– Od wtorku, 1 września 2015, roku do dyspozycji mieszkańców Płocka został uruchomiony elektroniczny przewodnik Klienta Urzędu Miasta Płocka – informuje zespół ds. medialnych płockiego ratusza.
Przewodnik ten jest prosty w obsłudze, a jego głównym zadaniem będzie ułatwienie klientom UMP kontaktu z urzędem i załatwienie większości formalności. Zapoznanie się z przewodnikiem jest zalecane przed przyjściem do ratusza.
Aby skorzystać z przewodnika, należy wejść na stronę www.plock.eu, gdzie po lewej stronie znajduje się zakładka „Urząd na skróty”. Po jej kliknięciu zostaniecie przeniesieni bezpośrednio na stronę w Biuletynie Informacji Publicznej lub na inną stronę jednostki samorządu, gdzie znajdziecie wszystkie informacje na interesujący Was temat. Dzięki przewodnikowi, dowiecie się między innymi jak zrealizować daną sprawę, jakie dokumenty są niezbędne jako załączniki przy danej sprawie, jakie są opłaty urzędowe oraz jaki jest termin realizacji.
Ponadto, w przewodniku pojawi się możliwość pobrania odpowiedniego formularza czy też innego druku, a w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności, z łatwością odnajdziecie numer telefonu do pracownika, który wyjaśni niejasności i udzieli niezbędnej pomocy.