Urząd Miasta Płocka poinformował o wprowadzeniu znacznych ograniczeń w obsłudze klientów. Od wtorku kontakt z mieszkańcami odbywać się będzie wyłącznie telefonicznie lub elektronicznie.
– W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników Urzędu, od wtorku 17 marca do odwołania w Urzędzie Miasta Płocka wykonywanie zadań będzie odbywać się z pominięciem bezpośredniego kontaktu z interesantami – poinformowała Alina Boczkowska, kierownik referatu informacji miejskiej w płockim ratuszu.
Jak wyjaśnia, wszelkie dokumenty i wnioski do urzędu miasta należy składać:
- elektronicznie,
- za pośrednictwem poczty
- lub poprzez umieszczenie ich w pojemniku ustawionym przy wejściu do budynku Urzędu przy ul. Zduńskiej 3 – obok Biura Obsługi Klienta.
Ograniczenie to natomiast nie ma zastosowania do bieżącej rejestracji zgonów i urodzeń oraz zaplanowanych ślubów realizowanych przez pracowników Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Kolegialnej 9.
Urząd miasta informuje jednocześnie, że pracownicy realizują niezbędne kontakty z interesantami urzędu telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, zgodnie z listą numerów i kontaktów umieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej UMP.
Miasto zawiesza Strefę Płatnego Parkowania. Przyciski na sygnalizatorach będą działać
Bardzo dobra decyzja, ale uważam że wszystkie planowe operacje, które nie zagrażają życiu powinny być odwołane na Kościuszki, tak samo jak na Winiarach. Bo później będzie wielki płacz pacjentow jak i personelu który niedługo będzie nam bardzo potrzebny