REKLAMA

Jednym krokiem możesz wpłynąć na wielu ludzi. Rusza akcja #DobryKierowca

REKLAMA

W jaki sposób nawet niewielkie działania mogą pozytywnie wpłynąć na losy wielu ludzi i naszego otoczenia? Pokazuje to PKN ORLEN, który w najnowszej kampanii #DobryKierowca zwraca uwagę na takie tematy, jak ochrona środowiska, bezpieczeństwo, zdrowie czy wsparcie społeczności lokalnych.

– W PKN ORLEN dążymy do spójności celów biznesowych i społecznych. Nasza kampania pokazuje, jak osiągamy ten cel w praktyce. Podejmujemy działania, które budują wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie, a jednocześnie wzmacniamy naszą relację z klientami – powiedziała Agata Górnicka, Dyrektor Biura Relacji z Otoczeniem w PKN ORLEN.

Kupując na stacjach paliw ORLENU, możemy nie tylko otrzymać dany produkt, ale i wziąć udział w akcjach prośrodowiskowych czy ukierunkowanych na zwiększenie bezpieczeństwa, ochronę zdrowia, a także pomóc w realizacji projektów społecznych. W jaki sposób?

Korzystali z Yanosika i robili zakupy na stacji paliw. Dzięki temu szpital dostał sprzęt

Każdy klient wybierający stację spod znaku orła, wspiera odbudowę populacji sokoła wędrownego, pomaga zebrać środki na zakup sprzętu dla strażaków i specjalistycznego sprzętu medycznego dla polskich szpitali, a także wspiera program stypendialny dla dzieci z Rodzinnych Domów Dziecka.



– Poprzez kampanię chcemy uświadomić naszym klientom, że razem z nimi współtworzymy lepszą przyszłość. Kupując i tankując na ORLENIE nie tylko wspieramy polskich producentów, ale także inwestycje w środowisko, zdrowie i bezpieczeństwo. Na ORLENIE spotykają się dobrzy kierowcy – wyjaśniał Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu w PKN ORLEN.

Ogólnopolska akcja #DobryKierowca już ruszyła – materiały reklamowe pojawią się w prasie, telewizji, internecie i na billboardach. Specjalnie dla płocczan, PKN ORLEN przygotował osobne działania komunikacyjne, w których zaprezentuje prośrodowiskowe inicjatywy Koncernu. Dowiemy się z nich m.in., że na terenach bezpośrednio graniczących z zakładem żyją różne gatunki zwierząt, a także pszczoły, od których pozyskany miód spełnia wszystkie normy jakości.

Kampania wystartowała 16 września br. i potrwa do końca października. Za przygotowanie spotu oraz kreację do kampanii wizerunkowej odpowiedzialna była agencja Red8 Advertising. Zarys merytoryczny kampanii został przygotowany wspólnie przez obszar Marketingu; Biuro Ochrony Środowiska i Biuro Relacji z Otoczeniem, które w PKN ORLEN odpowiada za obszar CSR.

Każdy, kto w tym czasie odwiedzi stację ORLEN i zakupi dowolny produkt, otrzyma unikalną naklejkę, dzięki której pokaże innym kierowcom, że wspiera dobroczynne działania ORLENU.

REKLAMA

PowiązaneArtykuły

Komentarze 3

  1. pokuś says:

    No to fakt. Wczoraj 17.09.2019r jeden z dwóch takich nie oflagowanych „skodzianek WExxxxx” nie dość że wyprzedał na zakazie, przed zakrętem to jeszcze ledwo się schował po wyprzedzaniu by nie doszło do „czołówki”. Inny wyprzedzał pod górke na ograniczeniu do „60”, podwójna ciągła i skrzyżowanie. To jest „dobry kierowca” wg promotorów tej akcji? Kpina

  2. płocczanin says:

    Bezpieczeństwo? Przecież kierowcy aut służbowych oflagowanych czy nie jeżdżą jakby byli królami szos mając innych kierowców jako gorszych. Przyznam że, nie obowiązują ich zasady bezpiecznej jazdy, linie podwójne ciągła, zakazy wyprzedzania czy ograniczenia prędkości. To kierowcy wyjęci z pod prawa którym wszystko wolno, wszystko uchodzi im na sucho. Gdzie tu bezpieczeństwo! Przesada i kpina z tych co jeżdżą „z głową” i maja na uwadze nie tylko siebie ale i innych użytkowników

  3. milosz says:

    latam z Yanosikem i też kilkam :D

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zgadzam się na warunki i ustalenia PolitykI Prywatności.

Przeczytaj

Reklama

REKLAMA

  • Przejdź do REKLAMA W PŁOCKU