Zamknij

Chcecie poznać tajniki etykiety w dyskusji? Do Płocka przyjedzie trenerka z "Projektu Lady"

17:09, 09.11.2022 ok. 1 min. czytania
Skomentuj

Książnica Płocka zaprasza na spotkanie z dr Ireną Kamińską-Radomską. Specjalistka od etykiety, dyskusji i wystąpień publicznych przybliży uczestnikom wydarzenia tajniki komunikowania się.
Kto kiedy powinien zabierać głos? Jakie są zasady dobrych manier w rozmowie? O tych i wielu innych kluczowych sprawach dla komunikacji opowie dr Irena Kamińska-Radomska w Mediatece eMka Książnicy Płockiej. Wydarzenie odbędzie się 16 listopada o godzinie 17. Dr Irena Kamińska-Radomska - wykładowca i trener; założycielka firmy szkoleniowej The Protocol School of Poland. Wiedzę z zakresu międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych zdobywała w Waszyngtonie pod okiem największych ekspertów, m.in. u Jonatana Mollera - szefa protokołu Białego Domu, uzyskując certyfikat i międzynarodową licencję. Przeszkoliła kilkanaście tysięcy osób z zakresu komunikacji międzyludzkiej, etykiety biznesu, dress code`u, międzykulturowego protokołu oraz wystąpień publicznych. Autorka kilkuset artykułów wydawanych w Polsce i USA oraz sześciu książek: "Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji", "Kultura biznesu. Normy i formy", "Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce", "Jak zostać damą", "Dress code dla kobiet" (współautorka) oraz "Kilka lekcji o wychowaniu". Etykieta w komunikowaniu się Networking - przyjęcia, konferencje i portale społecznościowe:
  • autoprezentacja,
  • pierwszeństwo powitań,
  • rodzaje uścisków dłoni,
  • negocjacyjne manipulacje przy powitaniu,
  • postawa,
  • intonacja a autorytet z uwzględnieniem negocjacji,
  • kontakt wzrokowy - "zagrania" negocjacyjne kontrahentów,
  • dystans - wkraczanie w przestrzeń osobistą i dostosowanie.
Zasady precedencji (pierwszeństwa zabierania głosu):
  • przyjęcie,
  • winda,
  • samochód,
  • konferencje.
Maniery podczas rozmów telefonicznych, telekonferencji
  • kto kończy rozmowę,
  • dwa telefony naraz,
  • telefon i gość,
  • kiedy wyłączyć telefon,
  • przerwana rozmowa,
  • wyjątkowe sytuacje.
Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym Mit Mehrabiana Komplementy i krytyka na arenie służbowej Najczęściej popełniane faux pas Etykieta biznesu jako międzynarodowy język kurtuazji Czas: 16 listopada, godz. 17.00 Miejsce: Mediateka eMka, ul. Kościuszki 3b, 09-402 Płock. Organizatorzy: Książnica Płocka, Płocki Park Przemysłowo-Technologiczny, Fundacja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.

(Wiktor Pleczyński)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%