REKLAMA

Świąteczna paczka dla płockich seniorów – ruszyła infolinia [FILM]

ORLEN Blisko Ludzi

REKLAMA

Jak informowaliśmy, wszystkie środki finansowe zaplanowane na tegoroczną edycję Płockich Ogrodów Światła zostały przeznaczone na zakup bożonarodzeniowych paczek dla płockich seniorów. 1 grudnia ruszyła infolinia, na której można zgłaszać chęć otrzymania paczki.

PKN ORLEN rozpoczął akcję „Świąteczna Paczka dla płockich seniorów”. Od 1 do 13 grudnia w godz. 8-18 działa numer telefonu (24) 365 86 10, pod którym seniorzy z Płocka mogą zadeklarować chęć otrzymania paczki z gotowymi potrawami wigilijnymi i świątecznymi.

Skąd decyzja, aby zastąpić „Płockie Ogrody Światła” taką właśnie akcją?

– Chcieliśmy zakomunikować z jednej strony potrzebę pomocy płockim seniorom, o których musimy dbać w trudnym czasie pandemii, żeby nie wychodzili z domu i ograniczyli się do kontaktów tylko z domownikami – mówi Wioletta Kulpa, Kierownik Działu Sponsoringu Społecznego PKN ORLEN. – Drugi aspekt tego projektu to pomoc dla lokali gastronomicznych, które od pewnego czasu są zamknięte i mogą wydawać jedynie posiłki na wynos – tłumaczy.

Jak dodaje, ważnym aspektem tej akcji jest też stworzenie poczucia seniorom, że w tym trudnym czasie nie są sami, ale i zadbanie o świąteczną atmosferę w ich domach.

Wioletta Kulpa, Kierownik Działu Sponsoringu Społecznego PKN ORLEN

Dzięki akcji, płockie firmy zajmujące się gastronomią także otrzymają wsparcie, gdyż to właśnie do nich ORLEN zwrócił się z propozycją przygotowania paczek dla seniorów, w których znajdą się potrawy wigilijne i bożonarodzeniowe. Firmy uczestniczące w akcji przygotują posiłki i dostarczą je do domów seniorów.

Po pierwszych godzinach działania podanego numeru telefonu, nasi czytelnicy twierdzili, że nie można się pod niego dodzwonić. Jak wygląda od strony technicznej uruchomienie linii dla seniorów? Ile osób ją obsługuje?

– Chcemy uspokoić wszystkie osoby, które chcą otrzymać świąteczną paczkę. Infolinia działa, pod jeden numer telefonu 24 365-86-10 podpiętych jest sześć linii. Od godziny 8 do 18 dyżurują pod tym numerem osoby, przyjmując zgłoszenia – wyjaśnia Wioletta Kulpa.

Trzeba jednak zdać sobie sprawę z tego, że rozmowa z seniorem lub opiekunem zajmuje trochę czasu. Trzeba dokładnie zapisać dane osoby zgłaszającej, adres, a także datę i godzinę dostawy paczki.



– Dlatego rozmowy te trwają nieco dłużej, ale infolinia uruchomiona została na blisko dwa tygodnie, do 13 grudnia, każdy więc będzie mógł się dodzwonić. Zajęty numer telefonu świadczy tylko o tym, że akcja cieszy się dużym zainteresowaniem – podsumowuje Wioletta Kulpa.

Przypomnijmy, że w akcji „Świąteczna paczka dla płockich seniorów” mogą wziąć udział osoby w wieku 70 lat i więcej, które mieszkają w Płocku. Zgłoszenia do akcji w imieniu seniora może dokonać także osoba z najbliższej rodziny lub opiekun.

Podczas rejestracji seniorów trzeba podać: imię i nazwisko, datę urodzenia, kontaktowy numer telefonu, adres w Płocku, na który ma być dostarczony świąteczny posiłek (podanie danych będzie dobrowolne i będzie warunkiem dokonania zgłoszenia uczestnictwa w akcji). Wszystkie informacje o akcji wraz z regulaminem dostępne są także na stronie internetowej swiatecznapaczkadlaseniorow.pl.

Płoccy restauratorzy przygotują w świątecznej paczce: opłatek, barszcz czerwony z pasztecikami, rybę smażoną, pierogi z kapustą i grzybami, kapustę wigilijną, rybę po grecku, sałatkę jarzynową, śledzie w oleju lub śmietanie, schab pieczony ze śliwką, pasztet, karkówkę w sosie oraz dwa rodzaje ciast – makowiec i sernik. Wszystkie potrawy będą zapakowane w hermetyczne opakowania z datą przydatności i będą gotowe do samodzielnego odgrzania.

O zakwalifikowaniu się do akcji zdecydują wymagania formalne i kolejność zgłoszeń. Paczki z wigilijnymi potrawami płoccy restauratorzy i firmy gastronomiczne będą dostarczać do domu każdego seniora w dniach 23 i 24 grudnia w ustalonych godzinach.

Jak zapewnia Koncern, świąteczne posiłki dostarczone zostaną z zachowaniem reżimu sanitarnego: w rękawiczkach jednorazowych, w masce oraz z zachowaniem dystansu. Każdy senior będzie mógł odebrać paczkę osobiście lub za pośrednictwem opiekuna.

Miłośnicy świątecznych światełek i wykonywania zdjęć w plenerze, również nie zostaną pozostawieni bez atrakcji. ORLEN postawi 10-metrową choinkę Płockich Ogrodów Światła, która tradycyjnie stanie obok płockiej katedry. Rozświetlona zostanie w sobotnie popołudnie 12 grudnia, a pozostanie z nami aż do 6 stycznia.

Zostań Patronem PetroNews.pl - Wspieraj swoje lokalne media KLIKNIJ!

REKLAMA
Kolejny Artykuł

Komentarze 75

  1. Galene Gaja says:

    Nie miałam problemu z połączeniem. Jednak w odpowiedzi na zgłoszenie, usłyszałam, że lista jest już zamknięta i nie przyjmują zgłoszeń. Dzisiaj jest 10 grudnia, przyjmować zgłoszenia mieli do 13 grudnia. 😢 Po co podpuszczanie starszych , samotnych ludzi , że coś otrzymają, gdy zgłoszą się do 13-go. Przykre. Albo limit albo termin. Nauczcie się organizatorzy.

  2. Cacanka says:

    Obiecanki, cacanki – jak zwykle!

  3. Ktoś says:

    Co wy za bzdury wypisujecie. Ja już dwa razy się dodzwoniłem nie powiem nie było to łatwe bo pierwszy raz za 300-setnym razem się dodzwoniłem ale drugi był bardziej szczęśliwy i za 25 się udało. Po prostu wymaga to cierpliwości zgłoszeń jest dużo. Wystarczy troszkę pomyśleć i telefon sam może dzwonić i nic nie trzeba robić oprócz tego że trzeba przy nim być bo jak mu się uda dodzwonić to trzeba zacząć mówić. Na androida polecam program Auto Dialer Expert. Program sam dzwoni nie jest skomplikowany. Zamiast narzekać to wystarczy pomyśleć, ale to już taka mentalność Polaków żeby narzekać – nawet na coś co można dostać za darmo.

  4. Żenada says:

    Dzien dobry, uważam że cała akcja to totalna bzdura. Zareklamowałam i obiecalam znajomjwj starszej Pani, że zgłoszę ja do akcji, a tymczasem telefon nie jest zajęty (nie ma sygnału ani i informacji, że już dostepny. Słuchawka jest zwyczajnie odłożona jak to się często zdaza w naszej przychodni zdrowia znajomy sygnał. Tylko pytam po co robić smaka i nadzieję starszym ludziom. Pozostanie niesmak. PiS i propaganda. Żałosne jest to i uwłaczające dla osób starszych i nie tylko.

  5. Zasmucony 80-ciolatek. says:

    Setki wybierań przedmiotowego numeru w różnych porach dnia … i nic z tego !!!

  6. Jurciu.jk24@gmail.com says:

    Przyjmuję to jako zabawę w głuchy telefon. Seniorom sprawiono zabawę i stałą rozrywkę na kilka dni, żeby odfajkować niezwykle, wzniosły cel pod patronatem pani K.

  7. Irek says:

    Bullshit ! Nabijanie ludzi w bambuko. Sam to że działa jeden numer ośmiesza całą tą pseudoakcje. Od samego początku kolejka jest zarezerwowana dla wybranych osób. Trzeba było od razu dać znać że jest limit w tej całej akcji i nie byłoby problemu. Skoro learn twierdzi że dzwoni dużo osób to trzeba było uruchomić dwa trzy numery. O kant tyłka potłuc to całe zamieszanie. tak samo się dodzwonię tak jak doczekałem się słynnego płynu do rejonu na początku pandemii.

  8. Aa says:

    Czy wszyscy na pewno potrzebują tej paczki

  9. płocczanka says:

    Jestem emerytka i od trzech dni probuję sie dodzwonić.i nic! Telefon stacjonarny zajęty. Po co ten cyrk W Płocku jest coraz więcej seniorów o niskich emeryturach. Ogłoszenia w mediach i ta walka o paczkę. Kolejny cyrk! Były rozdawane bilety na różne imprezy w ub roku.To co działo sie na ul. Kobylińskiego to trzeba było zobaczyć. Bilety były wydawane od 12 a chętni okupowali lokal już od 7 rano. Chaos, awantury wisiały w powietrzu. A co teraz dzieje. Telefony zajęte i to że sie uda załapać to graniczy z cudem. Gdyby było nawet 10 tys to też by zabrakło Sprawa nie przemyślana do końca

  10. Beata says:

    Wspaniała akcja, a w szczególności dla tych 70+z emeryturami orlenowskimi….. i tak sobie myślę…. hm…. mam grupę niepełnosprawności w stopniu znacznym, raka płuc, neuropatia po chemioterapii, mieszkam sama…. Ale lat 54+…miło że nie kwalifikuje się do tej pomocy bo chociaż nie mam problemu z dodzwonieniem

    • MagdaX says:

      Bardzo współczuję, jesteśmy prawie w tym samym wieku i ja też przeszłam wiele trudnych chwil związanych ze zdrowiem ale czy nie uważa Pani, że sposób rejestracji uwłacza seniorom? To okrutne, kazać starszym, schorowanym ludziom wisieć na słuchawce całe dnie i nikt nie raczy odebrać bo zajęte, zajęte, zajęte. Jak się czują ci starsi ludzie? Nie myśli Pani ,że jest im najzwyczajniej przykro? Ta cała Kulpa powinna poradzić się psychologa, żeby wyspokoił jej myśli, bo jej bezmyślność jest chora. Pozdrawiam serdecznie i duuuuuużo zdrówka życzę. A potrawy wigilijne zrobimy sobie same. :-)))) Magda

  11. Sąsiadka says:

    Pierwszego dnia zarejestrowano 775 osób, drugiego pewnie podobnie Jeszcze 3 dni i koniec zabawy. Przez te dwa dni wykonałam ponad 1000 prób połączenia. Co mam powiedzieć samotnej sąsiadce, którą sama zawiadomiłam o tym, że będzie paczuszka świąteczna, że zadzwonię… JAK POWIEDZIEĆ, ŻE PACZKI NIE DOSTANIE??? Ja „nie robię” Świąt, bo będę u córki, więc nie poczęstuję tej mojej kochanej 80 letniej sąsiadki. Płakać mi się chce!
    Z AKCJI POWINNI BYĆ WYŁĄCZENI ORLENOWCY, bo za swoje emerytury mogą sobie sami zamówić catering. Tyle w temacie

    • Mieszkanka says:

      Jak czytam te komentarze seniorów lub sąsiadów chcących pomóc to łzy cisną się oczów. Czlowiek chciałbym pomóc tylko jak wszyscy są tu anonimowi może mam więcej szczęścia może bym się dodzwoniła – raz mi się udało lub jakas inna pomoc tylko jak żadnych danych żadnego punktu zaczepienia😔

    • Marta says:

      Pomijam fakt, że „Orlenowcy” nie są gorszym sortem, tylko mają takie same prawa jak każdy i jeśli już kogoś można by pominąć, to wszystkich nie orlenowców. Ale tak się nei robi i dobrze że tak nie zrobiono.
      Poza tym powyżej 70-lat nie ma dziesiątek tysięcy ludzi w Płocku Wystarczy.

    • Sroks says:

      A niby dlaczego to wy pozostali powinniscie byc wyłączeni

  12. Anomymus says:

    Jak tym pisowskim łachudrom nie wstyd tak oszukać ludzi starszych. Bezczelność tych pisich miernot nie zna granic

  13. Anonim says:

    To jest rosyjska ruletka oszuści złodzieje a ci co piszą że się dodzwonili to albo pracownicyorlenu albo podstawieni przez Orlen wielka sciema

  14. jestem z Płocka says:

    Pytanie do Pani Kulpy: może wszyscy chętni się dodzwonią tylko czy się załapią na paczkę, skoro ilość ograniczona i kto pierwszy ten lepszy? No to jak jest naprawdę, bo to informacja o ograniczeniu ilości paczek spowodowała tłok na linii tel. Czy jak ktoś dodzwoni się 13 grudnia to też wystarczy dla niego czy nie, bo już nic z tego nie rozumiem. Przecież jedno wyklucza drugie. Niech mnie ktoś oświeci.

