To już nie są dawne, zielone i kanciaste kioski z prasą. Nowy format ORLEN w Ruchu jeszcze w tym roku zyska 50 lokalizacji, a ich specjalnie zaprojektowana bryła umożliwia klientom wejście do środka i swobodny wybór produktów z poszerzonego asortymentu.
Nowoczesne punkty ORLEN w Ruchu łączą elementy dawnych kiosków z nowymi rozwiązaniami. Ich bryła została specjalnie zaprojektowana – ma większą powierzchnię, co umożliwia urozmaicenie asortymentu, ale też zwiększa komfort zakupów dla klientów. Pierwszy taki punkt w Polsce został uruchomiony przy ul. Żelaznej 41 w Warszawie.
Jak podkreśla Łukasz Porażyński, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej PKN ORLEN, spółka skutecznie realizuje założenia strategii w obszarze sprzedaży detalicznej, wykorzystując synergię i potencjał biznesowy całej Grupy ORLEN.
– W przypadku ORLEN w Ruchu łączymy siłę marki ORLEN i jej postrzeganie przez klientów z potencjałem lokalizacyjnym Ruchu i perspektywami dla dynamicznego rozwoju usług kurierskich, które realizujemy pod brandem ORLEN Paczka. Zgodnie z zapowiedziami, nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań i sprawdzamy różne formaty funkcjonowania kiosków, aby wypracować optymalną propozycję dla klientów, która ułatwi dalszą ekspansję projektu – tłumaczy Łukasz Porażyński.
Czym różni się nowy format ORLEN od tradycyjnych kiosków? Przede wszystkim pozwala na wejście do środka, do klimatyzowanego pomieszczenia. Dotychczas zakupy robiono przez okienko, które nie dawało możliwości poznania w pełni asortymentu. W punkcie znajdziemy zarówno stałe produkty, takie jak prasa, bilety czy napoje, ale i np. kawę fair-trade znaną ze Stop Cafe. Kioski zmieniły się także z zewnątrz – przeszklona powierzchnia pozwala na lepszą ekspozycję dostępnego towaru.



