Zamknij

Pacjent na czworakach wychodzi z płockiego szpitala. Są dwie wersje zdarzenia [FILM]

12:19, 31.08.2020 Aktualizacja: 20:28, 31.08.2020 ok. 3 min. czytania
32

Film, który nakręciła pacjentka, otrzymaliśmy w piątek, 28 sierpnia późnym wieczorem. Widać na nim, jak mężczyzna idzie na czworakach szpitalnym korytarzem. W poniedziałek uzyskaliśmy wypowiedź dyrektora szpitala, który przedstawia inną wersję zdarzenia.
Filmik został opublikowany 28 sierpnia przed godz. 21. Autorka wyraziła zgodę na publikację go na naszym portalu. Jak komentuje na około 20-sekundowym nagraniu, pacjent z rwą kulszową, po kilku godzinach czekania na SOR Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku, został wypisany do domu z zaleceniem "leżeć i czekać aż przejdzie". Opisuje też, że mężczyzna nie miał siły iść, upadł i szedł dalej na czworakach.
- Doktor powiedział, że dojdę. No to dojdę k... A jutro przyjadę z powrotem tutaj - mówi na nagraniu mężczyzna.
Po tym, jak film udostępnił profil Wiadomości Płock, pacjent wpisał się w komentarzu.
- Jestem tym pacjentem i gdy tylko się wyleczę, odwiedzę dyrektora tego szpitala i opowiem całą zaistniałą sytuację, która wyglądała gorzej, niż co uchwyciła ta kamerka - napisał pan Michał. - Leczę się miesiąc i nic nie pomaga. Dostałem skierowanie i karetka zawiozła mnie do szpitala. Potrzymali mnie 5 godzin, dali kroplówkę i kazali iść do domu. Więc szedłem jak mogłem, jak widać na filmiku, potem dopiero znów wzięli mnie na SOR, ale już nie miałem ochoty na ich dalsze leczenie, skoro wcześniej kazali iść do domu - wyjaśnił.
Pod postem zamieszczono mnóstwo komentarzy z wyrazami wsparcia dla mężczyzny. - Mój mąż od ponad dwóch tygodni ma to samo. Też leżał przed szpitalem na trawniku, nikt się nie zainteresował. Potem leżał na korytarzu w przejściu i miał czekać, czy pani doktor go przyjmie, czy będzie teleporada. Po godzinie go przyjęła. Potem miał jedynie teleporady. Jak do tej pory miał zastrzyki, różnego rodzaju tabletki, do kręgarza jeździliśmy. I na razie nic mu nie pomaga. Na oddział nie przyjmują z rwą (mąż miał skierowanie na oddział), karetka do rwy nie przyjeżdża. A mąż nie może chodzić od ponad dwóch tygodni. Nikomu tego nie życzę. A Panu życzę szybkiego powrotu do zdrowia! - napisała m.in. pani Dorota. Internauci doradzają również pomoc prawną i skierowanie sprawy na drogę sądową.

O komentarz do tej sytuacji poprosiliśmy dyrektora Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku, Stanisława Kwiatkowskiego.
- Sprawa jest w tej chwili gruntownie przez nas badana - zapewnia dyrektor. - Niestety, pierwsze moje wrażenie jest takie, że ktoś chciał się wypromować na tym nagraniu. Mamy własne nagranie z kamer, na którym widać, że mężczyzna porusza się normalnie i nic mu nie jest - tłumaczy Stanisław Kwiatkowski.
Jak dodaje, pacjent przebywał na SOR około 4 godzin, narzekając na rwę kulszową.
- Miał konsultację neurologiczną i neurolog uznał, że zalecone leczenie jest prawidłowe, a rwa kulszowa nie ustępuje w godzinę - mówi dyrektor szpitala.
Podejrzewa również, że osoba nagrywająca tę sytuację mogła działać w porozumieniu z pacjentem. Szpital analizuje sprawę pod kątem prawnym, ponieważ na terenie szpitala obowiązuje zakaz nagrywania. - Nie mamy wpływu na to, jak zachowują się pacjenci w oczekiwaniu na badania lekarskie. Znam przypadek, kiedy dobra uczennica w jednej z płockich szkół na lekcji matematyki wezwana do tablicy, podeszła do niej na czworakach, rozwiązała zadanie i wróciła do ławki na czworakach. Tak się zachowują ludzie w różnych sytuacjach, z różnymi stanami emocjonalnymi - mówi Stanisław Kwiatkowski. Tłumaczy także, iż nie zlekceważono tego, że pacjent idzie korytarzem na czworakach.
- Pacjentowi lekarz dyżurny SOR zaproponował przyjęcie na oddział neurologii, mimo że decyzja lekarza neurologii była inna. Pacjent podpisał odmowę pozostania na oddziale - podsumowuje dyrektor szpitala wojewódzkiego, dodając, że absolutnie żadne zlekceważenie pacjenta nie miało miejsca.
Szpital analizuje obecnie sytuację i rozważa również udostępnienie filmu z kamer wraz z oświadczeniem na stronie internetowej. http://petronews.pl/pacjent-to-nie-byla-zadna-ustawka-tak-mnie-potraktowano-wywiad/
(Agnieszka Stachurska)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze [32]

komentarz(32)

0 0

Lekarze jak zwykle się tłumacza jak są winni nie polecam tego szpitala

13:02, 31.08.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

0 0

A mnie pan "lekarz" wyprosił z gabinetu z powodu martwicy tkanek po urazie i stwierdził, że skoro po 2 dniach dopiero się zgłaszam to mogę się zapisać na nfz nie na sor. Swoją drogą szpital dostaje 1300 zł za zgon z powodu koronawirusa dlatego klepią ile wlezie

13:28, 31.08.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrivPriv

0 0

Jeszcze niedawno brawa i wiwaty były dla nich

15:24, 31.08.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

frodofrodo

0 0

Proszę Cię, nie kładź wszystkich do jednego worka. Uwierz, ZRM nie lubią tam jeździć.

20:53, 31.08.2020

SzmiSzmi

0 0

Nie bronię szpitala ale jak patrzę jak ten Pan idzie na czworaka..... On raczej nie zna konkretnego bólu rwy kulszowej

15:28, 31.08.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Magda EMagda E

0 0

Też mam negatywne zdanie na temat lekarzy z sor. Jak zapytać o przyczynę bólu to jak odpowiedzą to czlowiek żałuje, że zapytał- opryskliwi. Taki młody, czarny- żuk. A pani pobierająca krew dawcom krwi jest super i pani wykonująca mammografie cudowna. Tacy powinni pracować z ludźmi, zwłaszcza chorymija

21:09, 31.08.2020

MatkaMatka

0 0

Ja też nie bronie sxpitala, bo naczekalam sie z bolem, ale przy rwie to nawet na kolanach nie mozna isc

21:11, 31.08.2020

IzaIza

0 0

Miałam identyczną sytuacje, lekarz kazał mi czekać kilka godzin twierdząc ze widzi Pani kto ma tu pierwszeństwo ( osoby pijane przywiezione karetka). Lekarz odesłał mnie na pogotowie na ul. Kościuszki. Tam zostałam miło obsłużona. Dobrze ze był mąż bo tez bym wracała na wczoraka.

15:45, 31.08.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

0 0

Tak zgadzam się osoby pijane mają pierwszeństwo, lekarze są za kare, a panie pielęgniarki pracujące z nimi w gabinetach są opryskliwe. Może ktoś się tym wreszcie zainteresuj. Jeśli ktoś czuje tak zwane wypalenie zawodowe niech zmieni zawód póki czas.

17:24, 31.08.2020

XxxXxx

0 0

Traktują pacjentów z pogardą jak by pracowali za karę. Jak tak można! Masakra

16:16, 31.08.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Magda EMagda E

0 0

Też mam negatywne zdanie na temat lekarzy z sor. Jak zapytać o przyczynę bólu to jak odpowiedzą to czlowiek żałuje, że zapytał- opryskliwi. Taki młody, czarny- żuk. A pani pobierająca krew dawcom krwi jest super i pani wykonująca mammografie cudowna. Tacy powinni pracować z ludźmi, zwłaszcza chorymi

21:05, 31.08.2020

ZojaZoja

0 0

Nie przeginaj sam popracuj na sorze zapraszam to ci rura zmięknie to pacjenci i ich rodzinki są agresywni wulgarni pretensjonalnie mają medyków za nic i ten gościu tak właśnie się zachowywał

21:38, 07.09.2020

jaja

0 0

Jeszcze więcej kasy dla coraz mniej potrafiących konowałów!!!

Życzę takiemu wielkiemu neurologowi albo dyrektorkowi żeby posiedzieli tak kilka godzin z atakiem rwy to może choć trochę zrozumieją...

16:51, 31.08.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

0 0

Tak zgadzam się osoby pijane mają pierwszeństwo, lekarze są za kare, a panie pielęgniarki pracujące z nimi w gabinetach są opryskliwe. Może ktoś się tym wreszcie zainteresuj. Jeśli ktoś czuje tak zwane wypalenie zawodowe niech zmieni zawód póki czas.

17:28, 31.08.2020

ReniaRenia

0 0

Na sorze od dawna sa peoblemy nikt tam sie nie spieazy do pacjeta Moja mame za trzecim razem przyjeli ze stanem zapalnym kosci Bol kosici wyrywalo taki bol miala bylo tylko odsylanie bo nie wiedzieli co a rodzina czekala z nia przez tyle godzin a trwalo to z miesiac bol wyrywal rece nogi na koniec juz nie chodzila i tyle w bolu czekala To jest tragedja Tylko zglaszac do prokuratury takie przypadki Na dzien dzisiejszy nie wiem czy jest sluzba zdrowia czy jej nie ma Sama mam czesto bole rwy kregoslupa to ide po zastrzyki i sama sobie daie bo juz mnie ta sytuacja przerosla

17:01, 31.08.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PacjentkaPacjentka

0 0

Czekalam 4 godziny, inna pani 5. Ludzi nie było. Mają gdzieś pacjentów. Pani która czekala 5 godz nie mogla wytrzymac z bólu i jak wyszedł lekarz jej wnuczka zapytala czy dlugo jeszcze, bo babcia cierpi. Po jakichś 15 minutach poproszono mnie, a tamta pani czekala od 10 i do 16 nie doczekała się. Wnuczka zabrala ją i powiedziala, że złoży skargę. Boję się.bólu, bo wiem, że nie.mogę liczyć na sor w Płocku. Jak macie rwe to smarujcie woltarenem, spróbujcie poruszać się, bo bezruch jest zabójczy. Wiem, że każde niewielkie poruszenie sprawia ogromny ból, ale trzeba próbować na ile da się radę. Potem brałam zastrzyki, a jak było dużo lepiej to rehabilitacja- prądy, masaże. Pozdrawiam

20:57, 31.08.2020

ReniaRenia

0 0

Tam sie dostac jest problemem pacjetow maja za zdowych leki i do domu Lepiej omijac szerkim lukiem Zastanawiam sie czy sluzba zdrowia jeszcze jest To po co skladki biora potrzeba na nich dobrego bata

17:10, 31.08.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PacjentkaPacjentka

0 0

Czekałam 4 godz chociaż nie było dużo osób- po pristu ignorują pacjentów- mają gdzieś ich ból

20:45, 31.08.2020

jaja

0 0

Ktos powinien tam zrbic pozadek bo balagan jest od dawna Przerwy sobie robia a pacjet jest olewany Skladki placimy wszyscy i wymagamy opieki Ale teraz nie wiem gdzie jej szukac Ja mam ten sam problem nie prosze juz tylko ide po zastrzyki i sama sbie daje bo wspomienia ma zle a pomocy z nikad

17:21, 31.08.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ewa kEwa k

0 0

To prawda

20:43, 31.08.2020

0 0

Klamie jestem tym pacjentem po wyjściu z sor prosiłem lekarza ktory mie przyjmowal żeby mi podał lek przeciwbolowy ktory pomoze mi dojechac do domu zignorował mie
Dopiero po całej sytuacji która ta Pani nagrała zaproponowli mi zostanie w szpitalu zalatwione w 5min

17:54, 31.08.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0 0

Panie dyrektorze chciałbym żeby Pan mi patrzal w oczy i wypowiadał te durne słowa jestem na to otwarty zapraszam

wtedy poznamy całą prawde nie mam nic do ukrycia i jak najszybciej pokażcie ten wasz film tylko cały i w normalnym etapie nie klatowym

18:24, 31.08.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GoscGosc

0 0

Widac,ze ustawka! Facet udaje ,bo pacjent z rwa kulszowa moglby tylko sie czolgac na brzuchu ,a nie chodzic na kolanach!