  15. Seniorka z mężem seniorem says:

    A co z paczką w sytuacji, kiedy jest małżeństwo emerytów spełniających warunki. Tak jest w moim przypadku. Czy możemy oboje zgłosić się ( jak się uda dodzwonić) i czy każde z nas dostanie paczkę? Niby jest to paczka dla seniora, czyli rozumiem że dla każdego, ale o takiej sytuacji nigdzie nie ma informacji. Nie mogę zapytać organizatora, bo telefon ciągle zajęty. Może ktoś już sprawdzał?

    • Mieszkanka says:

      Tak jak się pani dodzwoni to musi pani powiedzieć że chciałby Pani zgłosić do paczki dwoje seniorów i przyjmujący zgłoszenie przyjmnie dane obojga wiem bo zgłaszałam swoich rodziców
      Życzę żeby się Pani dodzwoniła

      • Seniorka z mężem seniorem says:

        Dziękuję za radę, ma Pani szczęśliwą rękę i życzliwość w sobie dla bliżnich, bo udało mi się dodzwonić. Wczoraj i dzisiaj łącznie 302 razy wybierałam numer, aż w końcu się udało. Dzięki serdeczne..

    • Ida says:

      Każdy senior 70 + dostanie. Jeśli jest ich w domu więcej niz 2 osoby to już organizator może ograniczyć dla kolejnych. Wszystko jest w regulaminie akcji w Internecie.

  16. Płocczanin says:

    Wydaje mi się że niejaka pani Kulpa chce startowac na prezydenta Płocka,jeśli ma takie zdolnosci organizacyjne jak z paczką dla seniora to nie daj Boże takiego prezydenta

    • Baton says:

      Najlepiej wybrac takiego, co jedyną atrakcję dla seniorów jaką wymyślił to wyłączenie światła na moście ;)Dzięki tej akcji nie tylko seniorzy zyskają ale i płockie restauracje. Zarobią chociaż na czynsz którego PO nie obniża w Płocku.

  17. Gosc says:

    Proszę Państwa po wielu naprawdę wielu próbach udalo się dodzwonić . Też myślałam, że to sciema. Jednak nie. Rozmowa trwala ok.2 minuty przy rejestracji jednej osoby. Także powodzenia…

  18. Opole says:

    To jest kpina. Jakieś nieporozumienie. Najpierw się rozglasza tę akcje a potem klapa. Zawsze ktos będzie miał szczęście i po chwili się dodzwoni. Ja dzwonię drugi dzień caly czas i stwierdzam, że organizatorzy nie stanęli na wysokosci zadania. Ci Państwo którzy się z łatwością połączyliście i nie denerwujcie swymi komentarzami. Mieliście farta i tyle w temacie.

  19. anka says:

    Jak można uruchomić 1 numer infolinii chyba że to celowe. Dodzwonię się liczy z cudem ale chyba o to chodziło.

  20. Anonim says:

    Trochę cierpliwości ja się dodzwoniłam za 15 razem. Nie żadna sciema

  21. ira says:

    A przecież można by wziąć wykaz seniorów /po 70/ z Zus-u i byłoby po kłopocie. W paczce mniej asortymentów ale paczki dla wszystkich a nie TYLKO DLA TYCH CO SIĘ DODZWONIĄ!!!!

    • Marta says:

      Od kiedy to spółka giełdowa może „wziąć sobie” dane dotyczące ludzi?? ;)
      Kolejna sprawa, moja mama ma 71 lat, dużą emeryture i szanuje akcje Orlenu, ale jej nie potrzebuje. Wie że są inni którzy potrzebują bardziej.
      Trzecia sprawa. 3/4 ludzi zazwyczaj pluje na Orlen więc też nie chce ich paczki więc po co mają na siłę kogoś uszczęśliwiać?

  22. Jola says:

    Jaka totalna lipa na pokaz jak to dbają o seniorów dzwoniłam 440 razy telefon zajęty czy to nie kpinao

  23. frfanek says:

    Pozdrawiam wszystkich, którzy mając zasoby finansowe na zapewnienie swoim rodzicom kolacji wigilijnej zwierzyli okazję do czegoś za darmo i okupują linie, zamiast dać szansę prawdziwie potrzebującym. To głównie oni później w internecie bawią się w obsmarowywanie.

  24. Zniesmaczona says:

    Ci wszyscy co pisza o „melodyjce” i czasie oczekiwanie, to chyba podstawieni… Jaka znowu melodyjka??!! Jest tylko zajete i tyle. Po godz. 21 wczoraj nadal bylo zajete… Zadnej melodyjki. Zadnego czasu oczekiwania. Akcja PORAZKA dla seniora, bo to upokarzajace, zeby dzwonic caly dzien…. Jeden numer telefonu z 6 podliniami? No prosze Was… Bylby komunikat, np. „jestes drugi w kolejce”. A tu NIE MA NIC. Nigdzie nawet nie mozna sie dowiedziec jaka jest ta pula „do wyczerpania”. Dawno rozdysponowano te paczki dla swoich i tyle. Troche smutno dodatkowo, ze pracownicy nie maja co robic tylko jeszcze dodawac jakies sztuczne komentarze w obronie o „melodyjkach”…

  25. Swojak says:

    Ściema bez możliwości dodzwonienia się. Żadna infolinia. Infolinia ustawiła by w kolejce oczekujących A tu od razu zajęte. Po godz.22 też,zajęte. Ciekawe co?

  26. Mieszkanka says:

    Szanowna Pani” OPIEKUNKO”
    Czkałam 10 minut na połączenie z konsultantem a nie 10 minut podawałam dane.
    Po połączeniu jest konunitat kto jest organizatorem itd i dalej czas oczekiwania z melodyjką na rozmowę z konsultantem
    Cała rejestracja trwa krótko
    To nie jest żadna ściema udało się i koniec miałam szczęście
    Nie dzwoniłam o 8 tylko zaczęłam od 10 i dokładnie o 10:25 moja rejestracja została zakończona.

    • Zniesmaczona says:

      Nie prawda. Nie ma zadnego komunikatu. Zadnego oczekiwania z melodyjka. Po co piszecie nieprawdziwe komentarze?? Nie lepiej ten czas przeznaczyc na faktyczne rejestrowanie tych ludzi?? Bo przeciez wiadomo, ze „winny sie broni” i te rzekome potwierdzenia rejestracji pisza sami pravownicy. Jedyne co jest po wybraniu numeru to sygnal zajętego polaczenia, nawet w godzinach nocnych. A to juz mowi o wszystkim, jesli chodzi o „prawdziwosc” tej akcji.

      • Mieszkanka says:

        I po co to dyskusja? Przy zajętym numerze nic i ni kogo pani nie uslyszyJak się pani dodzwoni to wszystko pani usłyszy i melodyjkę i konsultanta.
        pozdrawiam mile panie przyjmujące zglaszena

  27. Anonim says:

    niech pani KULPA wezmie telefon i spróbuje sie dodzwonic

  28. Aaaaaa says:

    Oczywuscie czy Szczesliwcy ktorzy w taki prosty sposób się dodzwinili wyrażają i wyrażać będą odmienne opinie. Po co wyzywać ludzi od wariatów. Trzeba zrozumieć ze ludzie denerwują sie ze dzwonią po kilka godzin i się nie dodzwaniaja.

  29. Michu says:

    Wyobraźcie sobie, że 500 osób dzwoni jednocześnie, wybierając numer jak wariat co 3 sekundy. Potem jaśnie Państwo ma pretensje, że nie może się dodzwonić :) z drugiej strony orlen kosztem połowy jedzenia mógł zrobić 25 linii. A nie czekaj, wtedy by mieli pretensje, ze za.malo paczek przygotowano.

  30. gaga says:

    Wydaje mi się że to przede wszystkim pomoc dla restauracji i firm gastronomicznym. Proszę nie narzekać tylko uzbroić się w cierpliwość. Przecież nigdy takich paczek nie było i też żyliśmy, teraz są i narzekamy. Życzę wszystkim Wesołych Świąt.

  31. Marek says:

    Dodzwoniłem się i zgłosiłem sąsiadkę za 2 razem. Bardzo dobra rozmowa, Pan na linii wziął ode mnie wszystkie dane i wypytał o wszystko związane z logistyką. Oceniam wysoko.

