- Ponownie wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniu, by niezależnie od terminu letniego urlopu, każda osoba chętna mogła podjąć nasze sportowo-ekologiczne wyzwanie, dlatego zaplanowaliśmy dwa niezależne, dwutygodniowe etapy akcji. Mamy nadzieję, że tym samym więcej uczestników weźmie udział w tym cieszącym się coraz większą popularnością wydarzeniu. Jego mechanizm jest niezwykle prosty i zachęcamy do wzięcia udziału w obu etapach - dla uczestników przygotowaliśmy atrakcyjne nagrody, ale oczywiście najważniejszy w tym działaniu jest jego aspekt korzyści zarówno dla zdrowia, jak i dla planety - mówi Izabela Tucholska-Oleszczuk, Dyrektor Galerii Mazovia.Pierwszy etap akcji trwa od 18 do 31 lipca, a drugi etap - od 1 do 14 sierpnia. Chcąc dodatkowo zachęcić wszystkich pracowników i najemców do wyboru roweru jako sposobu dotarcia do pracy, Galeria Mazovia uruchomiła dla nich oddzielną klasyfikację, a aplikacja Activy, w której można dołączyć do wyzwania, umożliwia sportową rywalizację drużynową. Konto w aplikacji można również zsynchronizować ze Stravą, Garminem lub Polarem, tak by każda osoba aktywna i dbająca o planetę mogła z łatwością zbierać punkty w wyzwaniu Galerii Mazovia. By trasa była liczona przez aplikację, musi mieć co najmniej 1,5 km, punkty przyznawane są za każdy kilometr trasy rowerowej zapisanej w aplikacji, dodatkowe - za pierwsze przejazdy rowerem oraz bonusowe - za systematyczną aktywność i dłuższe trasy. Organizator przewidział także premie punktów za drogę do lub z Galerii Mazovia. Regulamin akcji i zasady przyznawania punktów dostępne są w aplikacji i na stronie www.mazovia.activy.app - pod tym adresem można również śledzić statystyki wyzwania i na bieżąco sprawdzać m.in. ile kilogramów CO2 zaoszczędzili wszyscy uczestnicy. Więcej informacji również na stronie www.galeriamazovia.com.pl.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu petronews.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz