REKLAMA

Ratusz szuka fotografa. Kandydatów ocenią urzędnicy

REKLAMA

Urząd Miasta Płocka poszukuje fotografa miejskiego. Ogłoszono konkurs, którego warunki precyzuje zarządzenie prezydenta miasta. Kandydaci powinni wysyłać swoje portfolio, które oceni jury. Problem w tym, że w komisji nie zasiada żaden profesjonalny fotograf.

Konkurs na fotografa miasta rozpoczął się 16 stycznia. Kandydat, by móc ubiegać się o pracę na tym stanowisku, musi spełnić kilka postawionych przez urząd wymogów. Wśród nich są m.in. minimum pięcioletnie doświadczenie w fotografii, wymóg posiadania własnego sprzętu, dyspozycyjność oraz konieczność nadesłania własnego portfolio w wersji papierowej.

Predyspozycje kandydata spełniającego postawione wymagania oraz atrakcyjność jego portfolio oceni pięcioosobowa komisja konkursowa. W jej skład wchodzą: Roman Siemiątkowski, zastępca prezydenta miasta, Edyta Mierzejewska, dyrektor Wydziału Promocji i Informacji, Monika Maron-Kozicińska, kierownik Oddziału Informacji Miejskiej, Alina Boczkowska, koordynator Zespołu Spraw Medialnych i Robert Parzychowski, pracownik Zespołu Wizerunku Miasta. Wśród tego grona nie ma zatem żadnego profesjonalnego fotografa.

Taki skład komisji konkursowej budzi mieszane uczucia – bo jak osoby, które na co dzień nie zajmują się profesjonalną fotografią mogą oceniać portfolio kandydatów? Z tym pytaniem zwróciliśmy się do urzędu miasta. Ratusz tłumaczy, że taki skład jury nie jest przeszkodą w wyborze odpowiedniego kandydata. Zdaniem urzędu, nowy fotograf będzie wykonywał zdjęcia dla ratusza, dlatego też to osoby z nim współpracujące powinny mieć głos decydujący.



– W konkursie ma być wyłoniony fotograf, który będzie wykonywał zdjęcia przede wszystkim na potrzeby przygotowywanych w Urzędzie Miasta Płocka publikacji i na urzędową stronę internetową – tłumaczy zasiadająca w komisji Alina Boczkowska, koordynator Zespołu ds. Medialnych. – W związku z tym, w komisji konkursowej są osoby, które będą z nim współpracować i korzystać z efektów jego pracy – pracownicy Oddziału Informacji Miejskiej, zajmujący się prowadzeniem strony internetowej UMP oraz pracownik Zespołu Wizerunku Miasta, przygotowujący projekty graficzne urzędowych publikacji, m.in. plakatów informujących o imprezach organizowanych przez miasto i podległe mu podmioty – dodała.

Kandydat na fotografa miejskiego sam ma zaproponować miesięczne wynagrodzenie za wykonywane zdjęcia, godzi się w zamian na pełną dyspozycyjność – a więc pracę na każde telefoniczne wezwanie, również w godzinach nocnych, weekendy i święta. Wyłoniony fotograf otrzyma umowę na wykonywanie zdjęć do 31 grudnia 2014 roku.

Zostań Patronem PetroNews.pl - Wspieraj swoje lokalne media KLIKNIJ!

REKLAMA

PowiązaneArtykuły

Komentarze 0

  1. Pasty says:

    Biorę udział Mam aparat, czas a kasa się przyda.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zgadzam się na warunki i ustalenia PolitykI Prywatności.

Reklama

Najchętniej dzisiaj czytane

Reklama


REKLAMA
  • Przejdź do REKLAMA W PŁOCKU