Ratusz przypomina, że ze względu na przeprowadzkę Wydziału Ewidencji i Spraw Obywatelskich do nowego budynku, od wtorku 1 kwietnia do piątku 4 kwietnia klienci nie będą obsługiwani. Urząd zapewnia: to nie będzie prima aprilis.
Od najbliższego wtorku płocczanie nie będą mogli załatwić spraw związanych m.in. z zarejestrowaniem samochodu, zameldowaniem czy z dowodami osobistymi. Jak poinformował ratusz, od 1 kwietnia nastąpi przerwa w pracy Wydziału Ewidencji i Spraw Obywatelskich. Urząd wznowi prace 4 kwietnia.
– To nie będzie prima aprilis – zapewnia Hubert Woźniak z Zespołu ds. Medialnych Urzędu Miasta Płocka. – We wtorek 1 kwietnia płocczanie zobaczą zamknięte drzwi. Dowiedzą się, że będą musieli przez tydzień czekać na zarejestrowanie kupionego, powiedzmy na niedzielnej giełdzie, samochodu. Nowością natomiast jest to, że po przeprowadzce cały oddział będzie pracować od godz. 8 do 17 – dodaje. Trzeba będzie jedynie pamiętać, że w nowej placówce kolejką będzie sterować elektroniczny system, wydający numerek. Ostatni numer będzie można pobrać o godz. 16.45.
Przypomnijmy, że Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich przenosi się do budynku przy al. Piłsudskiego 6, co wynika przede wszystkim z chęci obniżenia kosztów funkcjonowania administracji. – Przeprowadzka Wydziału Ewidencji i Spraw Obywatelski do budynku przy al. Piłsudskiego 6 pozwoli Urzędowi Miasta obniżyć koszty funkcjonowania administracji o ok. 350 tys. zł rocznie – czytamy w oficjalnym komunikacie prasowym ratusza. – Tyle kosztuje wynajmowanie pomieszczeń dla administracji od prywatnych osób.
Na klientów Urzędu Miasta przy al. Piłsudskiego 6 czekać będzie nowoczesna sala obsługi z kącikiem dla najmłodszych oraz z pokojem matki i dziecka.