Urząd Miasta Płocka zaprasza mieszkańców do udziału w konsultacjach społecznych, dotyczących zmian w przepisach o segregacji odpadów. Konsultacje mają odbyć się drogą elektroniczną i korespondencyjną.
5 maja Urząd Miasta Płocka ogłosił rozpoczęcie konsultacji społecznych, dotyczących zmian w przepisach o segregacji odpadów. Do udziału w konsultacjach zaprasza Prezydent Płocka Andrzej Nowakowski, a w informacji czytamy, że możliwe jest przesyłanie opinii zarówno drogą elektroniczną, jak i tradycyjną, pocztową.
Tematem konsultacji jest projekt zmian w „Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta” oraz w uchwale w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
W konsultacjach społecznych mogą wziąć udział wszyscy mieszkańcy Płocka oraz właściciele nieruchomości w rozumieniu ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach położonych na terenie Płocka.
Uwagi, wnioski i propozycje można składać:
- drogą elektroniczną – wiadomości nie musi być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, należy ją wysłać na adres wks@plock.eu,
- pocztą tradycyjną – w formie pisemnej na adres Urząd Miasta Płocka, Wydział Kształtowania Środowiska, Referat Gospodarowania Odpadami, Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock.
Konsultacje społeczne będą trwały do 18 maja 2020 roku.
Projekty regulaminu utrzymania utrzymania czystości i porządku na terenie miasta oraz uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Miasta Płocka.