REKLAMA

Świąteczna paczka dla seniorów: Dlaczego trudno jest się dodzwonić?

REKLAMA

W pierwszym dniu działania infolinii, dedykowanej akcji „Świąteczna Paczka dla Płockich Seniorów”, otrzymywaliśmy wiele informacji o trudnościach związanych z dodzwonieniem się. Padały nawet głosy o oszustwie, „paczkach dla swoich”, „odłożonych słuchawkach telefonu”. A jak jest naprawdę?

Zgodnie z informacjami, przekazanymi przez biuro prasowe PKN ORLEN, pierwszego dnia działania infolinii przyjęto 775 zgłoszeń od płockich seniorów lub osób, zgłaszających w ich imieniu.

– Jednocześnie, w związku z docierającymi do nas informacjami na temat wczorajszych trudności w uzyskaniu połączenia, prosimy Państwa w kolejnych dniach o cierpliwość oraz wyrozumiałość – apelują organizatorzy akcji.

Przypominamy, że pod podanym numerem telefonu (24) 365 86 10 działa aż sześć stanowisk telefonicznych, które będą działały do 13 grudnia, w godzinach od 8.00 do 18.00.

– Trudności spowodowane są ilością oraz czasem trwania połączeń przychodzących, w ramach których musimy podać Seniorom wszystkie niezbędne informacje, precyzyjnie zarejestrować dane osób zgłaszających się do akcji oraz ustalić termin dostawy (wszystkie zgłoszenia są rejestrowane). Dokładamy wszelkich starań by móc z należytą starannością odebrać jak największą ilość zgłoszeń – zapewniają organizatorzy.



Warto więc próbować również w kolejnych dniach akcji.

Świąteczna paczka dla płockich seniorów – ruszyła infolinia [FILM]

REKLAMA

PowiązaneArtykuły

Komentarze 10

  1. emerytka says:

    Nie wierzyłam,że sie uda. Co roku robiliśmy sami.Z finansami trochę krucho. Zaryzykowałam. Trzy dni i dzisiaj po powrocie do domu udało sie. Najpierw czekanie okolo 25 minut pożniej 10 i uprzejmy głos..Dziekuję Życzę innym cierpliwości

  2. emeryt says:

    Jak ktos pluł na rząd, śmierdział mu PKN, to niech nie dzwoni a teraz udaje że ma kłopot z połączeniem. Coś za coś, ha, ha… Wesołych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia

  3. Anomymus says:

    Jak tym pisowskim łachudrom nie wstyd tak oszukać ludzi starszych. Bezczelność tych pisich miernot nie zna granic

  4. Swojak says:

    Chyba infolinia działa już całą dobę bo o 2 w nocy też zajęte 🤣🤣🤣

  5. Gosc says:

    Proszę Panstwa ja po wielu naprawdę wielu próbach dodzwonilam sie w drugim dniu akcji. Rozmowa trwała ok.2 minuty przy rejestracji jednej osoby. Też myślałam że to ściema ale udało się. Także dzwoncie Państwo i powodzenia.

  6. Marl says:

    Ja też się dodzwoniłam próbowałam około 5 godzin ale się udało po prostu dużo chętnych to nie wina organizatora

  7. Stanisław Wójcik says:

    A ja nie miałem problemów, za 3 lub 4 razem się dziś dodzwoniłem. Rozmowa trwała około 7-8 ?minut, zgłaszałem 2 osoby. Oprócz danych zbierano informacje o dostawie, na koniec weryfikacja podanych informacji. Ogólnie atmosfera bardzo przyjazna

  8. Rambo says:

    Próbowałem przez ok. 3 godziny. Też myślałem chwilami że to jakiś przekręt. Ale dodzwoniłem się. Rozmawiałem z przemiłą i serdeczną Panią. I bardzo proszę nie zarzucać i nie oskarżać pracowników. Po prostu bardzo dużo osób dzwoni. A organizator jest bez winy. Więcej akcji wspierających seniorów z których większość ma niskie emerytury. Dziękuję za przyjęcie zgłoszenia mojej mamy i życzę spokojnych Świąt.

    • R22 says:

      Nie do konca bez winy. Taka zabawe robi sie na numerze ktory kolejkuje dzwoniacych, wtedy kazdy czeka spokojnie a tak na jeden numer w danej chwili dzwoni 100osob i wszyscy maja zajete. Jeden dodzwoni sie z ktoryms razem a inny za 1000cznym albo wcale. Efekt jest taki jaki widac. Starsze osoby szybko rezygnuja zwlaszcza ze najczesciej nie maja smartfonow na których mozna ustawic auto dzwonienie, wtedy pozostaje jedynie pomoc rodziny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zgadzam się na warunki i ustalenia PolitykI Prywatności.

Reklama

Przeczytaj

Reklama

REKLAMA
  • Przejdź do REKLAMA W PŁOCKU