REKLAMA

Będą nowe miejsca pracy!

REKLAMA

Na początku stycznia 50, a docelowo nawet 270 stanowisk. To oferta firmy Administration Personnel Services, która zdecydowała się na ulokowanie swojej kolejnej inwestycji w Płocku, a konkretnie w Cotex Office Center.

Konferencja APS (5)
Fot. Michał Wiśniewski

– Kiedy mieszkańcy po raz drugi wybrali mnie włodarzem miasta, powiedziałem: dużo za nami, ale równie dużo przed nami. Chodzi nam głównie o nowe miejsca pracy. Miasto może stwarzać dobry klimat dla biznesu, ale nie jest od budowania fabryk. Od wielu miesięcy pracowaliśmy nad tym, żeby w Płocku pojawił się nowy inwestor, który zapewni kilkaset miejsc pracy – tak prezydent Nowakowski opisywał swoje działania, ukierunkowane na rozwój miasta.

PowiązaneTematy

No i udało się. Już wkrótce do Płocka zawita firma APS, zajmująca się telefoniczną obsługą klienta i telesprzedażą. Spółka oferuje także wsparcie administracyjne i logistyczne dla swoich partnerów. Jak dotąd, przedsiębiorstwo świadczyło swoje usługi w dwóch lokalizacjach w Poznaniu oraz jednej w Koninie. Ponadto, posiada swój magazyn logistyczny w Błoniu pod Warszawą.

Zastępca Prezydenta ds. rozwoju i inwestycji Jacek Terebus podkreślał dużą rolę władz miasta oraz Urzędu Pracy w pozyskaniu inwestora.

– Bardzo wiele miast i gmin zapewnia dobre warunki dla biznesu, w całym kraju funkcjonuje dużo specjalnych stref ekonomicznych. Płock jest jednym z tych miast. Cieszę się, że pozyskaliśmy tak znaczącego inwestora i jednocześnie chciałbym docenić ogromną pracę Urzędu Pracy, bo to dzięki ich ofercie przeważyliśmy szalę w negocjacjach – powiedział wiceprezydent.

Firma rozpocznie rekrutację już na Międzynarodowych Targach Pracy i Integracji, które odbędą się 2 października w Orlen Arenie. Uwaga – firma, w specjalnie wydzielonym pomieszczeniu, będzie prowadziła rozmowy kwalifikacyjne. Statystyki Urzędu Pracy co prawda pokazują, że bezrobocie spada, ale zarejestrowanych bezrobotnych i tak pozostaje ponad 6400 osób. Jakie kryteria trzeba spełniać, by ubiegać się o pracę w APS?

– Absolutnie nie przyjmujemy kryterium wieku. W naszych oddziałach pracują zarówno ludzie zbliżający się do emerytury, jak i osoby na początku swojej ścieżki zawodowej. Na większości stanowisk kluczem jest przejrzysta komunikacja. Jeśli znajdą się osoby z doświadczeniem, to super. Zapewniam jednak, że mamy bardzo rozwinięte działy szkoleniowe. W krótkim czasie możemy wykształcić nową kadrę – zapewniała Małgorzata Żuchowska, dyrektor zarządzająca APS.

Pierwsza transza rekrutacji jest wynikiem pozyskania dużego klienta z branży telekomunikacyjnej. Spółka zapewnia, że rozwój jest przewidziany i zależny od pozyskania kolejnych klientów oraz potencjału ludzkiego Płocka. – Będziemy się rozwijać na tyle, na ile Płock nam pozwoli. Mamy nadzieję na owocną współpracę – dodała na zakończenie dyrektor APS.