Już po raz trzeci sportowcy wzięli udział w kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca, promując odpowiedzialną i bezpieczną jazdę. Przekazują cztery cechy, którymi charakteryzować powinien się dobry kierowca.
Kim jest #DobryKierowca? W kampanii ORLENU wymieniane są cztery główne jego cechy:
- nigdy nie prowadzi po alkoholu,
- ustępuje pierwszeństwa osobom zbliżającym się do przejścia dla pieszych,
- dba o bezpieczeństwo dzieci w samochodzie,
- nie przekracza dozwolonej prędkości.
– Nawet dziecko wie, że dobry kierowca zawsze przestrzega przepisów ruchu drogowego, dlatego w tym roku, podobnie jak przy poprzednich edycjach naszej kampanii – to dzieci będą starały się edukować dorosłych. Liczymy na to, że najmłodsi razem ze sportowcami będą skutecznie zachęcać kierowców do bezpiecznej i odpowiedzialnej jazdy i że kampania #DobryKierowca przyczyni się do zmniejszenia liczby wypadków na polskich drogach – podkreśla Agata Górnicka, dyrektor Biura Relacji z Otoczeniem PKN ORLEN.
Zasady świadomej i odpowiedzialnej jazdy promują czołowi sportowcy ORLEN Team: kierowca wyścigowy i rajdowy Robert Kubica, kierowcy rajdowi Kacper Wróblewski oraz Mikołaj Marczyk, żużlowiec Bartosz Zmarzlik, a także kolarka górska Maja Włoszczowska. Towarzyszą im dzieci, które w spotach reklamowych wcielają się w rolę odpowiedzialnych kierowców. Kampania została zrealizowana przez Biuro Relacji z Otoczeniem we współpracy z Biurem Marketingu PKN ORLEN.
Trzecia edycja akcji #DobryKierowca potrwa od 29.10 do 14.11, materiały promujące kampanię będą dostępne w Internecie oraz w mediach społecznościowych, a w radiu pojawią się specjalne spoty reklamowe. Za przygotowanie spotu oraz kreację do kampanii wizerunkowej odpowiedzialna była agencja Red8 Advertising.