Zamknij

Płockamp - czy biznes w Płocku się opłaca?

Agnieszka Stachurska 12:47, 17.10.2015 Aktualizacja: 13:21, 20.03.2016 ok. 1 min. czytania
Skomentuj
Druga edycja Płockamp, czyli barcampu dla branży e-biznesu i nowych technologii, odbyła się w Płocku 15 października. Słuchacze mogli porozmawiać m.in. na temat promocji firmy na portalach społecznościowych.

- Celem wydarzenia jest integracja środowiska, wymiana doświadczeń i pomysłów oraz prelekcje doświadczonych przedsiębiorców i osób, które mogą być inspiracją dla innych - tłumaczyli pomysł na wydarzenie organizatorzy. - Pod jednym dachem, w luźnej atmosferze, spotykają się nie tylko przedstawiciele startupów i dojrzałych firm, ale również reprezentanci otoczenia biznesu, freelancerzy, pracownicy działów PR i marketingu - wyjaśniali. Płockamp ściągnął faktycznie pełną salę zainteresowanych osób, które - pomimo rozpoczęcia z opóźnieniem - nadciągały także w trakcie trwania prelekcji.

Swoją wiedzą w trakcie Płockampu dzielili się: - Dagmara Pakulska - marketer, szkoleniowiec i HR-owiec z kilkuletnim doświadczeniem, obecnie marketing manager w agencji e-City Vision, odpowiedzialnej za promocję firmy Gruby Benek, - Stanisław Radomiński - doświadczony konsultant i kierownik projektów unijnych (ponad 100 mln zł pozyskanych dotacji), związany z firmą MSR, organizator startup weekendów w Łodzi. O blogowaniu opowiedział natomiast Marcin Wójcik, który wystąpił w miejsce zapowiadanego wcześniej Chrisa Kwacza.

W bloku tematycznym pn. "Rób Internety w Płocku", zaprezentował się Tomasz Wysocki z płockiej firmy Infracom, który opowiedział o najczęściej popełnianych błędach, wpływających na negatywny odbiór marki. Natomiast wiceprezydent Jacek Terebus, przedstawił sposób wspierania przedsiębiorców przez miasto oraz możliwości, jakie daje Akademicki Inkubator Przedsiebiorczości.

- Spotkanie przeznaczone jest dla osób prowadzących swój biznes lub myślących o jego założeniu, w szczególności zaś dla osób pragnących wprowadzić swój biznes do Internetu - mówiła przed spotkaniem Małgorzata Gontarek, organizator Płockampu.

Inicjatywa z pewnością przyda się bardziej osobom, które dopiero stawiają pierwsze kroki w biznesie internetowym. Część wiadomości była dla nas oczywista, choć zapewne mogła być nowością dla początkujących przedsiębiorców.

Partnerem głównym wydarzenia został Urząd Miasta Płocka, a honorowy patronat objął Prezydent Miasta Płocka.

(Agnieszka Stachurska)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu petronews.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas redakcja@petronews.pl lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%