Urząd Skarbowy przeprowadzi ankietę na temat jakości świadczonych usług. Uwagi i wnioski przekazane w ankiecie posłużą do doskonalenia pracy urzędu.
Urząd Skarbowy w Płocku informuje, że w celu pozyskania opinii przez klientów na temat usług świadczonych na Sali Obsługi – od 15 września do 30 listopada br. – przeprowadzane jest badanie ankietowe.
– Zapewniamy, że uwagi i wnioski przekazane przez Państwa w ankiecie posłużą nam do doskonalenia naszej pracy, a tym samym do coraz lepszego spełniania Państwa oczekiwań. Zachęcamy do wypełnienia ankiety podczas wizyty w Urzędzie – informuje naczelnik Urzędu Skarbowego w Płocku Karol Zywer.
Ankiety dostępne są na każdym stanowisku Sali Obsługi, u pracowników zajmujących się czynnościami sprawdzającymi oraz na stolikach znajdujących się na korytarzach. Przy wyjściu z Sali Obsługi znajduje się urna, do której można wrzucić wypełnioną ankietę, jak również można ją zostawić u pracownika zajmującego się poszczególną sprawą. Ankieta jest całkowicie anonimowa.