REKLAMA

Zmiany w obsłudze klientów ZUS

REKLAMA

ZUS ogłasza zmiany, dotyczące obsługi klientów w poniedziałki – godziny pracy nie będą już w tym dniu wydłużone. Instytucja zachęca też do załatwiania formalności elektronicznie.

Od 2 listopada obsługa klientów we wszystkich placówkach ZUS w poniedziałki będzie odbywać się tak, jak w pozostałe dni tygodnia, czyli w godzinach 8-15. Zawieszone zostają tym samym dotychczasowe wydłużone godziny obsługi klientów w ten dzień tygodnia. Decyzja o zmianie została podjęta w związku z sytuacją epidemiczną.

Urząd przypomina, że jest dostępny także przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym. Do dyspozycji jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze w godzinach 7-18.



ZUS zachęca do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Od 4 listopada będą już dostępne we wszystkich oddziałach ZUS w Polsce. Wystarczy posiadać komputer z kamerą i mikrofonem lub smartphone’a. Więcej informacji na stronie internetowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Zostań Patronem PetroNews.pl - Wspieraj swoje lokalne media KLIKNIJ!

REKLAMA

PowiązaneArtykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zgadzam się na warunki i ustalenia PolitykI Prywatności.

Reklama

Najchętniej dzisiaj czytane

Reklama


REKLAMA
  • Przejdź do REKLAMA W PŁOCKU