- Grupa ORLEN to dzisiaj największa w Europie Środkowej grupa paliwowo-energetyczna, która pod względem przychodów plasuje się wśród 150 największych firm na świecie i obsługuje ponad 100 milionów klientów. Sponsoring to ważny element, który wspiera realizację naszych celów biznesowych związanych z budową multienergetycznego koncernu. Podchodzimy do niego jak do długofalowej inwestycji, która przynosi wymierne efekty. Dzięki projektom sponsoringowym, ekwiwalent reklamowy dla marki ORLEN od stycznia do października 2022 roku wyniósł 859 mln zł. Konsekwentnie wzmacniamy też rozpoznawalność naszej marki na kluczowych rynkach zagranicznych, na przykład w Czechach, która dzięki obecności w Formule 1 czy Rajdzie Dakar wynosi już 40 proc. - mówił Prezes PKN ORLEN, Daniel Obajtek.Ostatnie lata to dynamiczny wzrost zaangażowania PKN ORLEN w sponsoring. Na wsparcie sportu, kultury i działań CSR, koncert przeznacza dziś aż o 180 proc. więcej w porównaniu z 2015 rokiem. W tym czasie wzrosła liczba:
- Nigdy nie jest łatwo, każdy czeka na nowe starty, nowe wyzwania i cele. Są lepsze i gorsze dni, ale najważniejsze to nie poddawać się, pracować nad sobą i relacjami ze sponsorami, partnerami - zaznaczał Robert Kubica.Żużlowe Mistrzostwo Świata Bartosza Zmarzlika Bartosz Zmarzlik po raz trzeci został indywidualnym mistrzem świata na żużlu. Brąz Kajetana Kajetanowicza na Rajdowych Mistrzostwach Świata Kajetan Kajetanowicz, który dołączył do ORLEN Teamu po fuzji z Grupą LOTOS, zajął 3. miejsce w klasyfikacji generalnej Rajdowych Mistrzostw Świata w kategorii WRC 2. Świetny sezon mają za sobą też lekkoatleci Paweł Fajdek potwierdził swoją dominację na mistrzostwach świata, zdobywając tytuł już na piątym czempionacie z rzędu, a podczas mistrzostw Europy w Monachium reprezentacja Polski zdobyła aż 14 medali. Udany rok dla sportów drużynowych To był świetny rok także sportów drużynowych w Polsce. Siatkarze zdobyli srebro mistrzostw świata, a koszykarze awansowali do strefy medalowej Eurobasketu pierwszy raz od 1971 roku.
- Co do wielkich imprez i wielkich sukcesów, to nie jest planowanie krótkoterminowe. To jest planowanie i budowanie wizerunku przez wiele lat. Teraz tak naprawdę te ostatnie wyniki, złote medale, srebrne medale, dziewczyny, które wracają do najlepszych, to jest to, co się budowało wiele lat wcześniej. Cieszymy się, że jesteśmy z PKN ORLEN, ponieważ pokazujemy, że ci najlepsi, to też my. Pokazujemy, że działanie wśród najmłodszych, tak jak pan prezes wspominał, to jest podstawa - mówił Sebastian Świderski, Prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej.Rozwój Sportowy dzieci i młodzieży Grupa ORLEN nie ogranicza się do sportu zawodowego. Od lat jest zaangażowana w autorskie projekty skierowane do dzieci i młodzieży. W 2021 roku, w tego typu inicjatywach podejmowanych przez PKN ORLEN i Grupę LOTOS, wzięło udział ponad 62 tysiące dzieci w całej Polsce. W porównaniu z 2015 r., dla obu firm oznacza to wzrost liczby projektów skierowanych do dzieci o ponad 200 proc. i wzrost nakładów finansowych na sport młodzieżowy o ponad 130 proc. PKN ORLEN jest też partnerem licznych programów upowszechniających sport wśród najmłodszych - w tym między innymi Szkolnego Klubu Sportowego. Przez pięć lat wzięło w nim udział 900 tysięcy uczestników. Program trafił do każdego powiatu w Polsce i do 96 proc. gmin w kraju. Swoje wsparcie koncern aktywnie kieruje też do sportowców z niepełnosprawnościami. Taka pomoc od PKN ORLEN, aktualnie obejmuje już blisko 5 tysięcy osób.
- Fajnie jest wziąć kogoś, kto już odniósł sukcesy i go sponsorować, ale największą przyjemnością jest, gdy wspierasz od samego początku młodzież, wspierasz zawodników, którzy później rozwiną swój talent i osiągną sukcesy, bo to pokazuje między innymi, że warto było inwestować. Tak jak teraz widzimy w skokach narciarskich po Dawidzie i po Piotrku, że oni odnoszą teraz sukcesy. Oby takich programów było więcej - podsumował Adam Małysz, Prezes Polskiego Związku Narciarskiego.Za wsparcie dziękował również m.in. Wiesław Chrobot, prezes Stowarzyszenia Integracyjny Klub Tenisa w Płocku. Jak podkreślił, współpraca z PKN ORLEN trwa już blisko 30 lat i jest to niezwykle ważne, że tak duża firma wspiera również małe, lokalne kluby.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu petronews.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz