środa, 27 wrzesień, 2023
  • Reklama na portalu i w gazecie
  • Kontakt z redakcją
  • Polityka Prywatności
PetroNews
  • Start
  • Płock
    • Bezpieczeństwo
    • Polityka i Politycy
    • Sport
    • Informacje
    • Rozrywka i Wydarzenia
    • Tylko u Nas
  • OgłoszeniaNowość
  • Powiat
  • Dyskusje
  • Gazety
  • Kontakt
  • Reklama
No Result
View All Result
PetroNews
PetroNews

REKLAMA
Home Informacje Biznes i Gospodarka

Stabilny biznes? Tylko dzięki gronu zadowolonych klientów!

przez Artykuł Sponsorowany
27 czerwca 2023
52
SHARES
Podziel się na FacebookuUdostępnij na Twitterze
REKLAMA

PowiązaneTematy

Automaty paczkowe ORLENU już działają. Do końca roku 500 urządzeń [FILM, ZDJĘCIA]

Co ma wspólnego ORLEN z Allegro? Podpisano ważną umowę

26 września 2023
Pierwsza stacja wodorowa ORLENU już jest. W planach kolejne

Pierwsza stacja wodorowa ORLENU już jest. W planach kolejne

25 września 2023
ORLEN zaczyna biopaliwową rewolucję. Zyskają polscy rolnicy i kierowcy [FILM, ZDJĘCIA]

ORLEN zaczyna biopaliwową rewolucję. Zyskają polscy rolnicy i kierowcy [FILM, ZDJĘCIA]

22 września 2023
Grupa ORLEN powiększyła się o nową firmę

Grupa ORLEN powiększyła się o nową firmę

20 września 2023

Dzisiejsze czasy są jednymi z najbardziej interesujących dla marketingu. Mnogość opcji promowania swojego biznesu wręcz wciąga przedsiębiorców w kreowanie coraz to nowszych strategii, których celem jest wypromowanie swojej marki w najskuteczniejszy sposób z możliwych.

Na nic jednak zdadzą się próby promocji przedsiębiorstwa, jeżeli wcześniej nie będą one poparte przez dokładne dane dotyczące między innymi…zadowolenia klientów z usług pełnionych przez firmę. To właśnie w odbiorcach tkwi siła każdego biznesu, dlatego też warto regularnie mierzyć poziom ich zadowolenia względem marki. Zadowolony klient to lojalny klient, a takich właśnie potrzebujesz, by rosnąć w siłę na tle swojej konkurencji.

Jakie metody mogą ułatwić badanie satysfakcji klienta?

W dzisiejszych czasach bardzo łatwo jest sprawdzić opinie krążące o danej firmie, produkcie czy usłudze. Wszystko to dzięki sile Internetu, który stanowi niezmierzoną przestrzeń pełną komentarzy, reakcji i recenzji na wszelkie tematy. Nie da się ukryć, że dla większości klientów to właśnie sieć stanowi miejsce, w którym mogą albo pochwalić jakieś przedsiębiorstwo, albo wysmarować na nie krytyczną opinię. Warto towarzyszyć klientom w tego typu rozmowach i monitorować ich opinie, stanowiące niemałą kopalnię wiedzy, jeżeli chodzi o poziom ich zadowolenia względem marki. Obecnie istnieje wiele narzędzi wspomagających przedsiębiorców w szybkim odnajdywaniu wzmianek i informacji na temat firmy. Oprócz gromadzenia wyników, specjalistyczne narzędzia do monitoringu dokonują ponadto szczegółowej analizy. Dane znajdujące się w panelu są w stanie dostarczyć informacji odnośnie ogólnej liczby wzmianek, poziomu natężenia dyskusji czy liczby interakcji związanych ze wzmianką (polubień i udostępnień). Kolejnym ze sposobów zbadania satysfakcji klienta są kwestionariusze i ankiety przeprowadzane najczęściej przez wynajęte ku temu agencje badawcze, takie jak Norstat. Zwrócenie się bezpośrednio do osób badanych zwiększa szansę na uzyskanie pożądanych danych w dość szybkim tempie. Zadawanie pytań o udzielenie informacji zwrotnych bardzo często odbywa się za pomocą wszelkiego rodzaju kwestionariuszy oceny – ankiety do wypełnienia po zakończeniu korzystania z usługi.



Wśród najczęściej wybieranych form wyróżniamy:

  • ankiety mailowe;
  • kwestionariusze na stronach www pojawiające się po dokonaniu transakcji czy skorzystania z danej usługi (np. czatu);
  • ankiety obecne bezpośrednio w aplikacji.

Klient w centrum uwagi jako przepis na sukces?

Odnoszące sukces firmy zdają sobie sprawę z tego, że prawdziwym kluczem do osiągnięcia stabilnej pozycji na rynku są przede wszystkim klienci. Inwestycja w ich lepsze poznanie za pomocą szczegółowych badań opinii jest według wielu przedsiębiorców jedną z najbardziej opłacalnych – im bliżej jest się z klientem, tym szybciej da się przewidzieć jego następny ruch, a tym samym dostosować ofertę do jego szczególnych potrzeb. Wsłuchiwanie się w głosy swoich odbiorców pozwala zbudować wizerunek marki, której warto zaufać. W dobie stale rosnącej konkurencji jest to klucz do bycia ponad innymi.

Share21Tweet13


REKLAMA
Kolejny Artykuł
Politycy Zjednoczonej Prawicy prostują słowa prezydenta Płocka w sprawie obcokrajowców [FILM]

Politycy Zjednoczonej Prawicy prostują słowa prezydenta Płocka w sprawie obcokrajowców [FILM]

Motocyklista uderzył w ciężarówkę. Trasa DK10 częściowo zablokowana [ZDJĘCIA]

Motocyklista uderzył w ciężarówkę. Trasa DK10 częściowo zablokowana [ZDJĘCIA]

42-latek groził rodzinie śmiercią i szczuł psem

Nowe przepisy w sprawie przemocy domowej. Co uwzględniają?

Pozytywnie Nakręceni #3 – Pomoc Zwierzętom [PODCAST]

Pozytywnie Nakręceni #3 - Pomoc Zwierzętom [PODCAST]

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zgadzam się na warunki i ustalenia PolitykI Prywatności.

Reklama



REKLAMA
  • Start
  • Płock
  • Ogłoszenia
  • Powiat
  • Dyskusje
  • Gazety
  • Kontakt
  • Reklama

© 2018 Sentra Media - Nasza Polityka Prywatności.

No Result
View All Result
  • Strona Główna
  • Bezpieczeństwo
  • Polityka i Politycy
  • Rozrywka i Wydarzenia
  • Sport
  • Tylko u Nas
  • Warto przeczytać!
  • Reklama w mediach
  • Kontakt

© 2018 Sentra Media - Nasza Polityka Prywatności.

  • Przejdź do REKLAMA W PŁOCKU
  • Nasza strona używa plików cookies. Zaakceptuj przez kliknięcie lub przewiń stronę. Akceptuje