Płocki WORD wraca do organizacji egzaminów oraz szkoleń. Nie wszyscy jednak będą mogli zdawać, wprowadzono również specjalne wymogi bezpieczeństwa.
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego przywraca możliwość zdawania egzaminów i uczestnictwa w szkoleniach. Instytucja zapewnia, że wszystkie działania realizowane będą z zachowaniem wymogów i obostrzeń, wynikających z obowiązujących przepisów. Podczas uczestnictwa w egzaminach i szkoleniach będzie trzeba zachować zalecane minimalne odległości, dopuszczalne ilości osób, zasłaniać nos oraz usta.
– WORD Płock zapewni państwu dostęp do środków dezynfekujących, przy wejściu do budynku oraz sal wykładowych, ale będziemy też wymagali spełnienia przez państwa nałożonych przepisami wymogów – zaznacza płocki WORD.
Egzaminy
W ramach wznowionego procesu egzaminacyjnego dla osób, którym uzyskanie prawa jazdy jest niezbędne w życiu codziennym, można podejść do egzaminu praktycznego w ramach kategorii BE, C, CE, D, a od 4 maja również w kategorii B oraz do egzaminu teoretycznego wszystkich kategorii, w tym również kat. A.
Procedura
Aby wyznaczyć termin egzaminu należy:
- skorzystać z platformy: www.info-car.pl
- wypełnić wniosek/oświadczenie
- skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (BOK) tel. 24 267-53-71 lub e-mail: bok@wordplock.pl
E-mail powinien zawierać:
- imię nazwisko
- PESEL
- Nr telefonu
- Nr PKK
- Potwierdzenie dokonanej opłaty za egzamin
WORD skontaktuje się z chętnymi w celu ustalenia terminu egzaminu.
Szkolenia
WORD powraca również do szkoleń, które dotychczas miał w swojej ofercie. Na szkolenie będzie się można udać w przypadku:
- potrzeby „zbicia ilość punktów karnych”,
- otrzymania skierowania do odbycia szkolenia reedukacyjnego,
- przeszkolenia pracowników z kierowania ruchem drogowym.
Zgłaszać się można od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00. WORD prosi o kontakt telefoniczny na numer 024 267-53-86, 606 341 734 lub drogą mailową szkolenia@wordplock.pl.
Osoby, które miały już ustalone terminy szkoleń przed zawieszeniem ich realizacji, WORD prosi o kontakt telefoniczny.