Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:
1) rejestracja pojazdów m.in.:
- przyjęcie i weryfikacja dokumentów oraz wniosku o rejestrację pojazdu, wystawienie dowodu polecenia zapłaty w systemie "Rejestr opłat" i przyjęcie wpłaty za pomocą terminalu płatniczego,
- wprowadzenie danych pojazdu i właściciela do komputerowego systemu "POJAZD" oraz wysłanie drogą elektroniczną do poprzedniego organu rejestrującego zawiadomienia o rejestracji pojazdu,
- wydanie karty informacyjnej pojazdu, pozwolenia czasowego oraz decyzji,
- w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy wysłanie zapytania do Systemu Informacyjnego Schengen, Krajowej Administracji Skarbowej,
- legalizacja tablic rejestracyjnych i spersonalizowanego dowodu rejestracyjnego poprzez naklejenie nalepek legalizacyjnych,
- założenie akt pojazdu,
- wydanie klientowi zalegalizowanych tablic rejestracyjnych, dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) oraz decyzji o zarejestrowaniu;
2) prowadzenie obsługi klienta m.in.:
- udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących rejestracji pojazdu,
- przyjmowanie zawiadomień o zbyciu pojazdu,
- wydawanie, na wniosek właściciela pojazdu, wtórników nalepek legalizacyjnych, dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych,
- wymiana dowodów rejestracyjnych,
- dokonywanie wpisów i skreśleń w dowodach rejestracyjnych dotyczących zamontowanej instalacji gazowej, "TAXI", "L","HAK", "VAT","PIT", "CIT", dopisywanie współwłaściciela, uzupełnianie danych technicznych pojazdu,itp.
- wydawanie zaświadczeń służących do rejestracji pojazdów z uwagi na utratę dowodu rejestracyjnego,
- przyjmowanie wniosków na odtworzenie tablic rejestracyjnych, wydawanie ich po odtworzeniu,
- przyjmowanie wniosków na wykonanie tablicy dodatkowej (bagażnik) i wydanie po ich wykonaniu,
- wydawanie dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez właściwe organy kontroli lub stacje diagnostyczne (po ustaniu przyczyny zatrzymania),
- wydawanie skierowań na badania techniczne dodatkowe,
- przyjmowanie wniosków o wyrejestrowanie pojazdu,
- przyjmowanie wniosków o czasowe wycofanie pojazdu z ruchu;
3) realizacja zadań związanych z żądaniem CEPiK ubycia pojazdu;
4) przygotowywanie sprawozdawczości, analiz, opracowań z zakresu swojej działalności.
StPr/24/1019
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN