Porozmawiaj z Rzecznikiem Konsumenta przez Facebooka

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Kupując pieczywo, prasę, warzywa na targu czy zamawiając usługi telekomunikacyjne, zawieramy umowę z przedsiębiorcą. Jeśli robimy to w celach prywatnych, stajemy się konsumentem. Wtedy właśnie przysługują nam liczne prawa. Ich ochroną zajmuje się Miejski Rzecznik Konsumentów.

zrzut z filmu UMP

15 marca, z okazji Światowego Dnia Konsumenta, Miejski Rzecznik w Płocku – Izabela Prądzyńska, będzie pełnić specjalny dyżur przed komputerem. Miedzy godziną 10 a 13 za pośrednictwem oficjalnego profilu na Facebooku – https://www.facebook.com/Plockbędziemy mogli skorzystać z jej porad.

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów mieści się w siedzibie Urzędu Miasta Płocka, przy al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6. W tym miejscu, na co dzień można zgłosić się po bezpłatną poradę, informację i pomoc w sporze z przedsiębiorcą.

Czym zajmuje się Miejski Rzecznik Konsumentów?

  • Udziela bezpłatnie informacji i porad prawnych dla konsumentów z zakresu prawa konsumenckiego.
  • Występuje do sprzedawców i usługodawców z interwencją w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.
  • Prowadzi na rzecz konsumentów postępowania mające na celu realizację ich żądań.
  • W uzasadnionych przypadkach pomaga w dochodzeniu roszczeń przez konsumenta w sądzie.

Komu Rzecznik udziela pomocy? Udzielana jest pomoc w szczególności, gdy konsumenci popadli w spór z przedsiębiorcami (podmiot, który prowadzi działalność gospodarczą), gdy sprzedawca odrzucił reklamację lub gdy sprawa ma charakter konsumencki (czyli dotyczy nieuwzględnionej reklamacji towaru, czy niewłaściwie wykonanej usługi).

 

Podziel się:

Zostaw Komentarz

Ostatnie Informacje

Więcej Nowych Informacji