Od poniedziałku Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Gostyninie zawiesza bezpośrednią obsługę klientów. Przyczyną jest wykrycie zakażenia koronawirusem u pracowników placówki.
Jak informuje Piotr Olewiński, Regionalny Rzecznik Prasowy ZUS województwa mazowieckiego, od 9 listopada ZUS tymczasowo zamyka Salę Obsługi Klientów w Gostyninie.
– Kierownictwo oddziału podjęło tę decyzję po powzięciu informacji o wykryciu wśród pracowników zakażenia koronawirusem. Zawieszenie będzie obowiązywać do odwołania. W placówce można teraz jedynie złożyć dokumenty do specjalnej skrzynki. Można je także przesyłać na adres Oddziału ZUS w Płocku (al. Piłsudskiego 2b, 09-407 Płock) – wyjaśnia rzecznik.
Piotr Olewiński zachęca również do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu. Urząd jest dostępny przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Do dyspozycji jest także ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Można także skorzystać z e-wizyty. Wystarczy wejść na stronę https://www.zus.pl/e-wizyta i umówić się na wirtualne spotkanie z ekspertami ZUS. Nowa usługa jest dostępna od 4 listopada.
W związku z zawieszeniem bezpośredniej obsługi klientów w Gostyninie, kierownictwo ZUS udostępnia także dodatkowy numer telefonu. Pod nr 24 235-74-20 do 25 wew. 433 można połączyć się z pracownikiem gostynińskiego ZUS.
Dodaj swój komentarz