18:39, 31.08.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SandraSandra

0 0

Tak jest!

11:42, 01.09.2020

Mariusz GajuszMariusz Gajusz

0 0

Gościu, nie masz pojęcia, co to jest rwa kulszowa, właśnie na kolanach idąc najmniej boli, miałem, to wiem.

18:35, 01.09.2020

MiriioniaMiriionia

0 0

Kwiatkowski za bardzo się zasiedział na lukratywnym stanowisku. Pisałam skargi na okropne zachowanie lekarzy wobec nas pacjentów,ale zawsze to oni byli cacy ,a ja podła bo się skarżyłam i śmiałam być niezadowolona. Przykłady ich postaw antyludzkich można mnożyć.....

19:26, 31.08.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ElaEla

0 0

Kto to wymyślił, że pijak ma pierwszenstwo? Ryj obity, często nie ubezpieczony, a normalny człowiek pracowity porządny czeka jak na zbawienie

21:14, 31.08.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AdamusAdamus

0 0

To się chyba socjalizm nazywa.

04:10, 01.09.2020

BabciaBabcia

0 0

Ten szpital to dramat , wydawało by się że pacjent jest najważniejszy, ale nie tam biurokracja jest na pierwszym miejscu rozumiem ze trzeba wypełnić ankietę, zarejestrować ale to mało kolejna rejestracja i czekamy. Tam nie liczy się pacjent tylko personel. Ludzie więcej serca dla chorych i cierpiących, na tym to chyba polega żeby pomagać tym ludziom w końcu idą do lekarza a nie do rzeźni.

21:18, 31.08.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObolałaObolała

0 0

Miałam potworny ból w boku. Czekałam kilka godzin. Może nie doczekalabym się gdyby nie wyszedl ktoś i nie poprosilabym o pomoc. Po jakimś czasie poproszono mnie. Znów czekałam, ale już.była nadzieja, bo byłam w środku. Lekarz zlecił mnóstwo przeswietleń. Zapytałam co może być powodem takiego bólu. Pan Żuk odpowiedział, że nie ma usg w oczach. Szkoda! Mógłby mieć chociaż trochę empatii i życzliwości. Na koniec , a trzymał mnie dopóki sam nie skończył dyżuru, powiedział, że zostalam opstrykana dokładnie i nadrugi razz takimi dolegliwosciami mam zgłaszać się do swojej przychodni. Była z nim nieprzyjemna pielęgniarka- taki nieciekawy duet. Nie dość, że ból odbiera radość życia to jeszcze lekarz jsk wróg ?

21:24, 31.08.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DosiaDosia

0 0

We Wroclawiu bywa gorzej! 8 godz!! Co potem?? Tele porady u lekarza rodzinnego? Powinien miec nazwę telepsycholog!? To pasuje..co z badaniem pacjenta? Jakie kwoty sa przyznawane na teleporady a jakie na 15- 30min rozmowy tete- tet???? Czy jest różnica! Czy mozna zlecic antybiotyk przez tel? Zbadac EGG? USG? Czy wszystkie te....porady dla lekarza sa jednakowo platne? Mnie krążą płacić zus obojetne czy jestem chora czy nie!??? Az do smierci?? Czy ktos po mojej smierci zarobi???

22:23, 31.08.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PacjentPacjent

0 0

Byłem tam wierzę pacjentowi, ja bym umarł i nikogo nie obchodziło dali kroplówkę i do domu za trzecim razem dobrze, że rodzina mi pomogła no i młody organizm dałem radę, ale była operacja w ostatniej chwili. Jak by nie rodzina to napewno bym nie przeżył to pewne, ponieważ stół był zajęty, ktoś prywatnie miał operację już zaplanowane wcześniej ale nie było zagrożenia, a umie godziny policzone. Nie było jeszcze koronawirusa. Winiary, tam jest okropnie lekarze mają pacjentów za nic, nikt za to się nie weźmie to okropne.

23:57, 31.08.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

chikujchikuj

0 0

dobrze że gościu nogami do przodu nie wyszed

07:22, 01.09.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BobASBobAS

0 0

Za to wyszedł 4x4 ;:-))))

00:44, 02.09.2020

Janusz.....Janusz.....

0 0

Nie miales koperty I dlatego cie odeslano do domu....

12:29, 01.09.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JagaJaga

0 0

Dzieci do placówek oświatowych wysyłamy gospodarczego nokdaunu nie przewidujemy rząd maseczki ma w dupie ale służba zdrowia na NFZ nie działa ale za forsę to i owszem oj wystawi społeczeństwo rachuneczek wiadomo komu

14:59, 01.09.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EwKaEwKa

0 0

To prawda. We wloclawku podobnie- mialam skuerowanie na usuniecie znamienia na nfz. Lekarz nie usunął- jazal zadzwonić za miesiąc. Za.miesiąc dzwonię- znów każe za miesiąc. Zapytalam o usunięcie prywatne- usunął. Teraz tylko.pieniądz, zwłaszcza dla lekarzy

16:34, 01.09.2020

PacjentkaPacjentka

0 0

Za każdym razem, kiedy tylko korzystam z wątpliwych usług tego szpitala mam wrażenie, że ktoś robi mi łaskę, a lekarze traktują pacjenta jak niewykształconego głupka, dlatego wolę jechać do Warszawy, gdzie lekarze prezentują inny poziom, również wiedzy zawodowej i mają niezły ubaw, gdy słyszą diagnozę płockich Winiar. Pozdrawiam

15:05, 01.09.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GoscGosc

0 0

Ten szpital niestety slynie od takiego traktowania ludzi! Nieprawdopodobne jak tak mozna?! Jacy ludzie tam pracuja. Podobno wykrztalceni i inteligemtni. Trzymam kciuki aby wreszcie to miejsce zostalo surowo ukarane i solidnie kontrolowane.

19:31, 01.09.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BobASBobAS

0 0

Nie ludzie tam pracują tylko pracownicy służby Zyyyy.
Proszę nie mieszaj do tego ludzi.

00:42, 02.09.2020

GośćGość

0 0

Przykro mi ale tak jest od wielu lat sama przez to przeszłam leczył mnie neurolog a dziś ten lekarz siedzi w Zusie w komisji lekarskiej gdyby nie stary doświadczony lekarz nie wiem czy jeszcze bym chodziła .

08:24, 02.09.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BachusBachus

0 0

Co do szpitala to tragedia, lekarzy leczacy swoich pacjentow z swoich klinik ( gabinetów prywatnych) za pieniadze szpitala. Pielegniarki 2 lub 3 etaty, gdzie na winiarach robią sobie sanatorium. Pokoiki socjalne, kanapa, tv .... Takie życie. Dyrektora interesuja tylko punkty, za które NFZ płaci. Nie człowiek, a punkty są na ustach ordynatorów. A znieczulica jest wpisana w ich zawód. Swoich pchają pierwszych, karty zakładane w locie. Duuużo by pisać. Ale ręka rękę myje. P.S są i normalni ludzie np. z Intensywnej terapii. Tam pracują ludzie, którzy zasługują na szacunek pacjentów i ich rodzin. Od lekarzy po salowe, które latają na wysokości lamperii aby było czysto i sterylnie. I jeszcze jedno jak macie problem to nie do Kwiatkowskiego tylko Gogolewskiego, na nie kompetentnych lekarzy.

23:09, 02.09.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

0 0

Ludzieeeeeee! Oczywiście że wypada sprawdzić kamery szpitala. Jeśli gość idzie w zaparte że było tak jak na nagraniu wystarczy zerknąć na nagranie z monitoringu. Założę się że zmięknie szybciutko. I drodzy moi nie chodzi tu o sposób traktowania pacjenta przez szpital ale próbę nieudolnej manipulacji jakiegoś wk....go gościa chorym nagraniem które pewnie zrobiła jego Karyna.

07:22, 03.09.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KarolKarol

0 0

Przecież on mówi że dokładnie tak było jak jest nagrane. Szpital niech pokaże nagranie jak lekarz go obraża i nie daje zastrzyku.
Po co go tam pogotowie wiozło?

18:27, 03.09.2020

RobertRobert

0 0

Potwierdzam, bo mam często rwę kulszową, że w czasie ataku nie można ustać na nogach i tylko na czworaka można dojść np. do WC, albo wyjść ze szpitala w którym nie udzielono pomocy !!! CO panowie w białych kitlach tego nie wiedzą ? Te SORy to jest wykańczalnia chorych Pacjentów. Trzeba pozbawić lekarzy prawa wykonywania zawodu za takie lekceważące podejście do Pacjenta i momentalnie sytuacja się w służbie zdrowia poprawi. Obecnie jest Pacjent dla lekarza, a w cywilizowanym świecie jest lekarz dla Pacjenta !!!

22:49, 05.09.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Współczuję/AnonimowoWspółczuję/Anonimowo

0 0

Miałem identyczną sytuację w jednej z Płockich POZ. Zgłosiłem się z bólem pleców i promieniowaniem bólu do prawej nogi. Nie byłem w stanie sam prowadzić samochodu, woziła mnie żona. Powyginany z bólu, poprosiłem o konsultację, oczywiście nie byłem zapisany,nie przewidziałem ataku rwy kulszowej,nie liczyłem również na cudowne wyleczenie, ale miałem nadzieję na coś przeciwbólowego. I co? Pani doktor odmówiła pomocy, bo nie byłem zarejestrowany. Jak poprosiłem o odmowę na piśmie to wyprosiła mnie z gabinetu, a gdy w dalszym ciągu prosiłem i nalegałem o pomoc to zostałem poinformowany, że jak nie opuszczę gabinetu to zostanie wezwana policja. Ot, taka Płocka znieczulica. Wspólczuje koledze z Drobina znam ten ból, kto go nie doświadczył niech się nie wypowiada. Perspektywa powrotu w pozycji siedzącej z Płocka do Drobina przy ataku rwy kulszowej musi rzucić na kolana. Myślę ,że oprócz bólu na kolana kolegę rzuciła znieczulica i bezsilność wobec kasty medycznej.Życzę zdrowia koledze z Drobina.

09:49, 06.09.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
Przeczytaj komentarz

WojtekWojtek

0 0

A gdzie jest dokumentacja medyczna z diagnozy tego cierpiącego Pacjenta ze SOR szpital w Płocku np. MR, TK itd. ?
W Kielcach jest to samo ! Na SOR siedziałem 8 godz. wyszedłem o godz 4 rano jeszcze bardziej chory. A lekarz który miał dyżur całą noc w szpitalu później przyjmował wyspany i wypoczęty w przychodni o godz 8 rano. Czyli wyspał się na dyżurze w szpitalu i dlatego siedziałem na SOR 8 godzin. Tak się traktuje Pacjentów. Panie Ministrze Zdrowia, ile jeszcze trzeba tragedii żeby to się zmieniło. Lekarz straszy Pacjenta Policją SKANDALICZNA SYTUACJA . Policja to powinna ukarać lekarza, który nie chciał przyjąć chorego Pacjenta !!! To jest gwałcenie Praw Pacjentów !!!

12:38, 06.09.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

realreal

0 0

Podobnie jest PRAWIE wszędzie we szpitalach--czy kiedykolwiek szpital w czymś zawinił czy ukarano kiedykolwiek lekarza z soru--otóż nie w naszej najjaśniejszej mamy idealnych lekarzy idealne szpitale całościowo nasi lekarze są nieomylni każdy jeden to pracownik z powołania jak w żadnym innym zawodzie w których wiadomo trafiają się różni ludzie--tu nie przez lata nie trafił się ani jeden któremu by odebrano prawo wykonywania zawodu--proponuję zapoznać się ze statystykami jak to wygląda w normalnych krajach.

20:24, 07.09.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AkinueAkinue

0 0

Nie wątpię w prawdziwość tego nagrania. Mnie potraktowano tak samo. Gdy z silnym bólem pleców stawiłam się na Winiarach, kazano mi jechać na pomoc lekarkä na Strzelecką, a ja nie miałam siły żeby wyjść ze szpitala do taksówki. Stałam przy ścianie na korytarzu, przyklejona do niej z bólu i płakałam. Zero pomocy.

04:19, 02.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%