Pierwsze wydziały ratusza przenoszą się już z gmachu przy Starym Rynku oraz z kamienicy z ul. Bielskiej do wyremontowanego budynku przy al. Piłsudskiego 6 obok ZUS-u.
Płocczanie, którzy do tej pory mieli problemy z parkowaniem przy urzędzie miasta, chcąc załatwić sprawy związane z dowodem osobistym czy rejestracją samochodów, będą mogli odetchnąć. Wkrótce najbardziej oblegane wydziały urzędu miasta przeniosą się do budynku przy al. Piłsudskiego 6.
W pierwszym etapie, już od najbliższego poniedziałku, 17 marca, w nowym budynku będą działać:
– Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
– Biuro Obsługi Inwestora
– Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
– Wydział Kontroli
– Audytor Wewnętrzny.
Od 1 kwietnia natomiast przeprowadzać zacznie się Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich. Oznacza to, że przez cztery dni, od 1 do 4 kwietnia, nie będzie można składać wniosków, m.in. o wydanie dowodu osobistego czy prawa jazdy, nie będzie możliwy również ich odbiór.
Oddział Komunikacji, Oddział Spraw Obywatelskich oraz Oddział Ewidencji Działalności Gospodarczej zaczną pracę w nowych pomieszczeniach od 7 kwietnia br. W budynku przy al. Piłsudskiego 6 ma znaleźć się również kącik dla najmłodszych oraz pokój dla matki i dziecka.