Na stacjach ORLENU pojawi się nowe urządzenie, zwiększające bezpieczeństwo klientów i pracowników. Kierowcy mogą też skorzystać z rozwiązań, przyspieszających tankowanie oraz ułatwiających płatność za paliwo, a także kupić maski ochronne czy płyn do dezynfekcji.
Jak poinformowało Biuro Prasowe ORLENU, do końca października br. w całej sieci pod marką ORLEN będą działać specjalistyczne urządzenia oczyszczające i filtrujące powietrze.
Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN wyjaśnia, że stacje paliw są kluczowe dla funkcjonowania całej gospodarki i społeczeństwa, dlatego konieczne jest podwyższanie standardów obsługi na stacjach paliw i ograniczenie ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem się koronawirusa.
– Od początku pandemii podejmowaliśmy wiele działań, dzięki którym zapewniliśmy bezpieczeństwo w naszych obiektach. Jako pierwsi w Polsce wyposażamy stacje w profesjonalne sterylizatory pomieszczeń. Zachęcamy również do korzystania ze sprawdzonych rozwiązań. W całej sieci ORLEN kierowcy mogą płacić za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze, a o sprawne tankowanie dbają mobilni kasjerzy – przypomniał Daniel Obajtek.
Docelowo sterylizatory znajdą się na wszystkich 1792 stacjach paliw ORLEN w całej Polsce, na bieżąco filtrując i oczyszczając powietrze. Również sieci zagraniczne należąca do Grupy ORLEN wprowadzą takie rozwiązania w swoich obiektach.
Na stacjach ORLEN kierowcy mogą także korzystać z aplikacji VITAY z usługą ORLEN Pay i płacić za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze. Na wybranych 382 stacjach paliw ORLEN w Polsce (w tym w Płocku) płatność za tankowanie bez wchodzenia do budynku stacji umożliwiają mobilni kasjerzy. Na wszystkich stacjach ORLEN w regularnej sprzedaży dostępne są płyny do dezynfekcji rąk produkowane przez ORLEN OIL, a także maski ochronne, pochodzące głównie od krajowych producentów.
Dla klientów dostępne są także jednorazowe rękawiczki. Dystrybutory paliwowe i wnętrze sklepu oraz myjni są regularnie dezynfekowane, a klienci są informowani o konieczności zachowania odstępu przebywając w obiekcie.
W celu wzmocnienia przekazu i zwiększenia świadomości wśród odwiedzających stacje ORLEN, koncern rozpoczął kampanię wizerunkową „Tak dbamy o Twoje bezpieczeństwo”, którą można zobaczyć w Internecie oraz usłyszeć w radio.
Jeszcze hot doga brakuje…