W sobotę na płockim Stadionie Miejskim odbyła się kolejna edycja Biesiad Kasztelańskich. Na scenie wystąpił m.in. T.Love, Ńemy i Alexandra Jabłonka. Coroczna impreza i tym razem przyciągnęła tłumy płocczan, którzy bawili się także na dyskotekowym after party.
Chętnych na wspólne biesiadowanie nie zabrakło. Stadion Miejski od samego rana z chęcią odwiedzały całe rodziny, które w ten upalny dzień korzystały ze wszelkich dobrodziejstw Biesiady Kasztelańskiej. Na bieżni rozstawiono kramy handlowców oferujących – poza jedzeniem – pamiątki, baloniki i watę cukrową.
Ciekawie było też na scenie. Wystąpił na niej m.in. zespół ShowTime z Pawłem Ejzenbergiem, finalistą programu Mam Talent, Ńemy czy Alexandra Jabłonka. O godzinie 22 usłyszeć mogliśmy natomiast gwiazdę wieczoru, T.Love. To właśnie koncert tego zespołu wzbudził najwięcej emocji wśród publiczności, która nie dała kapeli zejść ze sceny. T.Love musiał bisować.
PetroNews objął patronat medialny nad tegorocznymi płockimi Biesiadami Kasztelańskimi.
Zobaczcie nasze zdjęcia z Biesiady Kasztelańskiej!
Nie to żebym się czepiał ale nie rozumiem marketingu „Kasztelana”. Robią imprezę gdzie mają promować swoje piwo a robią cenę 5 zł za małe piwo – szczerze to bardziej odrzuca niż zachęca. Ale na szczęście były kupony, jak kupiło się 2 czteropaki to dostawało się kupon na darmowe piwo, jednak do tego kuponu trzeba było mieć rachunek… jakby kupon nie wystarczał. Trochę przesada według mnie.
Lepsza zwała to fakt, że już w 2/3 imprezy zabrakło browara. Przypał. Nie wspomnę o niektórych szczeniakach z obsługi, którzy byli co najmniej bezczelni !
Nasza strona używa plików cookies. Zaakceptuj przez kliknięcie lub przewiń stronę. Akceptuje
Polityka plików Cookie
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Nie to żebym się czepiał ale nie rozumiem marketingu „Kasztelana”. Robią imprezę gdzie mają promować swoje piwo a robią cenę 5 zł za małe piwo – szczerze to bardziej odrzuca niż zachęca. Ale na szczęście były kupony, jak kupiło się 2 czteropaki to dostawało się kupon na darmowe piwo, jednak do tego kuponu trzeba było mieć rachunek… jakby kupon nie wystarczał. Trochę przesada według mnie.
Lepsza zwała to fakt, że już w 2/3 imprezy zabrakło browara. Przypał. Nie wspomnę o niektórych szczeniakach z obsługi, którzy byli co najmniej bezczelni !