Wisła Płock TV to oficjalna telewizja internetowa płockiego klubu, która pod względem publikowanych materiałów powoli kroczy do ekstraklasy. W trakcie tworzenia klubowych nagrań, nie brakuje oczywiście zabawnych momentów, które przedstawiono w jesiennych kulisach na wesoło.
2015 rok to niewątpliwy rozwój piłkarskiej Wisły Płock, jednak nie tylko na polu sportowym, ale także marketingowym. Doskonale świadczy o tym chociażby fakt rozwoju klubowego kanału internetowego na YouTube, na którym w kończącym się roku pojawiło się aż 167 materiałów.
98 z nich dotyczyło zakończonej pod koniec listopada rundy jesiennej sezonu 2015/2016, która oficjalnie zaczęła się przegranym 26 lipca 2015 roku, meczem pierwszej rundy Pucharu Polski z Drutex Bytovią Bytów (1-2).
Wśród jesiennych produkcji, których dotyczą powyższe kulisy, oprócz tradycyjnych bramek, skrótów i konferencji z poszczególnych spotkań, pojawiały się także różne cykle, takie jak chociażby:
- Szklane Oko – pokazujące głównie kulisy dotyczące niektórych spotkań,
- 20 pytań – jak sama nazwa wskazuje było to 20 pytań skierowanych do danego zawodnika,
- Dzień z Wisłą – przedstawiający między innymi wizyty płockich piłkarzy w szkołach,
a także programy radiowe „Magazyn Kibica” i „Czas Wisły: Atak czy obrona?” oraz wiele, wiele innych.
Gorąco zachęcamy więc do obejrzenia nie tylko kulisów, ale również do śledzenia klubowego kanału obecnego lidera I ligi.