W dalszym ciągu jesteśmy świadkami zmian dokonujących się w płockiej Jutrzence. Jej nowy zarząd i osoby wspierające nie próżnują, czego dowodem jest nawiązanie współpracy z mediami. Miło nam poinformować, że z dniem 31 lipca 2015 roku, PetroNews stał się patronem medialnym MMKS Jutrzenki Płock.
– PetroNews, jest poważną gazetą i portalem w naszym mieście – powiedział prezes MMKS Jutrzenki Płock, Jan Kalinowski. – Widzą go nie tylko płocczanie, ale także gminy ościenne, a to jest dla nas bardzo ważne. Jutrzenka w nowej odsłonie nie zamierza zamykać się na działania wewnątrz miejscowe, a wręcz przeciwnie. Chcemy, by nasz klub był widziany w mieście i poza nim. Wiemy, że nie jesteśmy w stanie od razu przebić się przez nieco lepiej funkcjonujące sekcje sportowe w Płocku i okolicach, ale mam nadzieję wraz z całym zarządem, a także osobami pomagającymi i sportowcami, że to jak dużo robimy dla dobra klubu przyniesie efekty w ciągu kilku najbliższych lat – kontynuował prezes Jutrzenki. – Dzięki działaniu z portalami, gazetami i telewizją otwieramy sobie wiele nowych furtek. PetroNews jest gazetą bezpłatną, wydawaną w szesnastotysięcznym nadkładzie, a dodatkowo jest szanowana w środowisku i profesjonalna, co niewątpliwie jest kolejnym plusem naszej współpracy. Mam nadzieję, że dzięki naszemu porozumieniu, Jutrzenka i redakcja Petronews zyskają nowy blask – podsumował Jan Kalinowski.
Warto również wspomnieć o kolejnym ciekawym aspekcie tej współpracy, którego zapowiedź dał Marek Wojciechowski, specjalista ds. marketingu i kontaktu z mediami.
– Nasza współpraca będzie odważna i ciekawa tak, aby każdy czytelnik nie czytał jedynie „suchych” relacji pomeczowych i newsów klubowych, ale także mógł poznać nasz klub, zespół seniorek i osoby w nim pracujące z zupełnie innej strony – powiedział Marek Wojciechowski. – Jak dokładnie będzie to wyglądało, może jeszcze nie będziemy zdradzać, ale zapewniam, że będzie to bardzo ciekawe i radosne przedsięwzięcie – dodał. – Wierzę, że wraz z kolejnym naszym patronem udźwigniemy ciężar pod hasłem „Jutrzenka Wygra Mecz” – zakończył Marek Wojciechowski.
PetroNews od początku funkcjonowania wspiera płocki sport, szczególnie te kluby, które nie mają dużego wsparcia finansowego z budżetu miasta.
– O Jutrzence pisaliśmy, piszemy i będziemy pisać – powiedziała redaktor naczelna PetroNews Agnieszka Stachurska. – Teraz jednak, oprócz relacji tekstowych i zdjęciowych z rozgrywek sportowych, będziemy mogli pokazać kreatywność naszą i nowego zarządu klubu. Jestem pewna, że rzesza kibiców Jutrzenki znacznie po tych działaniach wzrośnie – dodała.
[button link=”https://petronews.pl/nowi-ludzie-nowe-logo-nowe-miejsce-duze-zmiany-w-jutrzence/” color=”default”]Nowi ludzie, nowe logo, nowe miejsce – duże zmiany w Jutrzence[/button]