Dziś w klubie Suszarnia odbyło się trzecie spotkanie osób zainteresowanych nowymi mediami i marketingiem w internecie. Organizatorzy zadbali też o naprawdę znanych prelegentów, którzy ściągnęli tłumy płocczan.
Wśród zgromadzonych, zdecydowaną przewagę mieli ludzie młodzi, choć zdarzały się i nieco starsze osoby. I bardzo dobrze! Każdy może zrobić karierę w i dzięki internetowi, niezależnie od wieku.
Pierwszym prelegentem był Maciej Budzich, prowadzący blog mediafun.pl. Mówił o nowoczesnych, kreatywnych sposobach promowania swojej marki w Internecie. Prezentował wiele narzędzi i aplikacji, które wyraźnie interesowały publiczność.
– To, co jest przewagą startupów, to że łatwiej tam odnaleźć pewien fun, zabawę. Jest tam też bardzo szybki proces decyzyjny. W moim multimedialnym, jednoosobowym przedsiębiorstwie zmiana strategii w mediach społecznościowych zajmuje godzinę albo pół, w zależności jak się pojawia nowy serwis. Nie trzeba przeskakiwać wszystkich tych procesów. Wprowadzenie nowych elementów to tylko wdrożenie nowego serwisu i odwaga testowania. I to jest to, co macie wy, małe firmy – mówił.
Następną prezentację przeprowadziła Anna Rak, która mówiła o kwestiach prawnych zarządzania sklepem internetowym. – Czasami są problemy, których my nie dostrzegamy, a widzą je konsumenci. Pamiętajcie, że to oni są najważniejsi, bo to oni u nas kupują – uczulała potencjalnych przedsiębiorców Anna Rak.
Po krótkiej przerwie przyszła pora na wywiad z Tomaszem Zalewskim, który zachęcał do nauki programowania oraz wykład Mariusza Wesołowskiego, które dotyczyło trendów oraz przewidywań w marketingu na 2016 rok. Gwiazdą wieczoru był Mikołaj Winkiel z Brand24.pl, który tłumaczył „Po co Ci w firmie monitoring?”.
Warto zauważyć, że na „Plockamp” pojawia się coraz więcej uczestników, którzy poważnie myślą o rozwoju lub założeniu własnej działalności biznesowej.
Dzięki za relację :-) Pozdrawiamy z ekipą Płockamp