Zamknij

Czytelniczka: Czy w Płocku trzeba zostać prostytutką, żeby dostać pracę? [LIST]

19:26, 16.09.2019 Redakcja
Skomentuj

- Chciałam ten post skierować do wszystkich, którzy mieszkają w Płocku lub (nie daj Boże!) planują tu zamieszkać. Ci, którzy jeszcze tu nie przyjechali - nie róbcie tego, a Ci, którzy jeszcze niestety tu są - uciekajcie - napisała nasza czytelniczka, której list prezentujemy poniżej w całości.
Chciałam ten post skierować do wszystkich, którzy mieszkają w Płocku lub (nie daj Boże!) planują tu zamieszkać. Ci, którzy jeszcze tu nie przyjechali - nie róbcie tego, a Ci, którzy jeszcze niestety tu są - uciekajcie. Fakt, jestem młodą osobą, 22 lata to w końcu nie aż tak wiele. Jednak od zawsze starałam się ukierunkować swoje życie tak, aby w jak najmłodszym wieku mieć poczucie stabilizacji i bezpieczeństwa. Coś, czego nie miałam w życiu nigdy, bo od dziecka było ciężko. Dysfunkcyjna rodzina, dom dziecka. Mimo wszystko skończyłam liceum, zdałam maturę, ba, nawet studiowałam. Studia, które okazały się jednym wielkim rozczarowaniem, na szczęście w porę przerwałam, pewnie kiedyś jakieś skończę. Niestety, sytuacja finansowa i fakt, że wychowuje dziecko sama sprawiły, że podjęłam decyzję o pójściu do pracy, aby zebrać sobie doświadczenie. W końcu częściej pracodawcy patrzą na staż pracy, niż na wykształcenie. Naprawdę chciałam - zresztą do tej pory chcę - pracować. Nie da się. Tu nawet nie chodzi o to, że nie ma gdzie pracować. Tu nie ma jak znaleźć pracy. Jedyne ogłoszenia, jakie widzę szukając czegokolwiek, to oferty skierowane do monterów czy spawaczy, ewentualnie stanowiska z KILKULETNIM (!!!) doświadczeniem.
Okej, przyjmijmy, że ktoś "jak chce pracować, to znajdzie pracę". Pewnie. Za 1650 zł, do tego na zlecenie. No, ewentualnie ciepła posadka w biurze, w charakterze asystentki. Około 3500 zł netto, tylko, że musisz sypiać z szefem. Nie żartuję. Tak, mówią o tym otwarcie. Umowa o pracę w zamian za to, że wejdziesz pod biurko kiedy tylko - pożal się Boże - szef Cię o to poprosi.
Żeby nie być gołosłownym: od 1 sierpnia codziennie wysyłałam CV, dodałam ogłoszenie na wszelkich możliwych grupach, na plocmanie, pytałam znajomych. Do końca sierpnia dostałam 1 (słownie: jedną!) ofertę pracy i kilkanaście ofert układów sponsorowanych. Niektórzy byli tak natarczywi, że wydzwaniali po kilka razy, lub wysyłali puste sms-y. Żeby było śmieszniej, wystawiłam także ogłoszenie (oczywiście z fałszywego maila, z fałszywymi danymi), że szukam sponsora. Tych za to było od groma, około 40 jednego dnia.
I tu mam pytanie: jak wyobrażacie sobie życie młodych ludzi? Tym właśnie teraz stoi rynek pracy? Potrzeba jedynie prostytutek? Jak możecie dziwić się, że młodzi wola iść na studia i udawać, że się uczą tylko dlatego, że wiedzą, że się nie utrzymają? Jak mamy żyć za 1650 zł, gdy najtańsza kawalerka w Płocku, w dzielnicy, która słynie ogromnie złą sławą, kosztuje w granicach 1000 zł?
Do wszystkich moich przyjaciół, nieprzyjaciół i wrogów - uciekajcie uciekajcie, bo umrzecie z głodu. No, chyba, że będziecie klękać przed szefem. Czytelniczka (imię i nazwisko do wiadomości redakcji) Co sądzicie o liście naszej czytelniczki? Zgadzacie się z jej opinią, czy wręcz przeciwnie? Czekamy na Wasze komentarze.

(Redakcja)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

PlocczankaPlocczanka

0 0

Zgadzam się w 100%!!! Gdzie Ci młodzi ludzie mają nabrać doświadczenia? Jak pracodawcy odrazu po szkole ich niechca... chcą osoby z doświadczeniem tylko ja pytam gdzie te doświadczenie mają mieć? Chyba że pod słowem doświadczenie kryje się coś zupełnie innego!!! 19:37, 16.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MagdaMagda

0 0

Płock jest wioską gdzie każdy dostaje pracę po znajomości , w spółkach miejskich nawet sprzątaczki niestety ... Brak możliwości znalezienia normalnej pracy , chyba że w Bistro w kap ... 8 zł na godzinę ... 19:43, 16.09.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Płock miastoPłock miasto

0 0

Oczywiście jak nie masz znajomości to zapomnij o jakiej kolwiek pracy... lepiej zrób sobie 5 dzieci i będziesz miała 2500zl :) 21:37, 16.09.2019


QwertyQwerty

0 0

Serio? Ten po rewolucja daje 8 zl na h?? Przeciez to trzeba glupim byc zeby w ogole komu kolwiek chcialo sie z lozka wstać i tam pójść. Powinien sie wstydzić właściciel. 22:20, 16.09.2019


cała prawdacała prawda

0 0

pięknie to ujęła 19:51, 16.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxx

0 0

Czy tylko w Płocku? W Gąbinie - niedaleko Płocka, znalezienie pracy to cud. No chyba, że w sklepie spozywczym za ladą, albo kasą. Nie ma zakładów pracy, a etaty w samorzadzie lub podległych instytucjach są dla wybranych. Z jakiego klucza dostaja tam pracę? W szkole, Urzędzie, Opiece Społecznej, ZGKiM? Czy nawet Ośrodku Kultury? Nie wiem. Wiem, że nie potrzeba mnieć jakiegoś wybitnego wykształcenia, a nawet można nie mieć odpowiednich kwalifikacji do wykonywanej pracy. Przykre. 19:56, 16.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

A ile zarabiają kobiety w sklepach właśnie najniższa krajową czyli 1650zl a ktoś pisze,że w sklepach zarabiają koło 3000 tys. 20:06, 16.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Taka prawdaTaka prawda

0 0

Zgadzam się z koleżanką w 100%, jeżeli nie ma się znajomości porządnej pracy się nie dostanie, ewentualnie zostaje opcja przebranżowienia się na spawacza, montera czy elektryka.
I rzeczywiście jeżeli pojawi się jakieś w miarę sensowne ogłoszenie, to na rozmowie okazuje się że "szef" namawia do pracy po godzinach i to nie koniecznie w ubraniu. Płock staje się czarną dziurą i nic dziwnego że nikt nie chce z miastem wiązać swojej przyszłości. Zwyczajnie jej tu nie ma. 20:24, 16.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WalecWalec

0 0

Poproszę listę pracodawców którzy proponowali "układ" 20:25, 16.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

QwertyQwerty

0 0

Nikt ci raczej nie poda nazwisk. RODO ; ) 22:18, 16.09.2019


PłockPłock

0 0

Gowno prawda jak ktos chce pracowac to będzie pracowal, sam wiem o ofercie pracy dla Pan od reki nawet 4 osoby, bez klekania pod biurka przy obiadach domowych, tylko mlodzi pracuja po 2 dni i juz im zaciezko, 20:48, 16.09.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

gośćgość

0 0

jak się nie ma znajomości, to janusze biznesu zatrudnią za najniższą krajową, a do tego darmowe nadgodziny - może dlatego po 2 dniach rezygnują, bo wyrabiają tygodniówkę? 21:32, 16.09.2019


XxXx

0 0

Witam owszem pracę w Płocku można z ależ np za 11zł do ręki pracując po 250 godzin miesięcznie mając 1 dzień wolnego większość ofert to zlecenie a doświadczenie nie dużo się zdaje o umowie o pracę można pomarzyć bo oferty takie są znikome i jeśli już to bardzo szybko nieaktualne. Mieszkam tu od urodzenia pracowałam prawie dwa lata na umowę o pracę ucząc się jeszcze dziennie gdy w zeszłym roku byłam zmuszona zmienić pracę na cało etatowa byłam w szoku, fakt że znalazłam pracę ale to jest czysty wyzysk młodych ludzi kto ma szansę wyjeżdża zagranicę lub do większych miast 00:12, 17.09.2019


????????

0 0

To dlaczego jeszcze nie uciekłas? Pytanie jeszcze, gdzie uciekać? 20:54, 16.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Z miastaZ miasta

0 0

Wszyscy zdolni i kumaci dawno stąd odpłynęli, jest też masa ludzi, którzy pracują w Warszawie, a tu wracają tylko w weekendy. A co do tzw. plecaków, to tych jest full w urzędzie miasta, spółkach gminy, starostwie, Orlen i PERN to samo. Płock to dziura, plus zlecenia dla firm zaprzyjaźnionych z urzędnikami. A co do tych szefów zboków, to są po prostu zwykli frajerzy, którzy udają kozaków, a w razie czego, mają pełno w porach. 21:02, 16.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

gośćgość

0 0

tylko jakby mąż/chłopak/ojciec takiej spuścił łomot za takie propozycje to by się nauczyli, ale jednocześnie taka Kobieta nie dostała by pracy stąd do Warszawy 21:34, 16.09.2019


Głos sprzeciwuGłos sprzeciwu

0 0

Ja mam 22 lata i od 4 pracuję. Rezygnując z jednej pracy nie boję się, że nie znajdę innej, mam kilka ofert do wyboru. Ale wszystko zależy od człowieka... Jeśli kończy się jakiekolwiek studia i oczekuje przez to zaskakujących warunków to niestety... A praca, nawet za najniższą krajową, na kasie w sklepie wcale nie jest taka zła i zawsze z czasem można ją zmienić. 21:29, 16.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Płock miastoPłock miasto

0 0

Jak masz tyle ofert to znaczy że masz grupę? Bo jakoś wątpię w to... A żeby tylko napisać komentarz to napisz sobie u znajomych na fb. 21:35, 16.09.2019


PaulinaPaulina

0 0

Potwierdzam w 100% . Sama szukam pracy od kilku miesięcy i Albo doświadczenie albo wykształcenie średnie bądź wyższe. Nawet na głupią rejestrację pamietam bylo ogloszenie do zapisywania i umowienia ludzi na wizytę wyksztalcenie srednie badz wyzsze. Z resztą banki nie lepsze organizują niby szkolenia a doświadczenie min 6 mies wyksz średnie badz wyższe a po co to komu? Na kasę do wplat i wyplat z konta dla klientów? Przecież to śmieszne jest. Ja rozumiem stanowisko kierownika dyrektora itp ale nie jako sprzedawcę recepcje pomoc kuchenną czy coś. Bez żartów!! 21:33, 16.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PodpłocczankaPodpłocczanka

0 0

Zapomniałaś dodać że oprócz tych ofert typowo technicznych są jeszcze oferty pracy w galerii, co drugi dzień po 12h albo codziennie po 6h a stawka najniższa. Obecnie pracuje ale codziennie od prawie roku przeglądam oferty pracy w Płocku na 5 portalach/aplikacjach i zgadzam się - możliwości znalezienia fajnej i dobrze płatnej pracy jest niemalże zerowe... 21:36, 16.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MiastoMiasto

0 0

Galeria??? Heheh to dopiero śmieszne tam dziewczyny pracują jak w obozie!! Maja mieć pomalowane usta uśmiechać się do chińskich klientów A nie oszukujmy się takich jest pełno wszędzie i najlepsze że widzą za każdym razem inna cenę... To raz dwa po 12h A czasami nawet dłużej za damski............. 21:42, 16.09.2019


PaulinkaPaulinka

0 0

Dokładnie praca tylko i wyłącznie po znajomości. Tak to możesz iść jedynie po 12 godz pracować i nie widzieć ani męża ani dziecka . Mówią ze ludzie teraz żyją z 500+ i nie szukają pracy. A ja wam powiem że mam jedno dziecko i szukam pracy bo za te 500+ to nawet na wyżywienie i ubranie dziecka nie wystarczy nie mówiąc juz o słodyczach czy wyjściu gdzieś z dzieckiem. Szukam od kilku miesięcy i ciągle słyszę praca po 12 godz praca na zleceniowke smieciowke albo praca od 6 rano. I co moje dziecko ma samo pojsc sobie do przedszkola? Ja wyjdę o 5 z domu moj maz o 4 i kto zostanie z dzieckiem? A kto mi da pracę od 8? Jakos nikt do tej pory do mnie nie napisał no z wyjątkiem tego co opisała autorka sex oferty. 21:49, 16.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JanuszJanusz

0 0

Dzecko nie powinno jesc slodyczy, to zbedny wydatek. 09:19, 17.09.2019


AseAse

0 0

No cóż, sama prawda.Pracy brak też dla osób z doświadczeniem, po studiach. Bez znajomości, szczególnie kobieta (chyba,ze np. spawacz lub kierowca )pracy w tym mieście nie znajdzie. Bo właściwie rynek pracy w Płocku jest malutki. 21:51, 16.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kierowca tyraKierowca tyra

0 0

Kierowca 330 godz w pracy po 12.50 zł na godz Normalnie brać nie narzekać 08:56, 17.09.2019


18L18L

0 0

Trafione w punkt 21:53, 16.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie zgodzę sięNie zgodzę się

0 0

Sponsorowanych ofert pracy jest pełno w każdym mieście. A oferty pracy dla kobiet są, trzeba tylko dobrze poszukać. Na początku kariery nie powinno się wybrzydzać. Koleżanka 22 lata bez studiów, nie oszukujmy się, praca za biurkiem przy obecnej konkurencji nie dla niej. Niech złoży cv na jakiegoś sprzedawcę, w między czasie dokonczy studia. Ne pewno znajdą się jakieś poważniejsze oferty 21:58, 16.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JolJol

0 0

Gadasz bzdury 21:59, 16.09.2019


0 0

Oczywiście macie rację Płock to jest dziura zabiera dechami młodzi nie mają żadnych perspektyw,liczą się tylko znajomości 22:30, 16.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Oczywiście macie rację Płock to jest dziura zabita dechami młodzi nie mają żadnych perspektyw,liczą się tylko znajomości 22:32, 16.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnonimAnonim

0 0

Samo SEDNO !! 22:53, 16.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MateuszMateusz

0 0

Ja jak szukał pracy to pytałem wszystkich znajomych i się udało więc może tak spróbuj ewentualnie idź gdzieś do gastronomi tam zawsze przyjmują 22:59, 16.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CaseCase

0 0

Potwierdzam z tą gastronomią. 05:51, 17.09.2019


Inwestor 40Inwestor 40

0 0

W Płocku kto do PSL nie należy to pracy raczej nie znajdzie tam ręką rękę myje. Amen???? 23:17, 16.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PSL górąPSL górą

0 0

Spółki miejskie obstawione przez PSL więc najlepiej zapisać się do partii, i powoli przeciskać coraz bliżej i praca w końcu się znajdzie. Obecni kandydaci do parlamentu widniejący na plakatach wyborczych też kiedyś byli w takiej sytuacji, a dziś po kilkunastu latach wchodzenia w tyłek wyżej postawionym od siebie mogą żyć spokojnie. Jest jeszcze druga opcja, skoro ci pracodawcy mają tak dobrze, zostań pracodawcą, otwórz firmę i zatrudniaj ludzi płacąc im 3tys netto, i wszyscy będą szczęśliwi 02:41, 17.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PiotrPiotr

0 0

Tak tu biorą chętnie pod i nad. Na bielskiej 14:31, 18.09.2019


ŁysyŁysy

0 0

Tak Ci mówią? Nagraj któregoś i masz wypłatę za cały rok Jak sami Ci chcą dać to się nie pierdol! 03:13, 17.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OsobaOsoba

0 0

Z całą pewnością nie trzeba zostać prostytutka żeby dostać pracę w Płocku Ale jak popatrzę na te oferty z Płocka to mi się niedobrze robi, w tym mieście nie ma dobrych ofert bo przemysłu brak! Wszędzie najniższa krajowa! Społeczeństwo w mieście Płock dzieli się na bogatych, biednych i tych którzy sprzedają euro i funty obecnie jest to najlepsza opcja, euro i funty! 03:21, 17.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrysiaKrysia

0 0

Droga jest prosta a przykład idzie z góry. Trzeba znaleźć sobie jakiegoś wpływowego Pana, panią założyć mały biznes który oni pomogą poprowadzić za dawanie czterech liter, zarobić dla nich trochę kasy później biznes WEK i już miejsce w ratuszu jest np na stanowisko radnej czy radnego. Pani ma łatwiej bo faceci muszą dopieszczać stare brzydkie pudernice. 04:27, 17.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AA

0 0

A ja sie nie zgadzam z listem, prace mozna znalezc, jak ktos chce to nawet i na sprzataczke pojdzie ale mlode osoby to odrazu chcialyby na stanowisku kierowniczym byc ??‍♀️ 06:29, 17.09.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

XX

0 0

problemem jest kwadratura koła - po studiach, to najlepiej długie nogi i 20 lat doświadczenia, ale gdzie to doświadczenie zobyć? a jak masz doświadczenie, to nogi już nie te, więc szukają dalej. nie mówiąc o facetach 07:07, 17.09.2019


BeatkaBeatka

0 0

W mieście Płocku na stanowiskach kierowniczych siedzi wyłącznie rodzina lub taka która wie komu dać. 14:28, 18.09.2019


MaciekMaciek

0 0

Po liceum ogolnieniekształcącym zdziwienie że roboty nie ma 06:39, 17.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SłójSłój

0 0

W wakacje po powrocie do rodziców próbowałam znaleźć tu pracę. Mając 22 lata, dwa lata doświadczenia w gastronomii, kolejne dwa w organizacji róznych imprez okolicznosciowych, prawko i szczerą chęć do pracy- nie dało się. Ani w gastronomii, ani w innej branży. Na jakieś 80 wysłanych aplikacji przez cały ten czas odpowiedzi miałam dwie. Moje doświadczenie nie było wystarczające żeby dać mi pracę. Chciałam tu zostać bliżej rodziny, ale proponowano mi takie zarobki, że w życiu nie starczyłoby mi na dojazdy i kontynuowanie nauki zaocznie, a dla rodziców byłabym tylko kulą u nogi, a nie wsparciem. Wróciłam do Warszawy, dwa ogłoszenia, oddzwoniono, ba, nawet poczekano na mnie, aż wrócę do wwa i dano mi tę pracę pomimo braku doświadczenia. Minął rok, a miałam wybór czy chce przejść na umowę o pracę czy zostać na zleceniu, wcześniej dostałam podwyżkę. Co chwilę mogę się szkolić w tym kierunku, a pracodawca docenia chęci i inwestuje w pracownika. Tutaj nie dane bylok tego zaznać. 07:03, 17.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NieznajomyNieznajomy

0 0

Ę ja się przeprowadziłem z Mazur do Płocka i prace dostałem bez problemu umowa o pracę i od 7 lat pracuję w Płocku. Przeprowadziłem się jak miałem 21 lat około... Praca jest tylko trzeba chcieć ja znaleźć i chcieć pracować a nie zalepiac czy wiadomo nie każdy weekend wolny... Ja uważam jak napisałem trzeba chcieć pracować a praca w Płocku jest 07:08, 17.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nicknick

0 0

Wybacz , ale trudno się spodziewać , aby szef Ciebie poprosił o wejście pod biurko ...? A bez żartów . Zauwaz że to pisała młoda kobieta ! 07:36, 17.09.2019


0 0

Dziewczyno piszesz bzdury. W tak młodym wieku odrazu chciałabyś być ustawiona na całe życie.Trzeba więcej pokory i mniej wymagan od pracodawcy i na początek przyjąć ofertę nawet w sklepach.Tyle młodych dziewczyn pracuje w różnych branżach i dają sobie radę nie wchodząc szefowi do łózka chyba że na własne życzenie. Co zaś dotyczy się wynagrodzenia-najpierw pokaż co potrafisz a później oczekuj odpowiedniego wynagrodzenia.Najlatwiej udawać wielką damę i się nie narobic a dostawać pieniążki za udawanie że się pracuje. Nie te czasy!!! Jdz do MOPSU po zasiłek jeśli jesteś mało zaradna? Ale wątpię czy go dostaniesz-chyba że na dziecko.Jestes osoba młoda i masz zbyt wygórowane wymagania.Obudz się i nie narzeka że nie możesz znaleźć pracy. 09:29, 17.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OloOlo

0 0

Powiem krótko. Prawda leży gdzieś po środku. 09:53, 17.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DANELOGT5zcDANELOGT5zc

0 0

Witam, historia tej Pani trochę mi nie pasuje. Pisze już na samym początku, że z uwagi na nieciekawe dzieciństwo i młodość chciała mieć poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji. OK, jak to pragnienie stabilizacji ma się do zaplanowanego (?) potomstwa, będąc bez dochodów. Rozumiem, że skoro ma Pani taką potrzebę bezpieczeństwa to posiadane potomstwo nie jest wynikiem lekkomyślności i ma Pani męża, który jest co nieco zaradny (o ile rodziny się nie wybiera to męża już można). Jeżeli jest zaradny to pracuje i chociażby dwie skromne pensje wystarczą na jako takie utrzymanie. 1000 zł za wynajem kawalerki na Skarpie to już raczej fantazja.
Pozostawiam wnioski i mimo wszystko życzę powodzenia w życiu. 09:59, 17.09.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ŁysyŁysy

0 0

Ty mistrzu a jak to się ma do zatrudnienia Do pracy przychodzi się pracować a przeszłość i przyszłość pracownika nikogo nie powinna interesować Praca to czynność w wyznaczonym czasie za określone wynagrodzenie i to wszystko 10:33, 17.09.2019


DankaDanka

0 0

Przysżło ci do głowy, że ojciec dziecka mógł po prostu umrzeć w wyniku wypadku. Podaje ci przykład, bo nie znam, ale to codzienność. Kolejna sprawa? Mógł oszukać o uczuciach i zniknąć. To takie niezwykłe? Nie wierzę, że ludzie mają tak mało wyobraźni i doświadczenia życiowego. 17:28, 17.09.2019


..........

0 0

Szczera prawda. Wie o tym każdy, kto szukał pracy. Jeszcze dla mężczyzn jest trochę więcej, ale dla kobiet - masakra. Nawet na sprzątaczkę to tylko z niepełnosprawnością i oczywiście za najniższą możliwą płace, jeśli w ogóle dostaniesz umowę. Tylko umowy śmieciowe. Płock wynosi się na miasto bogate, ale to dziura pod każdym względem. Nawet ciucha normalnego nie kupisz, a ceny kosmiczne. Tu tylko liczą sie pracownicy orlenu napędzający te wszystkie galerie handlowe. Oczywiście w gastronomii i handlu szukają, ale za ile? Za 1650zl poświęcasz całkowicie swoje zdrowie i życie prywatne. Tego nie zrozumie ten, kto sam tam nie pracował. 10:11, 17.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŁysyŁysy

0 0

Jak się chce pracować na etacie to się pracuje na etacie jak się chce być prostytutka to się pracuje jako prostytutka i ten etat już wydaje się zbędny A czyjeś widzi mi się i czyjeś bo ja bym chciał to temat drugorzedny Ważne co ty chcesz robić bo jak zaczniesz patrzeć na to jak ludzie widzą twoje życie i jeszcze zaczniesz ich słuchać to po tobie Baranów co im się wydaje że boso po wodzie chodzą są niezliczone ilości moja rada nie zwracaj uwagi lekceważ jak trzeba to w sagan przyjeb i tyle 10:14, 17.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PockPock

0 0

Praca jest tylko się robic nie chce albo wymagania się ma :-) 10:50, 17.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PaulinkaPaulinka

0 0

Ee szef zajmij sie żoną i dziećmi a nie mysleniem o zatrudnianiu prostytutek. Przejedz sie kolo lasu tam znajdziesz jakąś alw z firmy nie rob burdelu. 23:07, 17.09.2019


SzefSzef

0 0

Kobieta, 22 lata, brak wykształcenia, brak doświadczenia, za to dziecko na utrzymaniu... Też bym tę panią zatrudnił tylko jako prostytutkę, bo - jak widać - w seksie wydaje się mieć wprawę i doświadczenie. I tylko w seksie... 11:07, 17.09.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ŁysyŁysy

0 0

Eee szef dej no piataka bo szklanka na płocie już wisi :) 12:43, 17.09.2019


CzytelnikCzytelnik

0 0

"Szefie" - twój komentarz dużo mówi o tobie, braku kultury do drugiego człowieka. Współczuję pracownikom. Typowy przykład dorobkiewicza na cudzej biedzie. 14:22, 18.09.2019


PiotrekPiotrek

0 0

Uwielbiam takie bzdury :) każdemu tylko daj i daj i wieczne narzekanie. Zaraz obok jest Warszawa, gdzie pracy nie ma się z dnia na dzień, ale z godziny na godzinę. Od tego jest kapitalizm - nie mam pracy tutaj, szukam gdzie indziej. Robi tak mnóstwo ludzi i żyją, osiedlają się w nowych miejscach zakładają rodziny. Działają, a nie żalą się na portalach. 11:20, 17.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DojrzalyDojrzaly

0 0

Mam 26 lat i wydaje mi się, że mogę już coś napisać na temat pracy. W trakcie studiów pracowałem i dorabiałem sobie, gdy tylko miałem możliwość. W trakcie studiów przeglądałem oferty pracy by znaleźć coś "lepszego". Praktycznie każde ogłoszenie było dla spawacza / elektryka / montera - I mimo to stawki dla tych zawodów nie były zadowalające, gdyż w Warszawie płacą 4-5 razy tyle. Dodatkowo by pracować jako spawacz trzeba mieć dwa - trzy lata doświadczenia a to gryzie się ze sobą - bo kto normalny przyjedzie z większego miasta, gdzie zarabia pensje kilkukrotnie większą by pracować za grosze w Płocku? Nikt.
Co do ofert pracy "że sponsoringiem" - mam zapisanych kilka screenów z ofertami, które pojawiały się na plocmanie i olx. O dziwo Panowie na te same adresy e-mail mają konta na Facebooku :)) tylko pogratulować, niektórzy mają żony i dzieci.
Parę tygodni temu szukałem pracy - oddzwonilo do mnie pięciu pracodawców. Wstępnie umówiliśmy się na rozmowy o pracę. Mimo iż posiadam uprawnienia, doświadczenie oraz ukończyłem studia z żadnej z prac się nie odezwali, a ogłoszenia do tej pory wiszą na stronach, nawet są "wyróżnione".
O dziwo jeśli chodzi o pracę w Warszawie wypełniłem kilka formularzy przez internet. Jeszcze tego samego dnia pracodawcy oddzwonili i byli chętni się spotkać proponując CO NAJMNIEJ dwa razy większa stawkę niż w Płocku, gdyż jak sami powiedzieli - mam doświadczenie, ukończyłem studia w tym kierunku, a gdy usłyszeli, że dalej chce się rozwijać byli wniebowzięci. Cóż. Płock to dziura. Pracodawcy liczą, że zapłacą najniższa stawkę i że mają problem z głowy. 12:24, 17.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Jacy ' wszyscy ' mądrz,dobrzy i wyrozumiali ...,aż przykro niektórych czytać!!! A tak naprawdę bez kumoterstwa lub układów łóżkowych kobieta w tym mieście dobrej pracy nie znajdzie więc może ktoś zrobi coś lepszego w tej sprawie niż tylko ocenia!!!Piszę do was PAŃSTWO IDEALNI !!! 12:59, 17.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaxMax

0 0

Napisze odpowiedź na list, od strony pracodawcy. To w jaki sposób niektórzy ludzie traktują innych jest żenujące. To nie ulega żadnej wątpliwości i wstyd mi za takich ludzi. Zarówno chodzi tu o mężczyzn jak i kobiety. Bez znaczenia, czy chodzi o brak szacunku, rozbuchane ego, czy po prostu niskie IQ.
W Płocku problem występuje z obu stron. Zarówno trudno znaleźć satysfakcjonującą pracę, jak i pracownika. Wykształcenie to w wielu przypadkach mało istotny element. Nie bardzo rozumiem, dlaczego osoba po studiach miała by "z automatu" być dla mnie przydatna np. w handlu, a ta po podstawówce nie. Jeśli osoba po szkole podstawowej, czy średniej jest otwarta, myśli szybko i samodzielnie, umie nawiązać relacje i rozumie że zarobi jeśli firma zarobi to wolę taką osobę niż magistra który takich predyspozycji nie posiada. Czasami widzę w ogłoszeniach potrzebę posiadania wyższego wykształcenia, czy nawet tylko średniego a niczym nie jest to uzasadnione. Gdyby to było chociaż ukierunkowane technicznie - np.w handlu maszynami do drewna, potrzebuje absolwenta szkoły technicznej... Ale liceum, czy studia z zarządzania czy administracji? Bzdura. Po co?
Od drugiej strony... Ja szukam np. ludzi którzy zgodzą się na "marne" warunki finansowe. Na starcie obowiązuje pensja minimalna. Dlaczego? Nie dlatego, że chce im mało płacić - wprost przeciwnie - chce płacić dużo, tyle ile będę mógł, ale najpierw niech kandydaci udowodnią, że ich praca przynosi efekt i zysk. Pierwsza podwyżka może pojawić się już po pierwszym miesiącu - ale dajcie też pracodawcy szansę nie stracić pieniędzy na test waszych umiejętności i czy w CV napisaliście obiektywną prawdę, czy to co Wam się wydaje. Temat rzeka... Dobrego dnia! 13:36, 17.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Płocczanin.Płocczanin.

0 0

Hmm. Zdecydowanie popieram powyższą wypowiedź. Liczy się człowiek, jego podejście do pracy i ludzi. Owszem papier wykształcenia jest ważny, ja wolę osobiście pracować z mądrym piekarzami szewcami niż magistra i, inżyniera i. Przepraszam, nie mam nic przeciw inżynierów.. Mądrym, inteligentnym. Zawodu można nauczyć się w miesiąc, dwa.
Pozdrawiam 19:57, 19.09.2019


TadekTadek

0 0

Dziecko zaplanowane? xD 13:51, 17.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LubianyLubiany

0 0

Proponuję dalej głosować na Popisowa politykę.... To jest właśnie poklosie rządów tych dwóch partii w Płocku PiS nic nie robił a pan N. Dalej olał temat, stawiany nowe galerie mnóstwo bloków i nic poza tym radnych konkretnych uczelni i specjalistów... Przykre to tylko raka można dostać w tym mieście... 14:17, 17.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MaksioMaksio

0 0

idźmy dalej. Przez 10 lat rządzi Platforma z PSL a wcześniej 8 lat PiS ale wcześniej Lewica SLD. Czyli nie głosować na nikogo. Mądrze. Więcej takich jak ty i na pewno się polepszy. 14:56, 17.09.2019


0 0

A Ci co o tych dzieciach...To przepraszam sami wykastrowani piszą!!! Dzieci są potrzebne nawet obecny rząd na nie stawia-ktoś na te wasze przyszłe emerytury będzie musiał odprowadzać składki do ZUS .Dziś jest 500+jutro być nie musi...A dziecko ... często jest efektem może nie zawsze prawdziwej ,ale miłości... i to nie dziecko jest tu winne ani matka,która chce je godnie wychować... Ci co tak' fajnie' piszecie sami pewnie jesteście przypadkowymi i niechcianymi istotami na tym padole,bo nikt kto nie jest zaburzony tak prymitywnie nie myśli !!! Zastanówcie się może najpierw czy na pewno wszystko z wami ok...? 14:56, 17.09.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ChcianyChciany

0 0

Widzę, że madka 500+ się odezwała xD, ale bzdury ahahha nie dziwota, zę ludzie wyjezdzają, do normalnych krajów, a nie robic na nierobow

Robic bachory to kazdy glupi potrafi, ale juz utrzymac to jest problem 15:28, 17.09.2019


ZirytowanaZirytowana

0 0

Dlaczego "madki" nie potrafią zrozumieć, że nie każdy chce mieć dzieci? Mam 30 lat, męża, dom ale nie chcemy mieć dzieci. A na te wasze 500+ idą nasze pieniądze... Szkoda tylko że głównie patologia nagle wzieła się za powiększanie rodziny.
Co do pracy. Uwierzcie mi że praca jest, ale po osobach które przychodzą na rozmowy do firmy ubrani jak menele i nie powiedzą nawet "dzień dobry" to szkoda jednak czasu. A takich osób już sporo widziałam. Ludzie, idziecie się jak najlepiej zaprezentować a nie do pubu na piwo z kumplem. 14:21, 18.09.2019


MichałMichał

0 0

No nie wierzę oni w tym Płocku nie wiedzą gdzie iść? Jadąc od Plonska na Glinojeck przy opuszczonym statku 2 szt w samochodzie dalej przed stacja paliw po lewej stronie 1 szt potem na przeciw stacji paliw przed cukrownia 2 szt jadąc dalej pod Uniezyszem po prawo pani w aucie z parasolka można sobie wybrać dowioza jaka chcesz na przeciw niej po lewo młoda dama tez do tych spraw Panowie weźcie te swoje biurka że sobą to napewno któraś pod nie wskoczy i wam zrobi co potrzeba No nie wierzę Panowie bez jaj 15:17, 17.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

niedowiarekniedowiarek

0 0

No nie przesadzaj, chyba fantazja Cię poniosła.
Pracuję w dużej firmie w Płocku i chętnych do pracy biurowej nie ma.
A tu pisze takie rzeczy. Obudź się dziewczyno! Może śnisz. 15:32, 17.09.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Gość01Gość01

0 0

Powiedz co to za firma, to sam chętnie się zgłoszę.
Wysłałem 178 maili w odpowiedzi na różne oferty pracy, dołączając do tego telefony śmiało wyjdzie około 200 prób kontaktu. Zostałem zaproszony na 8 rozmów kwalifikacyjnych które kończyły się dwojako
- Niestety, nie ma pan 2 lat doświadczenia
- Najniższa krajowa i praca której nikt nie chce 17:06, 17.09.2019


MarkoMarko

0 0

Serio? Daj namiar. Wiele osób będzie zainteresowanych. No chyba, że nie piszesz prawdy, albo nie chcesz aby firma znalazła w końcu pracowników. 17:15, 17.09.2019


PaulinkaPaulinka

0 0

A jaka to firma? I jakie maja wymagania? Bo tez szukam pracy i chetnie sie zgłoszę skoro taka wspaniała firma która sie chwalisz. 22:56, 17.09.2019


sailorsailor

0 0

cześć,
uważam,że w Płocku jest zdecydowanie zbyt dużo młodych ludzi z wyższym wykształcenie. Zbyt łatwo można zdobyć tytuł mgistra, a pózniej aspiracje rosną. Ja skonczyłem zawodową, póżniej tchnikum, nie chciałem kończyc studiów. Moi znajomi z tytułem magistra nie maja pracy, a ja juz chciałbym byc emerytem. pracowałem w wielu zawodach, brłem tka prace jaka była. Acha, mam 58 lat. pozdrawiam 19:26, 17.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MichałMichał

0 0

Dziewczyno a powiedzieli ci co kolwiek dali Ci coś żeby od ciebie cokolwiek chcieć? Czy zrobili dzieciaka i puścili na zieloną trawke? To ta sekta od dawania i brania psy bezpanskie Niech Ci najpierw powiedzą a potem wymagają Mam ten sam problem z tym zaklamanym robactwem co się za ludzi uważa Nie mają do Ciebie żadnych praw! 21:18, 17.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PaulinkaPaulinka

0 0

O czym ty rozmawiasz? Brałeś cos? 22:52, 17.09.2019


ErykEryk

0 0

Płock to miasto bardzo dziwne pełne układów i ukladzikow oraz elit tego miasta które od lat się nie zmieniają swój swojego ciągnie. Miasto które ma aspiracje do bycia miastem dużym i poważnym ba chciało być stolica województwa tylko że elity i rządzący tym miastem zachowują się jak malomiasteczkowe cwaniaczki. Władza tego miasta nie ma pomysłu na Płock działają na zasadzie że jakoś to będzie a inwestycje opierają o Orlen. W zasadzie poza orlenem cnh no i może bud matem w tym mieście nie ma żadnych firm z prawdziwego zdarzenia, a władza tylko obiecuję przed wyborami nowy stadion lub buduje jednopasmowa "obwodnicę" z nikąd do nikąd a jedynym pomysłem na tworzenie nowych miejsc pracy to galerie i centra handlowe czyli handel i szeroko rozumiane usługi. Tylko gdyby nie pracownicy tych trzech największych firm to nie stać by było ludzi na korzystanie z tych usług.
Ogromnym w zasadzie największym problemem jest infrastruktura komunikacyjną brak jest szerokiego dwu pasmowego połączenia z autostradą A1 i ekspresowa s7, brak połączenia kolejowego ale również bardzo słaba infrastruktura drogowa w miescie jak i komunikacja miejska. Miasto powinno wyprosic u władz państwowych i wojewódzkich i to nie zależnie która opcja rządzi trasę szybkiego ruchy łącząca A1 od Kutna przez Gostynin Płock i Drobin z trasą S7. A Pan Nowakowski może się nie lubić z PIS i może mu się wydawać tak jak partyjne u koledze Trzaskowskimu niepotrzebny centralny port komunikacyjny ale powinien go otwarcie popierać i zabiegać o niego żeby powstał według planow ponieważ Płock w tych planach jest uwzględniany połączeniu szybkich kolei które miely by przebiegać przez miasto z wzgórza tumskiego.
Bez infrastruktury drogowej i kolejowej będzie trudno ściągnąć inwestorów a przecież mając pod nosem Orlen największą polska firmę to aż się prosi aby wykorzystać ten potencjał i ściągać inwestorów do samego miasta jak i do powiatu płockiego z branży paliwowej około paliwowej a także z branży tsl
Druga kwestia jest wyrobienie miastu dobrej renomy i opinii miasta dynamicznego i nowoczesnego otwartego na ludzi, trzeba to robić za pomocą Pr-u i reklamowania się w prasie telewizja ogolnopanstwowej a także za granicą. To miasto już ma się czym chwalić swoim pięknym położeniem swoją historia osiągnięciami naukowymi i sportowymi ale musi też pokazać światu że jest dobrym miejscem do inwestowania i zycia 21:21, 17.09.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PaulinkaPaulinka

0 0

Dluzszego komentarza to chyba jeszcze nigdy nie widziałam. 22:51, 17.09.2019


ŁysyŁysy

0 0

Poczekaj jeszcze trochę Ci co założyli ten płocki obóz pracy w burdelu, smarza jedzenie w Hiszpanii a te miejscowe matoly sami nic nie potrafią wymyślić Poczekaj jak będą spierdzielac bo z głodu pozdychaja 08:43, 18.09.2019


ggbggb

0 0

Chce pracę, ale w artykule nie ma nic na temat co pani potrafi robić. No chyba że jedyne kwalifikacje to u pani matura i właśnie umiejętność klękania przed szefem. Teraz prawie każdy głąb ma wykształcenie wyższe, więc siłą rzeczy te osoby które mają tylko maturę są na słabszej pozycji. Studia okazały się rozczarowaniem? Co to znaczy? Studia zawsze czegoś uczą, a papier jest papier. Proponuję zacząć gdziekolwiek od stażu (z urzędu pracy) żeby złapać doświadczenie i umiejętności. 00:09, 18.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

0 0

Czy pan/pani też skonczyl//a studia jako głąb? 09:00, 18.09.2019


PrawdomownyPrawdomowny

0 0

Głupie karyny narobią bachorów ze swoimi jeszcze głubszymi gachami, a potem ojeju nie mam pieniedzy

Nadstawiajcie kupra wiecej to sie dorobicie 13:06, 18.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PłoczczaninPłoczczanin

0 0

moja koleżanka nie mogła znaleźć pracy w płocku więc zaczęła się ogłaszać na roksie i gdzie tu sprawiedliwość ja pracuje w płocku za marne 2k na rękę a ona w miesiącu potrafi wyciągnąć 3k spokojnie 14:12, 18.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LunLun

0 0

3 tys to chyba tygodniowo zobacz jakie mają ceny 20:23, 18.09.2019


MikiMiki

0 0

Bardzo dobre podsumowanie tej mieścimy. 14:34, 18.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OsobaOsoba

0 0

Zamiast dawać i brać lepiej skup ie się na pracy bo jak widać już nie macie co dawać i brać, bo kto ma na to dać widzę że każdy chce brać Jak chcesz brać to idź tam gdzie dają a nie myślisz że ci każda będzie dawać! Jak chcesz brać to na to zapracuj! Banda idiotow z zaburzonym ego! 14:59, 18.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

0 0

Ba toc łuni to potrafią tylko patrzeć kto ma i powiedzieć że trzeba to wziąć to cała robota tych skundlonych zlodziejowatych malpoludzi z zaburzonym ego! 15:07, 18.09.2019


ktośktoś

0 0

zobaczmy na to jaki wygląd autorki jest
samotna matka, po liceum (jezeli to human to XD) i rzuciła studia nie wiem dla mnie to by zachęcające nie było 18:01, 18.09.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JaJa

0 0

Należało by zwrócić uwagę na rynek pracy w Płocku i co czy kto do tego doprowadził Jeżeli człowiek idzie rozmawiać w sprawie pracy wydawało by się z ludźmi na poziomie a dostaje tego typu propozycje to proszę wybaczyć ale odpowiedź jest oczywista kto zbudował ten poziom i w jakim celu Powiem krótko średnio zdolny szympans ma lepsze maniery... 20:19, 18.09.2019


WroWro

0 0

To znaczy że tacy ludzie mają nie pracować i nie żyć?

Płock to miasto gdzie nie obowiązuje ekonomia tylko nepotyzm, jeszcze 10 lat i będą na tym orlenie płakać że ludzi nie ma bo wszyscy co tu siedzą id natury do emerytury w końcu będą musieli się pozwalniac. 18:29, 19.09.2019


BzykBzyk

0 0

Dzień dobry Panu przysyla mnie Jurij Muł Bukaciak Abel...... Ja w sprawie pracy czy dobrze trafiłam? 20:53, 18.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Szukajaca pracySzukajaca pracy

0 0

Prawda nie ma pracy. Skończyłam budownictwo na Politechnice i tez szukam i nawet żadnych ogłoszeń nie ma dla absolwentów. Żądają doswiadczenia, A co my po studiach mamy za doświadczenie. I niby inżynierowie poszukiwani niestety nie w Płocku. 15:25, 19.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

**

0 0

No właśnie tu jest problem ,że ona za 1650 zł nie pójdzie pracować hahahaha !!!! Najlepiej bez wykształcenia , bez doświadczenia , najlepiej praca od 9-15 i oby dostawać ze 3000zł netto. To jest właśnie myślenie młodych ludzi. Szok!!!! Jest praca tylko jak słyszę ,że za tyle się nie utrzyma to przepraszam kogo to wina? A ojciec dziecka? 500 + ? Jak ojca nie ma to pewnie alimenty są . 15:50, 19.09.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WroWro

