Zamknij

Zakazane branże, czyli jakich stron nie toleruje Google?

09:36, 13.04.2023 Artykuł Sponsorowany
Skomentuj

Chociaż w świecie panuje przekonanie, że wszystko można reklamować, niestety nie jest to takie proste. Google, mimo posiadania odpowiedzi na każde pytanie, nie przyczynia się do promowania ofert branż niezgodnych z polityką wyszukiwarki. Dowiedz się, które branże mają stanowczy zakaz reklamowania swoich produktów w Google Ads i dlaczego zasady w Polsce mogą różnić się od nakazów z innego kraju.
Co kraj to obyczaj, czyli zakazy panujące w Google Ads, które nie dotyczą SEO Należy pamiętać, że nie dla wszystkich krajów przepisy są takie same. Dzieje się tak ponieważ reguły w danym państwie dostosowywane są do obowiązujących przepisów. To samo dotyczy reklam Google Ads - choć niewiele osób zdaje sobie z tego sprawę, w Polsce istnieją określone reguły, które zakazują reklamowania dość sporej ilości produktów. Całkowity zakaz reklamy obejmuje między innymi produkty alkoholowe i te, które je przypominają. Prócz wysokoprocentowych trunków, zabronione jest również promowanie leków, suplementów, a nawet podróbek znanych marek związanych z branżą odzieżową. W drobnym skrócie - wszystkie substancje czy przedmioty szkodliwe dla zdrowia lub życia człowieka, hazard, a także produkty bazujące na kradzieży logotypów, form czy wzorów, nie mają szansy przebicia się przez bramy skutecznej reklamy. Co ciekawe, zakazana jest również reklama ośrodków leczenia uzależnień, gdyż te są bezpośrednio związane z zakazaną tematyką. Dla tego rodzaju branż dostępna jest jednak opcja SEO - nie oznacza to jednak że specjaliści nie napotkają na swojej drodze utrudnień związanych z pozycjonowaniem stron branż mianowanych zakazanymi przez Google Ads. Zapoznaj się z dalszymi informacjami czy usługi pozycjonowania w Afterweb są skuteczne
"Jak powszechnie wiadomo, jako usługi pozycjonowania rozumie się dużą ilość działań mających jedno zadanie - zwiększyć widoczność wśród internetowej konkurencji. W przypadku branż objętych zakazem liczba kroków, jakie można wdrożyć jest nieco ograniczona. W dalszym jednak ciągu możliwe jest wykonanie odpowiedniej analizy słów kluczowych, a tym samym prawidłowe zoptymalizowanie udostępnianej treści. Tworzone artykuły muszą być rzetelne oraz merytoryczne, aby w jak najlepszy sposób zwiększały ruch organiczny na stronie. Tylko w takim przypadku można mówić o tym, że realizowane usługi pozycjonowania są skuteczne i przynoszą oczekiwane rezultaty."
źródło: https://afterweb.pl/uslugi-pozycjonowania Google na straży bezpieczeństwa - ochrona internautów przed podejrzanymi treściami Google uważnie weryfikuje reklamy pojawiające się w wyszukiwarce, sprawdzając ich zawartość oraz rzetelność informacji. Co więcej, Google Ads zastrzega sobie prawo do blokowania reklam, które obejmują nieodpowiednie treści, skutecznie zniechęcając wymienione wyżej branże do ponownych prób podjęcia się walki z polityką Google. Za notoryczne próby oszukania systemu i łamania zasad wyszukiwarki przewiduje się kary takie jak całkowite zablokowanie konta czy otrzymanie czasowej blokady uniemożliwiającej działania związane z promocją usług czy produktów w internecie. Nie warto więc ryzykować, bowiem ta gra ewidentnie jest warta świeczki.

(Artykuł Sponsorowany)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%