Ona jest Polką, on Hiszpanem. Wspólnie prowadzą firmę, poświęcając jej wiele czasu. Dzięki Zimowej Metamorfozie, nieco czasu poświęcili sobie i… swojemu wyglądowi. Jak zmieniła się para podczas kolejnej akcji Galerii Mazovia?
Tym razem stylistka Sandra Panuś zajęła się metamorfozą niezmiernie sympatycznej pary – 30-letniej Marty i jej o 8 lat starszego męża Paco, którzy prowadzą szkołę nauki języka hiszpańskiego w Płocku. Tradycyjnie już w proces przemiany zaangażowały się sklepy i punkty usługowe obecne w Galerii Mazovia.
Dlaczego para zgłosiła się do metamorfozy? – Pracujemy razem, mieszkamy razem, widzimy się 24 godziny na dobę, stąd pomysł, żeby zrobić coś innego, niż zawsze, wyskoczyć na chwilę z monotonii i zrobić coś szalonego – tłumaczyła Marta, piękna kobieta z równie piękną figurą. – A ja nie wiedziałem, że będziemy brać udział w tym projekcie – śmiał się Paco. – Była to dla mnie niespodzianka, bo to żona zgłosiła nas do programu. Dowiedziałem się o tym w piątek, a już w niedzielę zaczęliśmy – wyjaśniał.
Czego spodziewali się po udziale w projekcie? – Ja spodziewałam się dobrej zabawy, tego że nauczę się jakichś nowych sztuczek, jeśli chodzi o dobieranie odzieży czy dodatków – mówiła Marta. – Ja nie spodziewałem się niczego – wtrącił ze śmiechem jej mąż, nawiązując do niespodzianki, jaką sprawiła mu żona.
Jak tłumaczyła Marta, największym problemem dla niej jest brak czasu na wybranie odpowiedniego stroju. – Można mieć w szafie wiele rzeczy, ale jeżeli nie ma czasu, żeby się tym pobawić, podobierać odpowiednie części, bo trzeba szybko wyjść z domu, to zakłada się coś, żeby tylko było i biegnie się do pracy – wyjaśniała. Dodała jednak, że teraz, po warsztatach ze stylistką Sandrą Panuś, będzie jej o wiele łatwiej. – Wiem już jak się ubrać na najbliższą imprezę – śmiała się.
Co wyniosła z warsztatów z Sandrą? – Przede wszystkim, że można bawić się ubieraniem – powiedziała Marta po chwili zastanowienia. – Że w sklepie nie trzeba się stresować i warto przymierzyć nawet to, co z pozoru nie wydaje się dla mnie – dodała. – Teraz, kiedy będę w sklepie szukał odpowiedniego ubrania, stracę mniej czasu, bo już wiem co wybierać, jaką kolorystykę i wzory – stwierdził natomiast jej mąż.
Jakie kreacje tym razem przygotowała dla nich stylistka? Czy przemiana pary była trudnym wyzwaniem? – Na pewno była to fajna przygoda, ze względu na różnorodność Marty i Paco – zdradziła nam Sandra Panuś. – Marta, pomimo tego, że jest piękną kobietą, ma piękną sylwetkę klepsydry, do której każda kobieta dąży, to ma też swoje spojrzenie na modę i ubrania, które ciężko było mi zmienić. Lubi ubrania dopasowane, dużo kolorów i wyzwaniem było przekonać ją do innych strojów – przyznała stylistka. – Tak naprawdę dobrze było jej we wszystkim, ale musiałyśmy troszkę poćwiczyć, żeby pokazać jej, jak można bawić się modą i niekoniecznie ciągle chodzić w tym samym – dodała.
Czy mąż Marty był prostszym obiektem stylizacji? – Paco nieco przerażał mnie tym, że… nic się nie odzywał – przyznała stylistka. – To też nie jest dobre, bo nie wiem wówczas, jaka jest informacja zwrotna. Paco na wszystko po prostu się zgadzał. Dopiero podczas finału zauważyłam, że mu się podoba i kamień spadł mi z serca – mówiła z uśmiechem Sandra.