0 0

A co Ty ją tak wyliczasz? W większym mieście to i sensownego Ukraińca jest ciężko znaleźć do pracy za 2500, cena wynajmu mieszkania to conajmniej 1200. W Płocku ceny mieszkań są takie jak na Białołęce w Wawie, a biedry wszędzie sprzedają zarcie za tyle samo.
Mieszkałem tu z dziewczyna dwa lata i to czas największej bidy w moim życiu, przez dwa lata się dirobiliśmy dywanu i lampy do mieszkania, a jak mi zostało 100 zl na koniev msc to poszedłem do kika i kupiłem sobie 2 pary jeansow po 4 dychy i się rozplakalem że szczęścia że takie zaje. Tutaj życie to mają tylko rolnicy i pociotki nafciarzy- na orlenie pracuje 40 tyś ludzi A ani jednego ogloszenia o pracę nie ma!
Pozdro z Wrocĺawia- ponad Śląskiem tylko niebo! 18:25, 19.09.2019


ŁysyŁysy

0 0

I bardzo słusznie za 1650 zł nikt nie pracuje, to niewolnictwo Chcesz pracownika płać nikt nikomu nie będzie za darmo robił 08:55, 21.09.2019


ObywatelObywatel

0 0

Skoro w Płocku jest tak źle to niech Pani wyjedzie do miejsca gdzie płynie miód i mleko. Nie widzę żadnego problemu przecież nikt nikogo na siłę w Płocku nie trzyma.
Z drugiej strony żeby znaleźć pracę jeszcze trzeba coś umieć - mieć fach. 18:05, 19.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pokuśpokuś

0 0

uważasz "obywatel" ze wszyscy którzy chcą pracować to "dziwki" i "pedały"!? Właśnie punkt widzenia taki jak twój powoduje takie zboczenia na rynku pracy. Zaniedbany w domu przez partnerke w domu szukasz ujścia w pracowniku/pracownicy? Szukasz bo będzie za darmo!? 08:52, 20.09.2019


ZyczliwaZyczliwa

0 0

Zacznijmy od tego, ze ogloszen jest pelno o prace tylko 90% pracodawcow nie wie kogo szuka i czy wogole szuka....
Od urodzenia zylam w tym miescie, ale nie ma szans na to zeby rozwinac w nim skrzydla.... Jesli chodzi o propozycje sponsoringu to kazdej dziewczynie/kobiecie oferuja ktora szuka pracy... Nawet w Urzedzie Pracy choc wcale nie wiedza lub nie chca wiedziec, ze pracodawca szuka "milej" pracownicy... Jesli jest jakas praca w ktorej czlowiek moze sie rozwijac to jest na nia tysiac chetnych- wiadome. Coraz mniej pracy a bezrobocie rośnie gdzie co 2 kowalski woli pic alko i siedziec na zasilku bo on za najnizsza krajowa nie bedzie robil. A co by chcial na poczatek? Wedlug mnie wina lezy po srodku... Pracodawcy niech zdecyduja kogo szukaja i czy wogole szukaja, a ludzie szukajacy pracy niech nie maja za wysokich wymagan, bo polowa jest bez szkoly i doswiadczenia a chca zarabiac jak prezes czy dyrektor i to najlepiej na stanowisku kierowniczym...
Mieszkania sa drogie i beda, ale ludzie ktorzy chca pracowac potrafia z najnizsza krajowa sobie poradzic, bo miasto posiada srodki zeby pomoc ludziom tylko trzeba troche pomyslec i pochodzic, bo jest cos takiego jak "Dofinansowanie do mieszkania" i "dodatek energetyczny" niby nie wiele, ale zawsze cos... 21:45, 19.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PłocczankaPłocczanka

0 0

Co za żenada. Jak sobie dziewczyno nie potrafisz poradzić w życiu to ból d.py zachowaj dla siebie. Też mam dzieci, przyjechałam do Plocka kilka lat temu. Trzeba chcieć pracować. Ja mam świetną pracę, zarabiam min. 5000 na rękę miesięcznie. Bez żadnych układów i wchodzenia pod stół. Pracy jest mnóstwo trzeba się tylko rozejrzeć i postarać. Narzekaniem niczego nie osiągniesz. Od czegoś trzeba zacząć dobra i najniższa krajowa na początek
Nie wymagaj cudów. Pnij się do góry. 19:09, 20.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LelekLelek

0 0

Praca w spólkach miasta czy innych budżetowych jednostkach jest zarezerowowana dla bliskich ,znajomych lub parytyjnych . Wszystkie nabory to fikcja dla mediów a prace dostają MISIEWICZE . 19:14, 20.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŁysyŁysy

0 0

Praca za 1650 zł z dodatkowymi obowiązkami haha haha ale szejki maharadze za tyle to już Ukraina nie chce pracować w rękawiczkach i w kombinezonie pancernym 19:33, 20.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŁysyŁysy

0 0

A to są ogłoszenia o pracę w Płocku? Gdzie? Ukraińcy się już poznali i powyjezdzali z tej wsi? 09:02, 21.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KlaudiuszKlaudiusz

0 0

Niestety ta pani ma rację. Sam mogłem obserwować rekrutację w takiej firmie jak Levi Strauss gdy dyrektorem był pewien szkot. Wieczorne i nocne testowanie w pokoiku pewnego baru na Mickiewicza a następnego dnia rano wizyta w dziale kadr. Facet był tak jurny że zrobił kilkoro dzieci. W innych zagranicznych firmach wygląda podobnie. Chyba tylko CNH na tym tle wygląda pozytywnie. 03:43, 29.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Cały problem polega na tym , że nie ma ogłoszeń bezpośrednio od pracodawców tylko ogłoszenia od agencji pracy .Namnożyło się tego dziadostwa i nawet nie potrafią napisać kogo szukają. Przykład*** zatrudnimy mechanika i serwisanta maszyn*** Jakiego mechanika , jakiego serwisanta i jakich maszyn. Tak dla informacji tych wykształconych rekruterów .Samolot to jest maszyna latająca, okręt to jest maszyna pływająca a to co szyje majtki to jest maszyna szyjąca. 19:56, 08.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu petronews.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%