Urząd Miasta Płocka wraz ze swoim partnerem Radiem Zet Gold przystąpił do tematycznej akcji "Płock za pół ceny". Projekt ten ma na celu promocję miasta, jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, z bogatą ofertą kulturalno-rozrywkową, idealną na weekend bądź też dłuższy pobyt w naszym mieście. Ma także zachęcić gości z całej Polski do odwiedzenia Płocka również w okresie wczesnej jesieni (przypomnijmy, że cała akcja ma odbywać się w dniach 9-11 września).
W informacji głównej, na stronie internetowej akcji, znajdujemy informację, że zaproszone są do niej hotele, restauracje, kawiarnie, puby, sklepy, instytucje kulturalne i sportowe oraz miejsca rozrywki.
Jak się dowiedzieliśmy, na dzisiaj Urząd Miasta ma podobno pierwsze zgłoszenia do projektu, jednak firmy, które do niego przystąpiły nie są znane z nazwy, lecz jedynie z faktu, że biorą udział w akcji.
- Mamy pierwsze zgłoszenia do projektu "Płock za pół ceny" - mówi Hubert Woźniak z zespołu ds. kontaktów z mediami Urzędu Miasta Płocka. - Ale razem ze współorganizatorem akcji, czyli Radio Zet Gold, które ma doświadczenie w organizacji takich projektów, uznaliśmy, że zaczniemy je publikować od 9 lipca, aby nikogo nie faworyzować zbyt długim czasem emisji na stronie. I stąd taka sytuacja - wyjaśnia.
Intryguje nas jednak jeden szczegół... Sprawdziliśmy, czy na stronie Radia Zet Gold widnieje jakakolwiek informacja o Płocku. Skoro jest ono patronem, to pomijając już fakt firm i ich nazwy, powinna pojawić się wzmianka o naszym mieście. Gdy akcja dotyczyła np. Torunia, radio promowało ją już jakiś czas przed jej rozpoczęciem. O Płocku na razie cisza... Żadnych konkretnych informacji, żadnych odpowiedzi, jedynie puste pola w zakładce "oferta". Czy to się zmieni 9 lipca?
Celem akcji "Płock za pół ceny" ma być również integracja społeczności lokalnej i zachęcenie mieszkańców do skorzystania z ciekawych propozycji, przygotowanych w ramach tego weekendu. Punkty, które zaangażują się w cały projekt będą oznaczone specjalnymi plakatami, umożliwiającymi ich szybkie odnalezienie.
Miejmy nadzieję, że od zapowiadanego 9 lipca firmy zmobilizują się do udziału w akcji, która jest dość fajną promocją Płocka. Być może zachęci je do tego widok firm, które już się zgłosiły? Będziemy na bieżąco śledzić rozwój zdarzeń.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu petronews.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas redakcja@petronews.pl lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Decyzja o Centrum Integracji Cudzoziemców w Płocku
zgodnie ze statystykami policji zdecydowanie procentowo najwięcej przestępstw popełniają polacy.
xyz
16:50, 2025-07-04
Szkoła kultywuje pamięć płockich strzelców konnych
Brawo 🇵🇱 Bóg, Honor, Ojczyzna, Rodzina 🇵🇱 Takich szkół powinno powstawać więcej by wychowywać nowe pokolenia w duchu polskiego patriotyzmu i polskich chrześcijańskich wartości 🇵🇱 Jeszcze Polska nie zginęła 🇵🇱
Polak
15:54, 2025-07-04
Rozgrzane auto to śmiertelna pułapka
Jak zobaczę Tuska w rozgrzanym aucie to przejdę obok
Obywatel Płock
15:46, 2025-07-04
Sąd Najwyższy: Wybory prezydenckie są ważne
Karol Nawrocki 🇵🇱 Jeszcze Polska nie zginęła 🇵🇱
Szacun
15:44, 2025-07-04
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz