Do Energi zgłaszają się klienci, którzy otrzymali fałszywą fakturę za prąd. Do podrobionych faktur dołączone było pismo o rzekomych zmianach numeru telefonu obsługi Energa. Firma zapewnia, że wszystkie wystawione dokumenty były fałszywe.
Najpierw nie było faktur przez długi czas, a jak przyszły, okazały się… fałszywe. Energa prosi o weryfikowanie autentyczności faktury, poprzez sprawdzenie numeru klienta, który często różni się na fałszywej fakturze. Ważny jest także stan licznika. Koniecznie porównajcie stan faktyczny, z tym na fakturze. Na drugiej stronie prawdziwych faktur jest również właściwy numer i adres Punktu Poboru Energii.
– Należy także sprawdzić, czy faktura przyszła w kopercie firmowej Energi oraz czy została nadana z Brodnicy – mówi Beata Ostrowska, rzecznik prasowy grupy Energa.
Jeśli stwierdzicie, że wasza faktura jest fałszywa, należy zgłosić się do Energi oraz na policję. Możliwe, że padliście ofiarą oszustów.