Zamknij

Podinspektor/Inspektor - wieloosobowe stanowisko ds. realizacji i nadzoru inwest

Nr oferty: StPr/25/0649Dodane przez: Urząd Miasta Płocka

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności: 1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym; 2) prowadzenie kontroli jakości wykonywanych robót i zgodności z dokumentacją projektową i zawartą umową, przepisami prawa budowlanego, sztuką budowlaną, wymogami BHP, Polskimi Normami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz harmonogramem rzeczowo finansowym; 3) współpraca z Referatem Przygotowania Projektów Inwestycyjnych w odniesieniu do realizowanych zadań inwestycyjnych wraz z udziałem w pracach komisji przetargowej: - przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego, - na etapie opracowywania dokumentacji projektowo kosztorysowej inwestycji oraz jej opiniowanie, - na etapie opracowywania i analizy kosztorysów inwestorskich, współudział w weryfikowaniu kosztorysów stanowiących podstawę do przeprowadzenia przetargów, wyboru ofert; 4) prowadzenie bieżącego nadzoru nad wykonywaniem robót, w tym robót zanikowych i ulegających zakryciu, dokonywanie zapisów w Dzienniku Budowy tak często, aby zapewniona była skuteczność nadzoru; 5) koordynacja działania wykonawców z projektantem, rzeczoznawcą, wyjaśnianie z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku prowadzenia robót, współpraca z nadzorem autorskim oraz udział w naradach roboczych (technicznych) z Wykonawcą robót; 6) zatwierdzanie i opiniowanie materiałów przeznaczonych do wbudowania/użytych przy realizacji inwestycji; 7) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem, przedmiotem i zakresem umowy; 8) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT; 9) zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę, terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami, a w przypadku stwierdzenia niewłaściwych rozwiązań lub braków w dokumentacji, zgłoszenie stwierdzonego faktu przełożonym; 10) organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji, dokonywanie zwrotów zabezpieczeń wykonania i należytego wykonania umowy po zakończeniu realizacji inwestycji oraz po upływie okresu gwarancji lub rękojmi, prowadzenie kontroli nad usuwaniem wad i usterek związanych w okresie gwarancji i rękojmi nadzorowanych robót oraz składanie wniosków w tym zakresie do kierownika Referatu Realizacji i Nadzoru Inwestycyjnego; 11) analizowanie projektów złożonych w ramach Budżetu Obywatelskiego; 12) przygotowanie i przekazanie dokumentów niezbędnych do naliczania opłat adiacenckich w zakresie inwestycji prowadzonych przez Wydział Inwestycji i Remontów; 13) przyjmowanie i analizowanie zgłoszeń indywidualnych mieszkańców Miasta w zakresie realizacji infrastruktury technicznej, dotyczącej przydzielonych do realizacji zadań.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty: 1. życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego; 2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan); 3. dokumenty potwierdzające s
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Samodzielne prowadzenie ewidencji księgowej i rozliczeń podatkowych. Weryfikacja i księgowanie faktur. Udział w przygotowaniu przelewów. Analiza kont księgowych. Udział w procesie miesiąca i roku. Sporządzanie sprawozdań finansowych i deklaracji.
StPr/25/0678
data rozpoczęcia pracy od 11.08.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

Realizacja podstawy programowej. Prawidłowe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przedmiotu. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu i radach pedagogicznych.
StPr/25/0679
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Kontakt z klientem francuskojęzycznym, telefoniczny i mailowy. Wykonywanie prac biurowych.
StPr/25/0675
data rozpoczęcia pracy od 22.07.2025
wynagrodzenie od od 6 000 do 7 000 PLN

Kontakt z klientem niemieckojęzycznym, telefoniczny i mailowy. Wykonywanie prac biurowych.
StPr/25/0676
data rozpoczęcia pracy od 22.07.2025
wynagrodzenie od od 6 000 do 7 000 PLN

Kontakt z klientem angielskojęzycznym, telefoniczny i mailowy. Wykonywanie prac biurowych.
StPr/25/0677
data rozpoczęcia pracy od 22.07.2025
wynagrodzenie od od 6 000 do 7 000 PLN

Realizacja podstawy programowej. Prawidłowe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przedmiotu. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu i radach pedagogicznych.
StPr/25/0669
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

Realizacja podstawy programowej. Prawidłowe prowadzenie dokumentacji pedagogicznej przedmiotu. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu i radach pedagogicznych.
StPr/25/0670
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 3 500 PLN

ZAKRES ZADAŃ w szczególności: -przeprowadzanie kontroli sanitarnych obiektów zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem kontroli; (kontrole w terenie: miasto Płock i powiat płocki); -przeprowadzanie kontroli doraźnych (tematycznych, interwencyjnych i sprawdzających); -pobieranie próbek żywności i materiałów i wyrobów do kontaktu z żywnością oraz realiza-cja planu pobierania próbek do badań laboratoryjnych, w ramach Urzędowej Kontroli Żywności i Monitoringu, zgodnie z rocznym planem poboru próbek; -przygotowywanie projektów pism i decyzji w ramach prowadzonego postępowania admini-stracyjnego zgodnie z Kodeksem Postepowania Administracyjnego dotyczącego nadzoro-wanych obiektów; -przyjmowanie wniosków o wpis do rejestru zakładów, o zatwierdzenie zakładu i o wpis do rejestru zakładów, składanych przez podmioty działające na rynku spożywczym, spraw-dzanie kompletności składanych wniosków oraz aktualności dołączanych dokumentów; -przygotowywanie projektów decyzji zatwierdzających zakład oraz wypisywanie zaświadczeń o wpisie do rejestru zakładów Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Płocku; -ocena znakowania produktów powszechnego spożycia, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia; -ocena poprawności stosowania oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych.
StPr/25/0671
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

ZAKRES ZADAŃ w szczególności: -nadzór sanitarny nad podmiotami leczniczymi; -nadzór nad zakażeniami szpitalnymi; -opracowywanie ognisk epidemiologicznych; -nadzór na wykonawstwem szczepień ochronnych; -nadzór epidemiologiczny nad chorobami zakaźnymi i powadzenie statystyki medycznej; -przeprowadzanie dochodzeń epidemiologicznych w ogniskach chorób zakaźnych, zatruć pokarmowych oraz podejmowanie postępowania zgodnego z właściwością Państwowej Inspekcji Sanitarnej; -sporządzanie i opracowywanie dokumentacji, a w szczególności formularzy wywiadów epidemiologicznych, pism, wniosków do prowadzonego postępowania wyjaśniającego, administracyjnego i egzekucyjnego, sprawozdań, meldunków i raportów; -przeprowadzanie kontroli sanitarnych (kontrole w terenie: miasto Płock i powiat płocki); -prowadzenie dokumentacji wewnętrznej Sekcji, w tym rejestrów, zapisów w bazach danych, systemach informatycznych w zakresie chorób zakaźnych.
StPr/25/0672
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

Opieka nad osobą niesamodzielną, starszą. Robienie zakupów, sprzątanie.
StPr/25/0673
data rozpoczęcia pracy od 21.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN