W piątek zakończył się pierwszy etap projektu Budżet Obywatelski, w którym udział wziąć mogli mieszkańcy Płocka, wysyłając swoje wnioski o realizację inwestycji. Teraz projekty przesłane przez płocczan zostaną zweryfikowane przez specjalny zespół.
Skończył się czas wysyłania przez płocczan i płockie organizacje pozarządowe propozycji do budżetu obywatelskiego. Wnioski o zrealizowanie inwestycji, remontu, czy zorganizowanie najróżniejszych przedsięwzięć kulturalnych, edukacyjnych, rozrywkowych, czy związanych z ochroną zdrowia można było składać przez dwa miesiące. Mogły być to przedsięwzięcia, dotyczące tylko jednego osiedla albo życia całego miasta.
Do chwili zamknięcia ratusza w czwartek, do Urzędu Miasta, wpłynęły 64 wnioski od osób fizycznych i najróżniejszych organizacji. Ponieważ wypełnione formularze mogły być także wysyłane pocztą – wciąż czekamy na ewentualny spływ kolejnych dokumentów – informuje na swojej stronie ratusz.
Pełna weryfikacja projektów potrwa do końca lutego. Przedstawienie wybranych wniosków odbędzie się 15 marca.