W piątek kierowcy poruszający się po Płocku mogli natknąć się na MotoMikołajów, którzy zbierają środki finansowe na prezenty dla dzieci. „Czerwony piątek” to jednak nie koniec akcji.
23 listopada od godziny 6 MotoMikołajowie razem z przyjaciółmi oraz wolontariuszami z Zespołu Szkół Budowlanych nr 1, Elektryka, stowarzyszenia Easy Company, Miłośników Osiedla Ciechomice pojawili się na głównych płockich skrzyżowaniach.
Znakiem rozpoznawczym MotoMikołajów były czerwone kamizelki, czapki mikołajki, identyfikatory i oznakowane logo akcji puszki. Kierowcy mieli okazję, by wrzucić datki na paczki dla dzieci.
– Do 2 grudnia, czyli finału naszej akcji, musimy przygotować prezenty dla ponad 150 podopiecznych płockich placówek opiekuńczo-wychowawczych czy też małych pacjentów płockich szpitali – podkreślają organizatorzy.
W weekend MotoMikołajowie pojawią się w galerii Mazovia.
24 i 25 listopada na terenie galerii Mazovia zaparkują motocykle, przy których każdy chętny będzie mógł sobie zrobić zdjęcia. Dodatkowo, do wspólnych zdjęć szykują się również sami MotoMikołajowie oraz Śnieżynki.
MotoElfy, czyli fotografowie, przygotują galerię zdjęć dostępną w internecie. Akcję swoim talentem i aparatami postanowili wesprzeć: Alicja Dziedzic, Paweł Zaborowski, Marzena Malczewska, Beata Jóźwik, Dariusz Kalota.
Honorowy Patronat nad akcją MOTOMIKOŁAJE PŁOCK objął prezydent Andrzej Nowakowski. Partnerami akcji są: Bar Mleczny Tumska, Family Ink, Bularex, Gaja Gipsy, Easy Company, Mazovia, ARTDeal studio, TECH-EXPORT.
PetroNews jest patronem medialnym wydarzenia.