Popularne portale społecznościowe zalewane są ostatnio relacjami na żywo, podczas których prowadzona jest sprzedaż różnego rodzaju produktów, najczęściej ubrań lub kosmetyków. Wisła Płock nawiązała do tego fenomenu marketingowego w swoim filmie na TikToku.
Kto z nas nie widział kanału sprzedażowego, który pojawia się na portalach społecznościowych (najczęściej Facebook i Instagram)? Prowadzone przez różne osoby i dotyczące różnego asortymentu kanały często biją rekordy popularności.
Prowadzące je osoby (najczęściej panie) radzą sobie raz lepiej, raz gorzej. Poprzez relacje sprzedażowe live nawiązują bezpośredni kontakt ze swoimi klientami i prowadzą sprzedaż na żywo, pokazując (często na sobie) jak ubranie czy kosmetyk do makijażu wygląda w rzeczywistości.
Do tego sposobu sprzedaży nawiązał na swoim kanale TikTok klub Wisła Płock, parodiując zachowania i słownictwo sprzedażowych live’ów, a jednocześnie zachęcając do kupna klubowych koszulek. Trzeba przyznać, że dział marketingu płockiej Wisły świetnie radzi sobie w promocji klubu.
@wislaplocksaDziewczynki, zapisujcie się! Świetna jakość, ostatnie sztuki… 😜 #wisłapłock #wislaplock #nafciarze #ekstraklasa #fanshop #fblive #shopping #soccer
Szkoda, że nie grają tak sprawnie jak działa marketing…