  32. Technicznie ogarnięty ;-) says:

    Pochodzę z Płocka, od 20 lat pracuje w Gdańsku. Po 4 godzinach udało mi się dodzownić i zrejestrować mamę. W pracy jestem bardzo mocno związany z telekomunikacją i wiem jak to wszystko działa. Nie wieszajcie psów na organizatorze bo jeśli zainteresowanie jest bardzo duże to ciężko jest zbudować system infolinii, który to ogarnie. Przestrzegam przed ustawieniem telefonów komórkowych do tego by ponawiały dzwonienie po nieudanym połączeniu bo to jeszcze bardziej blokuje linie. Najlepiej zadzwonić i jeśli się nie uda poczekać chwilę i próbować ponownie. Wszystko działa, potrzeba tylko trochę cierpliwości. Bardzo miła, konkretna i profesjonalna obsługa. Dbają o każdy szczegół. :)

  33. Info says:

    Dodzwoniłem się po ok. 40 minutach. Miła rejestracja. Mówili że cały czas dzwoni dużo ludzi bo to pierwszy dzień. Dobrze że nie myślą tylko o swoich emerytach ale też o innych z małą emerytura. Mi dowiozą 23 grudnia. Próbujcie jeszcze jutro

  34. Anka says:

    Dzwoniłam przez godzinę.. Fakt było zajęte ale co tu się dziwić.. Oni też chcą.. Dodzwoniłam się o 17.57 dosłownie chwilę przed końcem.. Udało się i zarejestrowałam teściową :) nie ma co narzekać. Obsługa bardzo miła. Pani rejestratorka dokładnie o wszystkim poinformowała. A nasza rozmowa trwała max 5 minut…. Ciepliwosci tam nie pracuja roboty tylko ludzie, którzy muszą zrobić wszystko dokladnie..

  35. halina says:

    Ludzie, jestem przerażona tym co wypisujwcie. Ja się dodzwoniłam po kilku próbach. Rejestracja trwała kilka minut, byłam bardzo dobrze potraktowana i dostałam wszystkie informacje, co kiedy i jak będzie dostarczone. Bardzo miła rozmowa i wyczerpująca, ale to trwało. Pani mówiła że mieli już setki zgłoszeń. Czego wy nie rozumiecie? Macie 13 dni!!!!!! Normalne, że każdy myśli że jest najważniwjszy ale miejcie trochę pokory!!!

  36. Anonim says:

    „Ubawiony” Czy tak trudno uwierzyć, że działamy dla innych bez liczenia jakiś godzin? Ty jak widać nie możesz tego zrozumieć, bo widzisz jeden słuszny cel. Dzialaj dalej w „swoim” celu. Nie życzę powodzenia bo nie ma w tym żadnej chęci pomocy seniorom.

  37. Opiekunka says:

    Sukces! O godz. 21 uruchomiono infolinię z informacją ” Proszę czekać na połączenie” …………… I tyle w tym temacie.

  38. Płocczanka says:

    Fakt na połączenie czekałam na linii ok 10 minut z melodyjką ale dodzwoniłam się i to za drugim razem więc się da…
    Proces rejestracji trwa dość długo bo rejestratorka potwierdza 2 razy dane ale jest bardzo miła i robi to skrupulatnie

  39. ubawiony says:

    Dobre te krytyczne komentarze pisanie z jednej centrali. Za pracę PO godzinach bierzecie chociaż jakieś pieniądze, czy dajecie za darmo?

  40. ANNA says:

    Czuję się upokorzona tą sytuacją, którą organizator (pożal się Boże) mógł przewidzieć, ale wygląda na to, że nie chciał. W Orlenie przepracowałam 38 lat, to połowa mojego dotychczasowego życia, ale nigdy nie przyszłoby mi do głowy, że mój były pracodawca (i jedyny) tak ze mnie zakpi. Ze mnie – czyli ogólnie z seniora. Jak można z taką pompą ogłaszać się świątecznym dobroczyńcą dla wszystkich seniorów w mieście nie policzywszy ile ich jest i czy gastronomia tej obietnicy sprosta? Pisanie że oferta jest ograniczona to totalne lekceważenie starych ludzi, bo tytuł akcji mówi, że jest adresowana do wszystkich, więc jak można wykluczać część poprzez blokadę dostępu do zgłoszenia się? A najważniejsze: kto i jak zweryfikuje tych, którym dane było zapisać się (nie wiem jak, skoro telefon od rana do późnego wieczora zajęty (czy na pewno?) A może celowo zablokowany? Ograniczona ilość paczek – no to niech się staruchy same wyeliminują. To jest jak rzucenie ochłapa z wielkopańskiego stołu. Szkoda że za pretekst służy wam wigilia Bożego Narodzenia i czas czynienia dobra. O wiele prostsze i uczciwsze było skorzystanie z gotowych baz danych o seniorach, przecież jest w mieście rejestr MOPS, jest Klub Seniora Orlen, jest miejski oddział Związku Emerytów i Rencistów, jest wreszcie baza ZUS. Tylko trzeba było pomyśleć o seniorach naprawdę, a nie robić sobie reklamę dobroczyńcy. W tym roku pierwszy raz taka pomoc jest mi naprawdę potrzebna i bardzo się ucieszyłam , że oboje z mężem (on płocczanin od pokoleń, ja od 70 lat), będziemy mogli tej pomocy doświadczyć. I co? sprawdza się stare powiedzenie: umiesz liczyć-licz na siebie. Jest mi wstyd podwójnie: za siebie i swoją naiwność i za bezmyślnych oszukańców dających nadzieję starym ludziom i udających pomoc. Uwierzyłam pierwszy i ostatni raz. TO BUDZI MÓJ GNIEW I PROTEST. NIGDY WIĘCEJ NIE DAM SIĘ NABRAĆ NA TAKIE AKCJE.

    • Odpowiedz says:

      Jestem zwykłym emerytem, nie pracowałem w Orlenie, nie mam wysokiej emerytury, dopłat do wczasów i sponsorowanych w Domu Technika bali. Dodzwoniłem się po godzinie. I cieszę się że pomyśleli nie tylko o swoich emerytach.

  41. Opiekunka says:

    Pani „Mieszkanko” 10 minut na podanie danych tj daty urodzenia, adresu i telefonu to dla mnie wielka ściema. Dodzwonienie się po 20 minutach jeszcze większą ściemą. Wiemy to wszyscy, którzy dzisiaj usilowalismy pomóc naszym seniorom i dzwoniliśmy cały dzień.

    • Mieszkanka says:

      Szanowna Pani OPIEKUNKO
      10 minut czakalam na połączenie z konsultantem a nie 10 minut podawałam dane
      Cała rejestracja trwa krótko może 5 minut
      Trzaba podać dane potwierdzić wybrać dzień odbioru paczki i koniec
      Miałam szczęście
      Paczkę moi rodzice odbiorą 24 grudnia
      I to nie jest ściema dzwoniłam od 10 a nie od 8
      Poodala bym nazwisko konsultanta ale niestety obowiązuje RODO

      • Anonim says:

        Może Pani Kulpa coś zrobi żeby telefon nie był ciągle zajęty. bo to wygląda na wielka ściemę.

  42. Mieszkanka says:

    Dzwoniłam i się dodzwoniłam po 20 minutach wykonując 77 połączeń i jeszcze 10 minut na połączenie z konsultantem i udało się.
    A tak na marginesie bardzo miła pani konsultantka

  43. gaga says:

    Trudno się dodzwonić to fakt, ale ja się dodzwoniłam nawet dwa razy bo pomogłam sąsiadce się zarejestrować.

  44. Anonim says:

    Pani Organizatorko. Prosimy o podanie adresu e-mail żeby zgłosić Seniora. Ta Wasza linia telefoniczna to kompletna porażka. Młodzi pomogą Seniorom podać swoje dane. Tak rozgloszona akcja i co…..

  45. Gość says:

    Według pani Kulpy to miała być akcja, żeby seniorzy nie czuli się sami. To jak się wg Pani czują po całym dniu dzwonienia bez skutku????

  46. Ewa says:

    Pisałam wcześniej ale brak tego komentarza więc piszę ponownie. Dzwoniłam dzisiaj z druga osobą przez ok.5 godzin wykonując łącznie ok. 2tys.połączeń. Neprzerwanie nawet przez godzinę bez przerw i dziwnie to , ale telefon cały czas był zajęty. Zresztą po godzinach pracy też jest zajęty to może sluchawki odłożone. Może lista chętnych dawno stworzona bo przecież są emeryci z Orlenu, znajomi, znajomi znajomych. Podobno ilość paczek jest ograniczona. Jesli to prawda to odurzające jest to, ze nie bedzie paczek dla wszystkich chętnych. Jeśli organizator robi takie akcje to albo wszyscy albo nikt. No zobaczę czy oddzwonię sie w następne dni a jeśli tak to czy lista nie bedzie juz zamknieta?

