Czwarta odsłona kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca odbywa się pod hasłem: „Dbajmy o nasz świat z dziecięcą energią”. Tym razem Robert Kubica i jego najmłodsi pomocnicy promują zachowania ekologiczne.
Akcja pod hasłem ,,Dbajmy o nasz świat z dziecięcą energią’’ ma na celu budowanie świadomości i postaw sprzyjających ochronie środowiska naturalnego.
Jak tłumaczy Agata Górnicka, Dyrektor Biura Relacji z Otoczeniem, PKN ORLEN, firma chce budować poprzez te działania świadomość i wspierać zachowania proekologiczne.
– ORLEN stawia na zrównoważony rozwój i wdraża rozwiązania, które ułatwiają klientom życie w stylu eko. Czwarta odsłona kampanii #DobryKierowca pokazuje, że nasze codziennie wybory mogą mieć wpływ na ochronę naszej planety. W kampanii ponownie zagościły dzieci, ponieważ jesteśmy przekonani, że edukacja od najmłodszych lat ma tu kluczowe znaczenie – wyjaśnia Agata Górnicka.
Wraz z Robertem Kubicą, który jest głównym ambasadorem całego cyklu #DobryKierowca, w kampanii występują najmłodsi eko-doradcy, którzy odkrywają świat ekologii i pokazują, że każdy z nas może przyczynić się do ochrony środowiska naturalnego, w którym żyjemy, świadomie wybierając właściwe produkty i usługi.
W kampanii zobaczymy przykłady z ekologicznej oferty stacji ORLEN oraz działania, które wspierają przyjazne planecie zachowania klientów. Jakie?
- Na stacjach paliw ORLEN duża gama produktów oferowana jest w opakowaniach jednomateriałowych, łatwych do recyklingu.
- Plastikowe słomki zostały zastąpione papierowymi.
- Dostępne są czterokomorowe kosze na śmieci, które ułatwiają segregację odpadów oraz ich recykling.
- Kierowcy są zachęcani do korzystania z myjni automatycznych, zamiast ręcznego mycia pojazdu – taki wybór to znaczna oszczędność wody, która po oczyszczeniu jest ponownie wykorzystywana, a zastosowane środki myjące są biodegradowalne i ulegają pełnemu rozkładowi w ciągu 28 dni.
Kampania #DobryKierowca „Dbajmy o nasz świat z dziecięcą energią” jest realizowana w telewizji, radiu, a także w prasie oraz Internecie, a potrwa do 30 listopada br. Za przygotowanie produkcyjne spotów i kreacje odpowiedzialna była agencja reklamowa City z Krakowa.
Więcej informacji na www.dobrykierowca.orlen.pl.