Zamknij

Wypadek na "dzwonie". Ciężarówka zderzyła się z karetką - ranne trzy osoby [ZDJĘCIA]

13:56, 11.12.2021 Redakcja Aktualizacja: 15:20, 11.12.2021
Skomentuj

Do poważnego wypadku doszło w sobotę wczesnym popołudniem na Rondzie Wojska Polskiego w Płocku. Kierowca samochodu ciężarowego nie ustąpił pierwszeństwa ambulansowi na sygnałach. Ranne zostały trzy osoby, w tym pacjent karetki.
W sobotę, 11 grudnia otrzymaliśmy informację od czytelników o wypadku, do którego doszło na rondzie, popularnie nazywanym "dzwonem", w ciągu ul. Wyszogrodzkiej.
- Samochód ciężarowy, przewożący trzodę chlewną, jadący w stronę mostu od strony Orlenu, nie ustąpił pierwszeństwa przejazdu ambulansowi na włączonych sygnałach. Ambulans został uderzony w bok . Odjechały właśnie dwie karetki, a teraz ląduje śmigłowiec ratunkowy - przekazał nam świadek zdarzenia.
Jak potwierdza podkom. Marta Lewandowska, oficer prasowa płockiej policji, do zdarzenia doszło około godziny 12.20 na Rondzie Wojska Polskiego.
- Wstępne ustalenia wskazują, że samochód ciężarowy zderzył się z karetką pogotowia ratunkowego, której kierowca wjechał na skrzyżowanie na czerwonym świetle. Miał włączone sygnały świetlne i dźwiękowe, czyli wjechał na skrzyżowanie jako pojazd uprzywilejowany. Do szpitala przewiezionych zostało dwóch ratowników medycznych i pacjent przewożony karetką - wyjaśnia.
Policja przewiduje, że utrudnienia w tym miejscu potrwają minimum do godziny 17.

(Redakcja)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

OkbjOkbj

0 0

Kierowca karetki nawet jadąc na bombach, musi zachować ostrożność. I od tego nie ma wyjątku. No chyba, że ciężarówka wjechała na czerwonym świetle, ci jest niestety standardem na tym rondzie 14:26, 11.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AhaAha

0 0

Oczywiście łysy nic z tym rondem nie zrobi. A tyle już było wypadków.. 14:37, 11.12.2021

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

JaJa

0 0

Jakieś propozycje 15:38, 11.12.2021


0 0

Jestś debilem? 16:55, 11.12.2021


ThanosThanos

0 0

A co się czepiasz ronda. Jeździć nie potrafisz i się na tym rondzie gubisz? Rondo jest OK. 99% wypadków i kolizji na tym rondzie, spowodowanych jest przez wpierdalających się na czerwonym świetle. Powinny być kamery rejestrujące przejazd na czerwonym i by się skończyło. 20:21, 11.12.2021


Spadaj trolluSpadaj trollu

0 0

Myśl , to nie boli....Co tu rondo zawiniło ??? Szkoda tylko ,że nawet w takim przypadku bierzesz kasę od PISiorów za debilne posty... 22:21, 11.12.2021


Pan MidaniumPan Midanium

0 0

XXI wiek a w karetkach nadal sanitariusze/noszowi? 14:39, 11.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JóziekJóziek

0 0

A gdzie tak jest napisane idioto?? 17:29, 11.12.2021


A coA co

0 0

Prawo jazdy za masło, że trzeba rondo zmieniać? 15:08, 11.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zabazaba

0 0

Kierowca karetki pogotowia jest zobowiązany do zachowania ostrożności, powinien przewidzieć zdarzenie i mu zapobiec, włączenie migających świateł nie upoważnia go do tego aby przestał myśleć. 15:15, 11.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EdzioEdzio

0 0

Jebnij się dobrze w swój głupi łeb.. 16:15, 11.12.2021


Wujek Dobra RadaWujek Dobra Rada

0 0

Do wszystkich kierowców, nawet zawodowych!!!
Jak dojeżdżasz do jakiegokolwiek skrzyżowania i pali się dla Ciebie zielone światło, bądź sygnalizacji brak ale znak informuje, że masz pierwszeństwo to też musisz zachować szczególną ostrożność spoglądając w lewo i prawo bo spotkać się można z pojazdem uprzywilejowanym albo kimś kto zlekceważy swoje czerwone światło albo znak: ustąpienia pierwszeństwa. 15:46, 11.12.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

On33On33

0 0

Chyba ty cos nie tak interpretujesz prawoo ruchu drogowego 23:18, 11.12.2021


Druh BoruhDruh Boruh

0 0

Wujek, masz .rację!!! Ale dlaczego tak mało ludzi jest w stanie to zrozumieć? 02:26, 12.12.2021


MichoMicho

0 0

Jesteś debilem? 16:55, 11.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kierowca zawodowy AdKierowca zawodowy Ad

0 0

Widziałem wypadek dość poważny. Niestety w tym przypadku nie ma ZDECYDOWANEJ WINY u żadnego z kierowców . Ciężarowy wjechał na zielonym a karetka z uprzywilejowanymi sygnałami na czerwonym . Moje zdanie jest takie że mimo poszkodowanych ludzi ale bardziej szczególną ostrożność powinien zachować kierowca karetki .... Dyskusja będzie trwała wiecznie wiem o tym. 17:36, 11.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AEXTRKAEXTRK

0 0

Jesteście śmieszni mówiąc, że prawo jazdy za masło i obrażania ludzi którzy mają racje. Karetka na sygnałach nie jest bezkarna i to ona powinna uważać kiedy wjeżdża na czerwonym, tir miał światło zielone. Dla wtajemniczonych załadowany tir waży około 40ton i w aktualną pogodę na drodze ciężko jest nawet wcześniej hamując zatrzymać taki taran i trzeba było brać to pod uwagę kiedy kierowca ambulansu chciał wykonać manewr, to nie osobówka, którą możesz szybko wykonać skręt. Piękne jest to, że osoby które mało co albo nic tam nie widziały wyrażają swoją opinię nie znając przy tym prawa polecam się doedukować i dla jednego Pana, który pisze o kamerach na rondzie również polecam wiedzieć o czym się pisze bo takie kamery tam są. 2 sprawa śmieszy mnie to, że pisze ,,Odjechały właśnie dwie karetki, a teraz ląduje śmigłowiec ratunkowy – przekazał nam świadek zdarzenia.' Nie było tam śmigłowca tylko 3 karetki dla informacji ;) 21:23, 11.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

On33On33

0 0

Dokladnie kolego masz racje ale jest wielu oslow myslacych ze takie auto zatrzymasz w miejscu.wszyscy madrzy bo nie ich dotyczy 23:15, 11.12.2021


On33On33

0 0

Chyba ty 23:16, 11.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Co robi miasto i zarCo robi miasto i zar

0 0

Wladze miasta wolą budowac stadion, aquaprk i filharmonie zamiast wiadukt dla ludzi i bezpieczeństwa z ktorego mogliby korzystać codziennie plocczanie. Zaraz partacze z zarzadu dróg postawią jeszcze 5 znakow, zwezą jezdnie i będzie po problemie. Porażka. 12:25, 12.12.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do co miasto robi i do co miasto robi i

0 0

Skoro uważasz że na tym skrzyżowaniu powinien być wiadukt to zaproponuj układ jezdni i wskaż w którym kierunku przejazd dołem a w którym przejazd górą oraz jak skręcać na każdym z tych kierunków, zwłaszcza w lewo. 15:14, 12.12.2021


Cnoty niewieścieCnoty niewieście

0 0

jako zdeklarowany antypissior zgadzam sie w całej okazałości - to miasto nie ma sczęścia do władz, i nie mam tu na myśli tylko AN.
Pomyśleć co zrobilaby sprawna administracja samorządowa mając taki potencjał finansowy jaki miał Plock przez ostatnie 20-30 lat...
A dorobiliśmy się mostu ze spapraną nawierzchnią i bez porządnych dróg dojazdowych, "obwodnicy" śmiechu wartej i molo wzdłuż rzeki słynnego na cały kraj, za to mamy śmierdzące powietrze, utrzymujące się bezrobocie i wyludnianie miasta... 20:24, 12.12.2021


jedzie grześ przez wjedzie grześ przez w

0 0

Niejednokrotnie widziałem na tym rondzie cwaniaków, którzy zamiast stać na lewoskręcie i czekać jak wszyscy, wciskają się na chama z pasa do jazdy na wprost. Niejednokrotnie widziałem idiotów, którzy na widok "późnego żółtego" wciskają pedał prawy zamiast lewego, niestety dotyczy to również drajwerów zawodowych w 40-tonowych zestawach. Nie raz i nie dwa oglądałem ćmoków, którzy nie wiedzą, że na skrzyżowanie się nie wjeżdża, jeśli nie ma możliwości jego opuszczenia. Wreszcie nagminnie widzę osłów, którzy (przy tak małej przepustowości tego skrzyżowania zwłaszcza dla lewoskrętów) nie zatrzymują się przy linii/sygnalizatorze, tylko prewencyjnie 3-4 metry od niej. To dodatkowo zmniejsza płynność ruchu. Podsumowując: wielu kierowców ma tak samo nas***ane we łbach jak i projektant tego ronda... 13:51, 13.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RedchickenRedchicken

0 0

Ciężarówka jadąca na świetle zielonym ma pierwszeństwo . Karetka jadąc na sygnale nie ma bezwzględnego pierwszeństwa , owszem jest pojazdem uprzywilejowanym na sygnale ale to nie zwalnia kierującego od zachowania ostrożności. W przypadku kiedy karetka wjeżdża na skrzyżowanie na czerwonym świetle i zostaje uderzona w bok , świadczy o nie zachowaniu ostrożności i tak naprawdę wedle przepisów kierowca karetki ponosi odpowiedzialność . Sygnały i to że jest to pojazd uprzywilejowany nie zwalnia z przestrzegania przepisów ruchu drogowego . Niestety duża liczba ludzi jest nie nauczona tego i z marszu oskarżalaby kierowcę ciężarówki :/ 17:05, 15.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu petronews.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%