REKLAMA

Wisła Płock sparodiowała sprzedażowego live. Jak wyszło? [FILM]

REKLAMA

Popularne portale społecznościowe zalewane są ostatnio relacjami na żywo, podczas których prowadzona jest sprzedaż różnego rodzaju produktów, najczęściej ubrań lub kosmetyków. Wisła Płock nawiązała do tego fenomenu marketingowego w swoim filmie na TikToku.

Kto z nas nie widział kanału sprzedażowego, który pojawia się na portalach społecznościowych (najczęściej Facebook i Instagram)? Prowadzone przez różne osoby i dotyczące różnego asortymentu kanały często biją rekordy popularności.

Prowadzące je osoby (najczęściej panie) radzą sobie raz lepiej, raz gorzej. Poprzez relacje sprzedażowe live nawiązują bezpośredni kontakt ze swoimi klientami i prowadzą sprzedaż na żywo, pokazując (często na sobie) jak ubranie czy kosmetyk do makijażu wygląda w rzeczywistości.

Do tego sposobu sprzedaży nawiązał na swoim kanale TikTok klub Wisła Płock, parodiując zachowania i słownictwo sprzedażowych live’ów, a jednocześnie zachęcając do kupna klubowych koszulek. Trzeba przyznać, że dział marketingu płockiej Wisły świetnie radzi sobie w promocji klubu.

 



@wislaplocksaDziewczynki, zapisujcie się! Świetna jakość, ostatnie sztuki… 😜 #wisłapłock #wislaplock #nafciarze #ekstraklasa #fanshop #fblive #shopping #soccer

♬ dźwięk oryginalny – Wisła Płock

Zostań Patronem PetroNews.pl - Wspieraj swoje lokalne media KLIKNIJ!

REKLAMA

PowiązaneArtykuły

Komentarze 1

  1. $ says:

    Szkoda, że nie grają tak sprawnie jak działa marketing…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zgadzam się na warunki i ustalenia PolitykI Prywatności.

Reklama

Najchętniej dzisiaj czytane

Reklama


REKLAMA
  • Przejdź do REKLAMA W PŁOCKU