Zamknij

Czytelnik: Zrzucenie winy na brak środków na koncie pasażera to czysta bezczelność

12:43, 18.04.2016 Michał Siedlecki
Skomentuj
Po naszym artykule, dotyczącym problemów z funkcjonowaniem biletomatów w autobusach komunikacji miejskiej, napisał do nas wzburzony czytelnik. Nie uznaje on argumentacji spółki.

Pan Marek przedstawił się jako mieszkaniec jednej z okolicznych wsi i na wstępie zaznaczył, że często korzysta z biletomatu.

- Nie wierzę w to, że są to sporadyczne przypadki, a zrzucanie winy na brak pieniędzy na koncie pasażera to zwykła bezczelność, a może celowe działanie - zawsze parę tysięcy miesięcznie z mandatów więcej wpadnie do kasy komunikacji). Jestem mieszkańcem jednej z okolicznych wsi i na co dzień korzystam z własnego transportu. Zdarzyło mi się jednak kilkukrotnie korzystać z autobusu i niestety, nigdy nie miałem okazji zapłacić zbliżeniowo, bo automat nie przyjmował takiej transakcji. Zawsze to sprawdzam i mogę śmiało opowiadać wszystkim, że zbliżeniowa płatność w autobusach nie działa nigdy! Najczęściej zdarzało mi się to podczas awarii samochodu lub jego niedostępności, a więc w sytuacjach nagłych i trudnych do przewidzenia. Jak na złość, nigdy nie miałem drobnych, a do domu musiałem jakoś dojechać. Nie zawsze jest czas na znalezienie bankomatu i jeszcze rozmienianie pieniędzy. Gdyby komunikacji nie zależało na wyciąganiu mandatów, to np. w przypadku kontroli powinni zażądać, aby pasażer dokonał zbliżeniowej transakcji, co mogłoby potwierdzić awarię urządzenia. Zwracam uwagę włodarzom Komunikacji Miejskiej, że nie każdy kto jedzie bez biletu to złodziej i oszust. W takiej sytuacji to ja się czuję oszukany przez KM, bo niby mogę płacić zbliżeniowo, ale w praktyce nie mogę. W krajach zachodnich zostałbym jeszcze przeproszony za takie utrudnienie, a u nas jestem karany! Mamy w końcu XXI wiek i tylko patrzeć, jak zniknie zwykła waluta i co wtedy? Ludzie, którzy udzielają tych odpowiedzi według mnie udają, że nie wiedzą o tym, że na zachodzie podstawowym środkiem płatniczym jest karta! - napisał rozżalony czytelnik.

A Wy często miewacie z płatnością kartą w autobusach komunikacji miejskiej? Jakie jest, według Was, rozwiązanie tej sytuacji?

(Michał Siedlecki)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

KolegaKolega

0 0

Kolega który napisał to pisze prawdę jechałem autobusem nr 19 chciałem dokonać zapłaty za bilet karta lecz nie można było spotkałem się już nie raz z taka sytuacją. Wyświetla sie komunikat odmowy i czy wydrukować czy nie. 15:30, 18.04.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mała MiMała Mi

0 0

Ja także nigdy nie mogę zapłacić zbliżeniowo. Biletom zwyczajnie nie przyjmuje takiej opcji. Na szczęście mam zwykle ze sobą gotówkę.. 19:56, 18.04.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RozbawionaRozbawiona

0 0

... A to co, posiadanie drobnych w kieszeniach czy portfelu uwłacza waszej godności i wysokiemu mniemaniu? Czy nastały dzisiaj takie czasy, że już nawet w autobusie trzeba zaszpanować możliwością płacenia kartą zbliżeniowo? Dokąd zmierza ten świat... :D 23:51, 19.04.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Przymusowy pasażerPrzymusowy pasażer

0 0

Bardzo rzadko korzystam z autobusu, ale ostatnio trafiło i mnie że musiałam skorzystać. I niestety banknotem zapłacić nie można, kartą też się nie udało. Wsiadałam na początkowym przystanku, w autobusie byłam ja i kierowca, który, przynajmniej tak twierdził, nie miał rozmienić 10 zł (najdrobniejszy jaki miałam), przejechałam chyba ze 3 przystanki zanim trafił się współpasażer, który miał drobne by rozmienić. Dobrze że nikt nie sprawdzał biletów. Czy biletomaty nie powinny przyjmować banknotów, przynajmniej tych o najniższych nominałach? 23:40, 21.04.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu petronews.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%