Moda na bezpieczeństwo

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

– 15 lat temu zaczynaliśmy dużo skromniej, niż jest teraz – mówił o początkach kampanii „Jesteś widoczny, jesteś bezpieczny” Waldemar Kuliński, dyrektor Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego podczas konferencji prasowej. – Każdego roku staramy się nadążać za trendami wśród dzieci i młodzieży. Proponowane przez nas stroje i gadżety dla podniesienia bezpieczeństwa zmieniają się wraz z modą – dodawał.

bezpieczenstwo-2

Fot. Magda Grodecka

Wszystko ma służyć zapobieganiu wypadkom drogowym z udziałem najmłodszych, których wciąż jest bardzo dużo. Organizatorzy podkreślają, że ich akcja już przynosi efekty.

Krzysztof Łaptaszyński, zastępca dyrektora Departamentu Organizacji ds. Bezpieczeństwa Publicznego w urzędzie marszałkowskim poinformował, że akcją zostało objętych kilkadziesiąt tysięcy dzieci w naszym województwie. Zapowiedział też zintensyfikowanie działań.

W tym roku szkolnym działania rozpoczną się od szkół, znajdujących się przy drogach. Do połowy maja zostanie przeprowadzonych 100 takich akcji. W szkołach powstają miasteczka ruchu drogowego. Dzieci otrzymują kaski rowerowe, smycze odblaskowe itp.

W czasie spotkań najmłodsi użytkownicy dróg poznają także zasady udzielania pierwszej pomocy.
Akcję wspiera również policja i straż pożarna.

Organizatorzy podkreślają, że najważniejsze jest, aby modzie na bezpieczeństwo ulegli rodzice.
To od nich zależy, czy dzieci będą przestrzegały określonych zasad na drodze i czy będą widoczne.

– Bezpieczeństwo jest fajne – zapewniał dyrektor warszawskiego WORD-u na spotkaniu z dziennikarzami.

Akcja będzie także propagowana w mediach społecznościowych.

mg

Jesteś widoczny – jesteś bezpieczny

Podziel się:

Zostaw Komentarz

Artykuły sponsorowane w PetroNews.pl


Warto Przeczytać


Ostatnie Informacje