REKLAMA

REKLAMA

Co oznacza dla polskich firm współpraca z PKN ORLEN?

ORLEN Blisko Ludzi

REKLAMA

PKN ORLEN dużą uwagę przywiązuje do wspierania rodzinnych firm czy lokalnych przedsiębiorców. Płocki koncern współpracuje z polskimi firmami, budując siłę gospodarki kraju. Jak wyglądają te działania?

W trudnych czasach poznaje się nie tylko prawdziwych przyjaciół, ale też najlepszych partnerów biznesowych. PKN ORLEN w tym aspekcie udowadnia, że warto podejmować z nim współpracę – nie tylko utrzymuje ją w okresie pandemii i kryzysu gospodarczego, ale także rozwija w tym trudnym czasie.

O wspólnych działaniach z koncernem z Płocka mówił podczas inauguracji akcji #WspieramyPolskę dyrektor firmy Brubeck, Dominik Kosuń. Przedsiębiorca chwalił PKN ORLEN za inicjatywę, która pozwoliła uratować setki miejsc pracy.

Reklama. Przewiń aby czytać dalej.

– Dzięki nawiązaniu współpracy w najtrudniejszym dla nas momencie, w chwili wybuchu pandemii, uratowaliśmy w naszym zakładzie ponad 200 miejsc pracy – mówił Dominik Kosuń. – W zakładach kooperujących z nami to było kolejnych 200 miejsc. To nie tylko uratowane miejsca pracy, ale również stabilizacja finansowa, która pozwoliła nam na prowadzenie prac nad rozwojem kolejnych produktów. Dzisiaj możemy pochwalić się produktem, który jest na ostatnim etapie przed wprowadzeniem do sprzedaży, i niszczy wirusy z grupy koronawirusów, jak również wirusy typu otoczkowego, w tym grypy – tłumaczył dyrektor firmy Brubeck.

Dominik Kosuń podkreślił, że wsparcie ze strony PKN ORLEN nie tylko uratowało miejsca pracy w zakładzie, ale dało firmie możliwość rozwoju i czas na opracowanie nowego produktu, lepiej chroniącego Polaków. Nowa maseczka ma być wprowadzona do sprzedaży już jesienią, co pozwoli zmniejszyć ryzyko drugiej fali epidemii koronawirusa oraz corocznej epidemii grypy.

fot. Wiktor Pleczyński

Koncern już od paru lat prowadzi wzmożone działania, nastawione na wspieranie polskich przedsiębiorców. O takiej współpracy mówił także dyrektor handlowy firmy SecPol, Adrian Lach. Niewielka, rodzinna firma znana jest przede wszystkim ze swojej marki „Sękacz Królewski”.

– Współpracujemy z ORLENEM od 6 lat i, gdybyśmy chcieli scharakteryzować tę współpracę, to powiedzielibyśmy o dynamizmie, elastyczności i partnerstwie. Dynamizm i elastyczność to są raczej cechy mniejszych organizacji, może nawet SecPol-u, ale ORLEN zaskakuje nas tutaj przez cały czas. Ta współpraca, podobnie jak polska gospodarka, jest bardzo dynamiczna – zaznaczył Adrian Lach.

fot. Wiktor Pleczyński

Przedstawiciel polskiej firmy zwrócił uwagę, że dynamiczna polityka rozwoju i podejście do współpracy PKN ORLEN pozwala szybko przejść od etapu pomysłu do dostarczenia nowego produktu na stacje, w odpowiedzi na potrzeby klientów.

– Jeśli chodzi o partnerstwo, to jako dyrektor handlowy wiem najlepiej, jak to wygląda. Zawsze skupiamy się na rozwoju biznesu, nie na umowach czy karach. Zawsze jest ktoś po drugiej stronie telefonu gotów do rozmowy. Komunikacja z ORLENEM jest bardzo dobra i to absolutnie trzeba tu podkreślić. Dzięki temu, możemy wspólnie szybko reagować i odpowiadać na oczekiwania klientów – dodał dyrektor handlowy firmy SecPol.

Które hot dogi Polacy lubią najbardziej?




Stacje paliw Koncernu znane są również ze swojej oferty hot-dogów. Ta gorąca przekąska ze stacji ORLENU pod względem popularności zdecydowanie przebiła konkurencję.

– Dzięki współpracy z PKN ORLEN, nasze bułki są jednym ze składników hot-dogów, czyli przekąski, która jest bardzo popularna w Polsce i znana ze stacji ORLENU. Zarówno w Polsce, jak i za granicą, bo również dostarczamy bułki do wielu stacji ORLENU poza Polską. Dzięki takiej współpracy, dzięki zaangażowaniu naszych pracowników i dzięki takim stabilnym partnerom jak Koncern, w ciągu ostatnich kilku lat zainwestowaliśmy ponad 250 mln zł w nasz nowy zakład produkcyjny, w którym mamy obecnie 6 linii – mówił Michał Zajezierski, wiceprezes piekarni Nowel.

fot. Wiktor Pleczyński

Zaznaczył, że dzięki utrzymaniu stabilnej współpracy firma może kontynuować swój rozwój i realizować montaż kolejnej linii produkcyjnej. Piekarnia zatrudnia już ponad 400 pracowników. Michał Zajezierski podkreślił także, że takie warunki rozwoju, które gwarantuje swoim partnerom PKN ORLEN, sprawiają, iż firmy mają szansę inwestować w nowoczesne technologie i w niczym nie ustępują firmom zachodnim.

– Ciągle też pamiętamy o wartościach, które przekazały nam poprzednie pokolenia, w naszym przypadku, mój dziadek, czy pradziadek. Wiemy, że produkt musi być dobrej jakości, musi być oparty o tradycyjną recepturę i wyprodukowany z dobrych, polskich surowców. Po drugie wiemy, że prawdziwa siła firmy bierze się ze współpracy opartej na szacunku dla pracowników, dla klientów oraz dla dostawców – podkreślał wiceprezes piekarni Nowel.

W ramach kampanii #WspieramyPolskę, 18 czerwca w trasę po Polsce wyruszyła olbrzymia ciężarówka, która odwiedzi w sumie 50 miejscowości. Akcja ma na celu przekonanie Polaków do kupowania rodzimych produktów i w ten sposób wspierania polskich przedsiębiorców. W ciężarówce znalazł się też symulator Formuły 1, dzięki któremu będzie można poczuć się jak Robert Kubica oraz refleksomierz, który zbada nasz czas reakcji. Obecnie na 1800 stacjach płockiego koncernu 85 procent sprzedawanych produktów (poza paliwami) stanowią towary polskich firm.

Wsparcie dla firm z ORLENU. Koncern promuje polskie marki [FILM]

fot. Wiktor Pleczyński
fot. Wiktor Pleczyński

REKLAMA
Kolejny

Komentarze 1

  1. Anonim says:

    Ja tylko chciałbym podziękować PANU PREZESOWI za spolonizowane Formuły 1

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zgadzam się na warunki i ustalenia PolitykI Prywatności.

REKLAMA
  • Przejdź do REKLAMA W PŁOCKU