Komunikacja Miejska w Płocku zapowiada, że przez najbliższe dwa dni trwać będą trwać prace serwisowe, które uniemożliwią m.in. zakup biletów zarówno w biletomatach mobilnych, jak i stacjonarnych.
Jak wyjaśnia Komunikacja Miejska w Płocku, podczas trwania prac serwisowych, które potrwają od 2 grudnia od godziny 20.00 do 3 grudnia do godziny 20.00 nie będzie możliwy:
- Zakup biletu w biletomatach mobilnych oraz stacjonarnych
- Zakup biletu w aplikacjach mobilnych: moBilet, mPay oraz PłocKArta,
- Doładowanie Karty Komunikacji Miejskiej przez stronę internetową kkm.kmplock.eu oraz w biletomatach mobilnych, jak i stacjonarnych
- Sprawdzenie odjazdu autobusu na tablicach dynamicznej informacji pasażerskiej na przystankach oraz w aplikacji myBus i PłocKArta online
Bilety długookresowe zakupione w aplikacjach mobilnych: PłocKArta, moBilet, SkyCash i aplikacja bankowych przed planowanymi pracami będą poprawnie wyświetlały się na urządzeniach mobilnych oraz na stronie internetowej w przypadku PłocKArty.
– Zachęcamy do wcześniejszego zakupu biletów długookresowych w aplikacjach mobilnych oraz doładowania Karty Komunikacji Miejskiej. Jednocześnie przypominamy, że w trakcie trwania prac bilety jednoprzejazdowe przesiadkowe będą dostępne w punktach sprzedaży biletów. Lista punktów dostępna jest pod LINKIEM, a na każdym przystanku znajduje się informacja, gdzie najbliżej od miejsca, w którym się znajdujemy zlokalizowany jest punkt sprzedaży biletów.
Fajna ta polityka firmy, taka nie za przyjazna pasażerom.
Fajna lista sprzedaży. Trochę nieaktualna, ale fajna. W Żabce na 11 listopada 1 biletów nie kupicie!