REKLAMA

Hot-dog i kawa za 5 zł, dania wegetariańskie oraz polskie produkty. Ruszył format „ORLEN w ruchu” [FILM, ZDJĘCIA]

ORLEN Bez Tajemnic

REKLAMA

Pierwszy punkt formatu sklepowo-gastronomicznego pod marką „ORLEN w ruchu” został uruchomiony w środę. Przy ulicy Grójeckiej 26 w Warszawie można już korzystać z jego bogatej oferty. Do końca roku w największych polskich miastach powstanie jeszcze 40 placówek, a w sumie będzie ich około 900.

Zgodnie z zapowiedziami, ORLEN poszerza zakres swoich usług i rozwija (zgodnie ze strategią ORLEN2030) ofertę pozapaliwową. Od 23 czerwca funkcjonuje również nowy format sprzedaży detalicznej, zlokalizowany poza stacją. Pierwszy punkt powstał przy ul. Grójeckiej 26 w Warszawie. Lokalizacja ta nie jest przypadkowa – to właśnie przy ulicy Grójeckiej przez wiele lat funkcjonował salon prasowy RUCH, który mocno wrósł w jej krajobraz. Dzięki przejęciu przez PKN ORLEN spółki RUCH, można było uratować to miejsce i przywrócić je mieszkańcom Warszawy w nowoczesnej, atrakcyjniejszej formie.

Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN tłumaczył podczas otwarcia, że Koncern bardzo mocno inwestuje w segment detaliczny.

– Modernizowaliśmy stacje paliw w Polsce i za granicą, realizowaliśmy projekt co-brandingu, dochodzi nam coraz więcej stacji w Polsce i za granicą, inwestujemy również w model stacji mikro premium. Chcieliśmy także na bazie RUCH-u tworzyć formaty pozapaliwowe. Dlatego zdecydowaliśmy się na akwizycję jednej ze starszych firm, z tradycjami, jakim była spółka RUCH i zaczęliśmy proces inwestycyjny – mówił Daniel Obajtek.

Jednym z nowych formatów sprzedaży detalicznej jest właśnie „ORLEN w ruchu”, w którym znajdują się produkty spożywcze, kącik kawowy, prasa czy produkty gastronomiczne podawane na ciepło. W uproszczeniu można powiedzieć, że jest to stacja ORLEN bez sprzedaży paliwa.

Prezes Zarządu wyjaśniał także, iż Koncern inwestuje także w przesyłki kurierskie.

– W tym roku będziemy mieć około 5 tysięcy punktów odbioru paczek. Do końca września wprowadzimy 200 automatów paczkowych, a do końca roku będzie ich około 500. W tym segmencie też widzimy wielkie możliwości naszego rozwoju – mówił Daniel Obajtek.

Patrycja Klarecka, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej, wyjaśniała, że Koncern z uwagą śledzi wszystkie trendy konsumenckie.

– Dzisiejszy klient chce zjeść tak smacznie, jak w restauracji, tak szybko, jak w barze szybkiej obsługi oraz tak smacznie i zdrowo, jak w domu. I to właśnie na takim koncepcie opiera się nasz projekt „ORLEN w ruchu” – tłumaczyła.

A co można znaleźć w nowym punkcie? Nie zawiodą się smakosze kawy, która jest już doceniana przez klientów stacji ORLEN. Można dodać do niej np. mleko owsiane czy trzy syropy smakowe. Nie brakuje różnego rodzaju przekąsek i dań gotowych w słoikach.



W ofercie zauważyliśmy m.in. sushi, roll z pieczonym, wędzonym lub smażonym w cieście łososiem, hot-dogi z parówką z szynki, kiełbaską, kabanosem czy parówką wegańską po 3,99 zł (te duże są w cenie 5,99 zł). Jest i pizza po 11,99 zł, śniadaniowe Muffiny z jajkiem i boczkiem lub z hallumi po 7,49 zł czy o złotówkę tańsze różne zapiekanki. Miłośnicy burgerów także znajdą coś dla siebie – poczynając od standardowych, przez te z kotletem, schabem, a kończąc na Burak Burgerze – po 9,99 zł. Zwraca uwagę duża liczba dań dla wegetarian, spora część oferty to dania bez mięsa.

Z okazji otwarcia, przygotowano specjalną promocję – zestaw kawa (210 ml) plus hot-dog w cenie 5 zł oraz dowolny burger (bez XXL) z frytkami i dowolnym soft drinkiem VERVA w cenie 9,99 zł.

ORLEN zwraca też uwagę na ekologiczne opakowania, które już teraz w większości są jednoskładnikowe, a będą jeszcze bardziej prośrodowiskowe.

Kiedy możemy spodziewać się podobnego punktu w Płocku? Jak zaznaczył Daniel Obajtek, format ten sprawdza się przede wszystkim w dużych miastach, ale docelowo pojawi się też w mniejszych, w tym w Płocku. W najbliższym czasie podobne punkty zostaną natomiast otwarte w Katowicach, Bydgoszczy i Wrocławiu.

Nowe formaty sprzedaży detalicznej będą obejmowały trzy rodzaje obiektów. W formacie A będą to ok. 20-metrowe obiekty, natomiast w formacie B ok. 60-70-metrowe obiekty (takie, jak ten przy ul. Grójeckiej w Warszawie). Powstaną również autonomiczne kąciki kawowe, w których sprzedaż będzie całkowicie zautomatyzowana. Zostaną one udostępnione w miejscach o szczególnie dużym natężeniu ruchu, m.in. na dworcach, w biurowcach, czy na lotniskach. Otwarcie pierwszego kącika planowane jest w sierpniu br.

We wszystkich obiektach „ORLEN w ruchu” będzie działał program lojalnościowy ORLEN VITAY. Już teraz udostępniona klientom będzie także usługa nadawania i odbierania przesyłek, która od września będzie funkcjonowała pod nową marką „ORLEN paczka”, stanowiąc kolejne wzmocnienie segmentu detalicznego PKN ORLEN.

Zostań Patronem PetroNews.pl - Wspieraj swoje lokalne media KLIKNIJ!

REKLAMA
Kolejny Artykuł

Komentarze 7

  1. Bezstronny says:

    I bardzo dobrze że się rozwija ale wam doskwiera ten fakt!😂

  2. Mic says:

    Niedługo na kierowcę płacącego tylko za paliwo będą na Orlenie patrzec jak na wariata.

  3. Monika says:

    Orlen wszystkie branże zagarnie

  4. A parówy pcimskie też bedo ? says:

    • STOP LGBTyzacji Świata says:

      Nie bedo, także tenczowych parów nie bedzie. Ale możesz ich poszukać w stowarzyszeniach i innych obrzydliwych miejscach LGBT.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zgadzam się na warunki i ustalenia PolitykI Prywatności.

Reklama

Najchętniej dzisiaj czytane

Reklama


REKLAMA
  • Przejdź do REKLAMA W PŁOCKU