Po metamorfozie Marta była zachwycona makijażem. – Jest bardzo mocny jak dla mnie, ale tak ma być, szczególnie że sesja zdjęciowa dotyczy też kreacji wyjściowych. Makijaż nie jest na co dzień, ale zaskoczyło mnie, jak bardzo mogę się dzięki niemu zmienić. Bardzo zadowolona jestem z włosów, nigdy wcześniej ich nie farbowałam, ale pani fryzjerka zaproponowała jaśniejsze przebłyski. Zazwyczaj mam też proste włosy, a do stylizacji w salonie Art Fryz zaproponowano mi fale i upięcie – opowiadała. Również Paco nie krył zadowolenia. – Zdecydowanie wyglądam teraz lepiej. Mam ładniej przystrzyżoną brodę i fryzurę – przyznał.
Jakie są wrażenia pary po całej metamorfozie? – Teraz, kiedy jesteśmy już po wszystkim, mogę powiedzieć, że w stu procentach Sandra trafiła w moje gusta, których sama nie byłam świadoma – powiedziała Marta. – Wszystkie trzy stylizacje są rewelacyjne, czuję się elegancka, seksowna, dokładnie tak jak miało być – uśmiechała się bohaterka zimowej edycji Metamorfoz Galerii Mazovia.
– Szczerze mówiąc, ja zrobiłem to dla żony, ale muszę przyznać, że świetnie się bawiłem. Sandra bardzo ładnie mnie ubrała i trafiła ze wszystkimi propozycjami. Polecam wszystkim takie doświadczenie i mam nadzieję, że ten program będzie dalej trwał – podsumował Paco. – Zgłaszajcie się, kiedy tylko będzie kolejna edycja – potwierdziła Marta. – Chociażby po to, żeby odskoczyć na chwilę od rzeczywistości, pobawić się tym czasem, poznać świetną ekipę, która doradzi we wszystkim, zajmie się wami – przekonywała. Oboje z mężem jednogłośnie potwierdzili, że czują się dopieszczeni.
Dla tej pary stylistka przygotowała trzy kreacje, związane z zimą, okresem świątecznym i karnawałowym. – Zależało nam na kreacji sylwestrowej-imprezowej, świątecznej oraz casualowej, ponieważ oprócz tego, że są święta, musimy też ubierać się na co dzień – wyjaśniła Sandra Panuś.
– To już ostatnia w tym roku sezonowa metamorfoza z udziałem naszych klientów oraz sklepów obecnych w Galerii Mazovia – mówi Katarzyna Klaczka-Wachowska, Dyrektor Galerii Mazovia. – Ostatecznie pomysł reportażu modowego okazał się sukcesem, zarówno w pozytywnym odbiorze przez uczestników, jak i bardzo dobrej współpracy z osobami zaangażowanymi ze strony poszczególnych marek modowych. Szczególne podziękowania dla Pań, które dbały o fryzury i makijaż naszych uczestników (salon fryzjerski ArtFryz oraz Sephora), nie mniejsze podziękowania dla wszystkich pracowników sklepów i stoisk, dzięki którym mogliśmy sprawić naszym uczestnikom miłe prezenty. Mamy nadzieję, że dzięki sezonowym metamorfozom nasi klienci są świadomi możliwości oraz dostępności różnorodnych marek, prezentujących bogatą ofertę modową w Galerii Mazovia – dodaje Dyrektor Galerii Mazovia.
– Bilans 2017 roku możemy podsumować jako bardzo intensywny w zakresie zmian, które zaszły w Galerii Mazovia. Warto wspomnieć o nowych markach, które wzmocniły dotychczasową ofertę, jak np.: Intimissimi, Telakces, Perfect Body Center, Pop Up Store, Top Toys, restauracja Makarun, biuro podróży Coral Travel, klub muzyczny ENBO, Cross Jeans, House, 4F Junior, LP Elektronik, Palm Smoothie Bar, Lee Wrangler. Dodatkowo odbywały się liczne remonty, mające na celu odświeżenie wizerunku salonów modowych, jak np.: Reserved, Stradivarius, Drogerie Polskie, Wojas. Warto także wspomnieć o nowych markach, które pojawiły się w galerii w formie stoisk pasażowych, jak Semilac, Prezent marzeń, NeoNail. Podsumowując, rok 2017 był bardzo intensywny w zakresie wprowadzonych zmian, które spotkały się z dużą akceptacją ze strony klientów, co przejawia się w większej odwiedzalności galerii Mazovia – podsumowuje Katarzyna Klaczka-Wachowska.
– Korzystając z okazji, pragnę złożyć serdeczne życzenia świąteczne, pełne miłości, rodzinnego ciepła oraz radości, a także pomyślności w Nowym 2018 Roku – życzy Dyrektor Galerii Mazovia.
Paco
Stylizacja casual:
- Spodnie: Cross Jeans
- Koszula, buty: Ewtex
- Marynarka: Dastan
- Zegarek: Time Trend
- Perfect Optyk: Okulary
Stylizacja świąteczna:
- Garnitur, koszula, spinki do koszuli, buty, pasek: Recman
- Muszka: Dastan
- Zegarek: Time Trend
- Perfect Optyk: Okulary
Stylizacja sylwestrowa-imprezowa:
- Koszula, buty, pasek: Recman
- Spodnie: Dastan
- Zegarek: Time Trend
- Perfect Optyk: Okulary
Marta
Stylizacja casual:
- Spodnie: Cross Jeans
- Bluzka, ramoneska, buty, torebka: Promod
- Bransoletka: pierścionki, kolczyki: Briju
- Zegarek: Time Trend
- Perfect Optyk: Okulary
Stylizacja świąteczna:
- Spódnica: Quiosque
- Bluzka: Promod
- Perfect Optyk: Okulary
- Naszyjnik, Kolczyki: Briju
- Torebka: Promod
- Zegarek: Time Trend
Stylizacja sylwestrowa-imprezowa:
- Zegarek: Time Trend
- Sukienka, torebka: Quiosque
- Szal: Promod
- Okulary: Perfect Optic
Metamorfoza nie mogłaby się odbyć, gdyby nie marki, biorące udział w projekcie:
- ART-FRYZ – wykonanie fryzury i makijażu
- CHANGE LINGERIE – voucher o wartości 150 zł oraz profesjonalny dobór bielizny i możliwość wypożyczenia bielizny
- TIME TREND – 15% rabatu na wybrane modele zegarków
- CROSS JEANS – 2 vouchery po 150 zł dla uczestników oraz wypożyczenie ubrań
- ENBO – Karnety bowlingowe o wartości 110 zł dla uczestników oraz użyczenie miejsca do nagrania i sesji zdjęciowej
- RECMAN – karta podarunkowa o wartości 100 zł oraz wypożyczenie ubrań
- DASTAN – 20% rabatu na prezentowane stylizacje oraz wypożyczenie ubrań i akcesoriów
- GOLDEN ROSE – 15% rabatu przy zakupie wybranego zestawu
- EWTEX – 30% rabatu na koszule i swetry i wypożyczenie ubrań
- PERFECT OPTYK – bon podarunkowy o wartości 300 zł i wypożyczenie okularów
- YVES ROCHER – 40% rabatu na jeden dowolny kosmetyk do makijażu oraz udostępnienie kosmetyków
- PREZENT MARZEŃ – 2 karty podarunkowe o wartości 100 zł
- ORGANICA COSMETICA – zestaw kosmetyków oraz brązowa karta rabatowa
- QUIOSQUE – rabat 15% na nowa kolekcję i wypożyczenie ubrań
- ZIAJA – zestawy kosmetyków dla uczestników
- BRIJU – upominki od firmy i wypożyczenie biżuterii
- INARI SUSHI – voucher o wartości 100 zł i użyczenie miejsca do sesji zdjęciowej
- PROMOD – wypożyczenie ubrań
- Carte d’or Cafe – bon o wartości 50 zł i użyczenie miejsca do sesji zdjęciowej.
Dodaj swój komentarz