REKLAMA

Płock ma najbardziej kreatywnych nauczycieli i szkołę na Mazowszu!

REKLAMA

Samorząd Województwa Mazowieckiego po raz 3. organizował konkurs „Edukreator na Mazowszu”, w którym wybierano najbardziej kreatywnych nauczycieli oraz najbardziej kreatywną szkołę. Celem konkursu było m.in. ukazanie i docenienie pomysłowych oraz oryginalnych pozalekcyjnych aktywności szkół i nauczycieli z terenu województwa mazowieckiego.

O nagrody w III edycji konkursu „Edukreator na Mazowszu” mogły ubiegać się szkoły podstawowe i ponadpodstawowe z terenu Mazowsza, które stwarzają przestrzeń do kreatywnego rozwoju ucznia poprzez upowszechnianie kultury, a także nauczyciele z tych szkół, których cechuje wyobraźnia i pomysłowość w prowadzeniu lekcji i zajęć szkolnych oraz umiejętność inspirowania uczniów ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień kulturowych.

PowiązaneTematy

Dla zwycięzców w kategorii kreatywna szkoła podstawowa i ponadpodstawowa przewidziano nagrody pieniężne w wysokości po 10 000 zł brutto, a dla zwycięzców w kategorii kreatywny nauczyciel szkoły podstawowej i ponadpodstawowej po 5 000 zł brutto.

Zadaniem nauczycieli i szkół było przedstawienie swoich dokonań za ubiegły rok szkolny, ukazujących kreatywność i pomysłowość w prowadzeniu lekcji i zajęć szkolnych oraz umiejętność inspirowania uczniów, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień kulturowych.

Konkurs został już rozstrzygnięty, a wśród laureatów dominują płocczanie!



Wyniki III edycji konkursu „Edukreator na Mazowszu”

w kategorii „Kreatywny nauczyciel szkoły podstawowej”:

  • zwycięzcą została Elżbieta Kaźmierska, nauczyciel Szkoły Podstawowej nr 17 im. T. Kościuszki w Płocku,
  • wyróżnienie otrzymuje Halina Cichoń, nauczyciel Szkoły Podstawowej w ZPO im. Kard. S. Wyszyńskiego w Kadzidle.

w kategorii „Kreatywny nauczyciel szkoły ponadpodstawowej”:

  • zwycięzcą została Anna Patelska, nauczyciel Liceum Ogólnokształcącego im. Marszałka S. Małachowskiego w Płocku,
  • wyróżnienie otrzymują: Anna Pękul, nauczyciel Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Łochowie, Marta Sięda, nauczyciel III Liceum Ogólnokształcącego im. Unii Europejskiej w Ostrołęce, Violetta Kilarska, nauczyciel Liceum Ogólnokształcącego im. Marszałka S. Małachowskiego w Płocku.

w kategorii „Kreatywna szkoła podstawowa”:

  • zwycięzcą zostaje Publiczna Szkoła Podstawowa nr 31 im. Kard. S. Wyszyńskiego w Radomiu,
  • wyróżnienie otrzymują: Szkoła Podstawowa w ZPO im. Kard. S. Wyszyńskiego w Kadzidle i Szkoła Podstawowa im. 11 Listopada 1918 roku w Domanicach Kolonii.

w kategorii „Kreatywna szkoła ponadpodstawowa”:

  • zwycięzcą zostaje Liceum Ogólnokształcące im. Marszałka S. Małachowskiego w Płocku,
  • wyróżnienie otrzymują: I Liceum Ogólnokształcące im. S. Czarnieckiego w Kozienicach i Liceum Ogólnokształcące im. Cz. Tańskiego w Puszczy Mariańskiej.

Zostań Patronem PetroNews.pl - Wspieraj swoje lokalne media KLIKNIJ!

REKLAMA

PowiązaneArtykuły

Komentarze 7

  1. Stary belfer. says:

    Warto opublikować za jakie to działania zostali nagrodzeni. Takie podanie wyniku nic nie daje. Dokonania mogą inspirować innych.

  2. uczennica says:

    Pani Anna P. najgorszy nauczyciel , porażka – jedyne co jej wychodzi to dręczenie uczniów.

    • Małachowiak says:

      Mogliby sobie podać rękę z głupkowatym doktorkiem od historii. Nie wiem kto robi te rankingi…

    • Absolwentka says:

      Oczywiście prawdziwa opinia! Pani Anna wychowanka Pani Haliny B. – terrorystki obie z wiedzą , którą nie potrafią przekazać uczniowi. Pani Anna , to nauczyciel poniżej jakiejkolwiek krytyki ! Skandal z przyznaniem takiej nagrody dla takiej „nauczycielki” !!!

  3. Anonim says:

    Wspaniale! Brawo Płock! Brawo Małachowianka! Serdecznie gratuluję mojej polonistce Pani Annie Patelskiej! Serdeczności!

  4. Rafał says:

    To jak głupie i szkodliwe są bajdużenia o „kreatywnej nauce” świadczy poziom wiedzy maturzystów i coraz niższa pozycja polskich szkół w rankingach.
    Starsze pokolenia były dużo lepiej wyedukowane, bo po prostu wkuwali to co trzeba i mieli podręczniki w głowach- najpierw trzeba mieć wiedzę, a później kombinować co z tą wiedzą robić. U nas (ale i w innych kraja współczesnej Europy) jest to postawione na głowie- uczeń ma sobie wymyślać jak i czego się uczyć żeby było „fajnie”. W efekcie nie ma żadnej wiedzy. Dlatego wyrastają nam kolejne roczniki pół-analfabetów, a pomysły takich konkursów tylko temu sprzyjają.

    • Steve says:

      Też doszedłem do podobnych wniosków, gdy zacząłem się uczyć medycyny. Wcześniej byłem za .,,kreatywnością”, czyli opierdzielaniem się!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zgadzam się na warunki i ustalenia PolitykI Prywatności.

Reklama

Najchętniej komentowane 7 dni

Reklama


REKLAMA

  • Przejdź do REKLAMA W PŁOCKU