Branżowe targi bądź inne tego typu eventy to doskonała okazja do zaprezentowania oferty swojej firmy. I to niezależnie od dyscypliny, w jakiej się poruszasz. Takie miejsce praktycznie wymaga od Ciebie idealnej prezencji.
Mówimy nie tylko o pracownikach wysłanych na wydarzenie, ale również o firmowym stoisku. Musisz przecież najpierw wizualnie zainteresować odbiorcę, aby później być w stanie przekazać mu najważniejsze informacje słownie lub za pomocą kreatywnej prezentacji. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób zaprojektować stanowisko na branżowe targi, możesz odetchnąć z ulgą. W tym artykule podpowiemy, czym należy się kierować. W trzech, zrozumiałych krokach.
Dopasuj stanowisko do konkretnego wydarzenia. Funkcjonalność to podstawa
Uniwersalne stanowiska targowe praktycznie już nie istnieją. W teorii wygląda to na rozwiązanie idealne, natomiast praktyka pokazuje co innego. Za każdym razem idealne stanowisko powinno być maksymalnie dopasowane do charakteru wydarzenia. Event eventowi nigdy nie będzie równy. Na jednym zaprezentujesz wyłącznie asortyment w postaci multimedialnej, na drugim pochwalisz się prototypami nowych akcesoriów czy sprzętu. Twoja minifirma na tego typu targi powinna być elastyczna do granic możliwości. Nie oznacza to jednak od razu inwestycji w kilka różnorodnych wersji stoisk. Na stronie internetowej https://www.qubesystem.pl można zamówić nowoczesne platformy modułowe z opcją dopasowania pod konkretne wydarzenie. Dzięki temu nie tylko zaoszczędzisz mnóstwo pieniędzy, ale będziesz gotowy również na każde wyzwanie.
Zadbaj o wyposażenie stanowiska, aby móc w czasie rzeczywistym zadowolić odbiorcę
Znasz legendarne już powiedzenie z rozmów kwalifikacyjnych „oddzwonimy do Pana”? Bardzo często kończy się to tak, że żadnego telefonu nie ma, a okazja do zdobycia wymarzonej pracy się oddala. Jeżeli planujesz jedynie zaciekawić potencjalnego odbiorcę na targach i poczekać na jego ruch, popełniasz niezwykle popularny błąd. Branżowy event to miejsce, gdzie Klienta musisz zdobyć! Odpowiednie wyposażenie stanowiska Ci w tym pomoże. Lada? Obowiązkowo! Stojaki na materiały promocyjne? To zdecydowanie dobry pomysł. Wśród tych najciekawszych można jeszcze znaleźć regały, dodatkowe biurka czy miejsca na ekran monitora. Pamiętaj – to prawdopodobnie jedyna taka okazja na pozyskanie nowych kontrahentów. Temat zaprezentowania produktów lub usług musi być więc wyczerpany!
Identyfikacja wizualna na stanowisku powinna być spójna z identyfikacją firmy
I na sam koniec, last but not least – spersonalizowanie stoiska pod konkretny brand. I mimo, iż w naszym artykule uwzględniliśmy to jako trzeci krok, nie możesz go zlekceważyć, jeżeli marzysz o doskonałym występie na branżowym wydarzeniu. W przeciwnym wypadku pozostaniesz nijaki od początku imprezy do samego końca. Specjaliści z OMEGA SYSTEM podkreślają niezwykle istotną rolę identyfikacji wizualnej. Samo logo przedsiębiorstwa nie wystarczy. Posiadasz ciekawe oraz angażujące hasła promocyjne? Wykorzystaj je! Tak samo barwy brandowe.