    • R22 says:

      Od Orlenu to można oczekiwac najwyżej dawki smrodu, przepraszam zdrowej pary z komina. Niestety to było do przewidzenia. Z pewnych źródeł wiem że kto wiedział gdzie to juz zapisał osoby. Miało byc dobrze a wyszło jak zawsze, juz lepiej było te światełka postawić, przynajmniej narzekali by wszyscy a nie tylko emeryci. Orlen słynie z tego że najpierw znajomi, a potem reszta może powąchać smrodu, no ale wielu ma poczucie wartości bo gdyby nie Orlen to Płock byłby dziurą… ale przynajmniej bez smrodu.

  47. Anonim says:

    Godz. 19:20 telefon nadal zajęty. Telefon czynny miał być do godz. 18:00. Jak to mam rozumieć? Tak długo pracują czy zapomnieli odłożyć słuchawki. Dla mnie to jedna wielka ściema. Dzwoniłam od godz 8:00. PORAŻKA!

    • Swojak says:

      Ja,dzwoniłem około 500 razy i zajęte. Po godz. 22 też zajęte. Zwykła ściema i oszustwo. Infolinia powinna ustawiać w kolejce oczekujących, a nie od razu zajęte

  48. Pani Kulpo, says:

    czy pani się słyszy? Akcja dla ludzi starszych, którzy ucieszyli się, że ktoś o nich pomyślał – to było wczoraj. Dzisiaj – zaskoczenie i złość, że ktoś o nich nie myślał tylko zabawił się ich nadzieją. Rozmawiałam z kilkoma rozgoryczonymi osobami i sama dzwoniłam – nie powiem ile razy, bo złe słowa cisną mi się na usta. Dzwoniłam nie dla siebie, tylko dla sąsiadów od 8.15 do 17.40 z przerwami. Zaskoczeni jesteście państwo, że jest dużo chętnych i dłużej schodzi na spisanie danych tych ludzi? Dziwne, bo dla mnie to naturalne, że niektórzy mają problem z komunikacją; ilości chętnych też nie przewidzieliście – jeszcze bardziej dziwne. W mieście żyje pewnie z 15 tysięcy z uprawnieniami do tego „szczęścia” zrobiliście im niezłą jazdę. A wystarczyło tylko, oprócz telefonu, utworzyć adres meilowy dla tej sprawy. Spokojnych snów, pani Kulpo.

  49. Jacek says:

    Tragedia Nie ma szans zeby się dodzwonić….ech a miało być tak pięknie a wyszło jak zawsze 😏

  50. Gosc says:

    I co z tego że taka akcja jak nie można się dodzwonić żeby zgłosić chęć otrzymania paczki. Jest informacja że ilość ograniczona. Jesli to prawda to po co robić takie akcje nie dla wszystkich chętnych. Jedni dostaną a drudzy nie bo nie mielu szczęścia by się dodzwonić. Telefony są zajęte nawet po godzinach pracy więc może sluchawki odłożone?

  51. zaz says:

    6 osób na infolini? Dzwoniłem bez przerwy 20 minut. Ile trwa rejestracja jednej osoby? Wpisując wszystkie te dane to czas około 20-40 sekund. Albo po prostu system jeszcze nie jest przygotowany i telefon został wyłączony, albo promocja firmy jest adekwatna do promocji partii, ktorą reprezentuje pani odpowiedzialna za akcję, czyli mówimy jedno, a robimy zupełnie co innego. Może trzeba wyprać trochę kasy?… pewnie się nie dowiemy. Powodzenia seniorzy.

    • Gość says:

      ja dzwoniłam rano około 30 min, bezskutecznie. Potem około 16 i udało się po około 30 minutach. Tak więc da się dodzwonić. Rejestracja jednaj osoby trwa dokładnie 4 minuty. Telefon nie został wyłączony, tylko tak to wgląda. Podziwiam te Panie, które tam obierają te telefony i przyjmują zgłoszenia. A skoro tak cię w oczy kole i „ta pani i ta partia” to po co wyciągasz łapę po coś co oni dają?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zgadzam się na warunki i ustalenia PolitykI Prywatności.

Reklama

Najchętniej dzisiaj czytane

Reklama


REKLAMA
  • Przejdź do REKLAMA W PŁOCKU