PKN ORLEN przygotował dla swoich klientów ponad 11 milionów nagród, w tym samochody Peugeot SUV 3008 oraz wyjazdy na Grand Prix F1. 23 kwietnia ruszyły największa w historii płockiego koncernu loteria promocyjna, która potrwa do końca 2019 roku. Twarzą towarzyszącej jej kampanii produktowej został startujący w Formule 1 kierowca ORLEN Team – Robert Kubica.
Kampania reklamowa, promująca loterię PKN ORLEN rozpocznie się 24 kwietnia, a sama loteria już we wtorek ruszyła na stacjach ORLENU.
– Zaplanowaliśmy długoterminową kampanię promocyjną z wykorzystaniem wizerunku Roberta Kubicy, której celem jest promocja naszych paliw jak również produktów pozapaliwowych. Dzięki temu projektowi chcemy zwiększyć świadomość i udział w rynku produktów marki własnej. Uruchomiona loteria to nie tylko największe przedsięwzięcie promocyjne w historii PKN ORLEN, ale również jedna z największych loterii zdrapkowych na polskim rynku pod względem atrakcyjności nagród – powiedział Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN ORLEN.
– Na uczestników czeka m.in. 88 samochodów. W ten sposób nawiązujemy do numeru startowego jedynego w historii F1 Polaka. Dodatkowo do wygrania będą wyjazdy na Grand Prix F1.W ramach loterii gwarantujemy emocje towarzyszące zawodnikom na torach najszybszych wyścigów świata – dodał Jarosław Skorupa.
Wziąć udział w loterii może każdy, kto zakupi jeden z 14 zestawów promocyjnych Stop Cafe. Wylosowanie zdrapki daje szansę na zdobycie jednej z wielu atrakcyjnych nagród – samochodów marki Peugeot SUV 3008 oraz produktów pod marką VERVA – batonów proteinowych, napojów VERVA Magnez + B6 i napojów energetyzujących VERVA. Ze względu na to, że pula to aż 11 mln nagród, gwarantowana nagroda znajduje się w co trzeciej zdrapce.
Każdy z uczestników programu VITAY może również zarejestrować swój unikalny kod ze zdrapki na stronie internetowej loterii i tym samym zyskać szansę wygrania jednego z sześciu wyścigów Formuły 1. Zwycięzca może zabrać ze sobą aż czworo przyjaciół. Pakiet obejmuje przelot, zakwaterowanie, pobyt na torze oraz spotkanie z Robertem Kubicą.
Loteria na stacjach ORLEN potrwa do 31 grudnia br. Terminy losowań nagród dodatkowych są dostępne na www.loteria.orlen.pl i będą emitowane na antenie Telewizji Polskiej.
Uruchomienie loterii to również okazja do nabycia produktów marki VERVA z wizerunkiem Roberta Kubicy. Poszerzona oferta obejmuje batony proteinowe, napoje izotoniczne i energetyczne, a także gadżety: koszulki, torby i czapki oraz kubki, breloki, magnesy oraz smycze, ale i artykuły, zachęcające do wspólnego kibicowania polskiemu kierowcy – naklejki, chorągiewki, opaski silikonowe, zapachy samochodowe i ramki do tablic rejestracyjnych.
Zaangażowanie PKN ORLEN w sponsoring polskiego zawodnika powracającego do startów w elitarnych wyścigach Formuły 1 to doskonała okazja do budowania pozytywnego wizerunku i zacieśnienia relacji z klientami. Kierowca od lat jest ulubieńcem Polaków, co potwierdzają przeprowadzone badania i analizy marketingowe pod kątem korzyści wizerunkowych.
Spot reklamowy będzie emitowany od 24 kwietnia 2019 r. w telewizji oraz na platformach VOD. Równolegle rusza promocja w prasie. W maju br. dodatkowo rozpocznie się ogólnopolska kampania OOH, gdzie oprócz standardowych nośników, będzie można zobaczyć plakaty na tyłach autobusów oraz na konstrukcjach wielkoformatowych.
Za realizację kampanii odpowiadała agencja Red8, spot wyreżyserowany przez Marcina Ziębińskiego wyprodukował dom produkcyjny Film it.