Z okazji Światowego Dnia Konsumenta, miejski rzecznik konsumentów zaprasza do odwiedzenia punktów informacyjnych zorganizowanych w płockich galeriach handlowych.
Każdego roku z okazji Światowego Dnia Konsumenta, który przypada 15 marca, rzecznik konsumentów przygotowuje program skierowany do mieszkańców Płocka, który ma zwiększyć ich świadomość przy zawieraniu umów konsumenckich. Taką umową jest umowa o sprzedaży czy o dzieło.
– W tym roku w miejscach, gdzie najczęściej zawiera się różnego rodzaju umowy, zorganizowane zostaną punkty informacyjno-konsultacyjnego w ramach kampanii edukacyjnej pod hasłem „Bądź świadomym konsumentem – poznaj swoje prawa” – informuje Izabela Prądzyńska.
W galeriach handlowych rzecznik wraz z pracownikami Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów będą udzielać bezpłatnych porad prawnych na temat reklamacji towarów i usług oraz innych przepisów konsumenckich.
Z konsultacji będą mogli skorzystać zarówno klienci, jak i pracownicy przedsiębiorców funkcjonujących w galeriach.
Bezpłatną poradę będzie można uzyskać:
- 14 marca (czwartek) w godzinach 14.30 – 17.30 w Galerii Handlowej Wisła,
- 21 marca (czwartek) w godzinach 14.30 – 17.30 w Galerii Handlowej Mazovia.