Na wczorajszej konferencji prasowej zarówno prezydent Płocka Andrzej Nowakowski, jak i dyrektor Wydziału Promocji i Informacji Mikołaj Łakomski, podkreślali sukces wizerunkowy i biznesowy tegorocznej edycji Reggaelandu.
W 2010 roku na festiwalu bawiło się 3,5 tys. uczestników, rok temu (w edycji undergroundowej) – 4 tys. ludzi, a obecnie prawie trzykrotnie więcej, bo 11 tys. osób. Był to dobry weekend także dla przedsiębiorców, którzy świetnie wykorzystali okazję i otworzyli swoje lokale nawet na 20 godzin na dobę. Z ankiety, przeprowadzonej wśród 40 restauratorów i właścicieli hoteli wynika, że dzięki imprezie ich obroty zwiększyły się od 10 do 500 procent.
Dzięki temu, że spory wkład finansowy w imprezę mieli sponsorzy, festiwal tylko w części finansowany był z budżetu miasta.
Zapraszamy do obejrzenia muzycznego reportażu, zrealizowanego podczas Reggaelandu, którego część stanowi materiał z EchoSondy PlockCafe.